Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Thessa en Shanti schreef:Eerste keer loon binnen.Ow leuk! Heb je dan nog een job naast je studies?
Anne in Duitsland schreef:Ik zit in Zweden, dus uploadsnelheid van een trekschuit. Maar zodra de wind anders waait of de stand van de maan verandert, probeer ik het nog een keer!In juli is de gebruiksaanwijzing wel klaar he?
Kim_S schreef:In juli is de gebruiksaanwijzing wel klaar he?In juli kun je denk ik beter de twee inductieplaatjes van Ikea gebruiken, anders smelt je de tent uit.![]()
Kim_S schreef:MooooiiiiiDie is er niet in juli, en die slaapt ook niet altijd lief.![]()
Enneh, rotzooi? Ik zie alleen een lief slapend pupje
Angelique schreef:Nou jemig zeg, wat een rotzooiKek fornuisje
![]()
Geluksmomentje...de hele dag in de veronderstelling zijn dat het donderdag isEn toen bleek het ineens weekend te zijn
Anne in Duitsland schreef:Die is er niet in juli, en die slaapt ook niet altijd lief.We kunnen niet wachten![]()
Ben benieuwd wat je live van de keuken gaat vinden, Kimmekind! Wij zijn er reuzeblij mee!
Angelique schreef:Nou jemig zeg, wat een rotzooiIk dacht dat het weekend was, en toen bleek het ineens vakantie te zijnKek fornuisje
![]()
Geluksmomentje...de hele dag in de veronderstelling zijn dat het donderdag isEn toen bleek het ineens weekend te zijn