Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef:Ik zit in Zweden, dus uploadsnelheid van een trekschuit. Maar zodra de wind anders waait of de stand van de maan verandert, probeer ik het nog een keer! :biggrin2:
In juli is de gebruiksaanwijzing wel klaar he? ::) :biggrin2:
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef:In juli is de gebruiksaanwijzing wel klaar he? ::) :biggrin2:
In juli kun je denk ik beter de twee inductieplaatjes van Ikea gebruiken, anders smelt je de tent uit. :biggrin2:

Houtvuurtje met pasta met zalm-room-groentesaus (de zalm hebben we gisteren op een kampvuurtje laten garen à la finlandaise, oftewel loimulohi oftewel gloedzalm :D )
P1080526.JPG
P1080526.JPG (287.42 KiB) 1830 keer bekeken

Let not op the rotzooi - we laten alles voor Kim liggen in juli. :biggrin2:
P1080528.JPG
P1080528.JPG (294.19 KiB) 1830 keer bekeken
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef:Mooooiiiii :D

Enneh, rotzooi? Ik zie alleen een lief slapend pupje :smitten:
Die is er niet in juli, en die slaapt ook niet altijd lief. :biggrin2:

Ben benieuwd wat je live van de keuken gaat vinden, Kimmekind! Wij zijn er reuzeblij mee!
Door Angelique
Nou jemig zeg, wat een rotzooi ::) Kek fornuisje :cool:

Geluksmomentje...de hele dag in de veronderstelling zijn dat het donderdag is ::) En toen bleek het ineens weekend te zijn :biggrin2:
Door Anne in Zweden
Angelique schreef:Nou jemig zeg, wat een rotzooi ::) Kek fornuisje :cool:

Geluksmomentje...de hele dag in de veronderstelling zijn dat het donderdag is ::) En toen bleek het ineens weekend te zijn :biggrin2:

Nou ja, in woontijdschriften zien keukens er heel anders uit. Alsof de enige kok al honderd jaar dood is. :biggrin2:
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef:Die is er niet in juli, en die slaapt ook niet altijd lief. :biggrin2:

Ben benieuwd wat je live van de keuken gaat vinden, Kimmekind! Wij zijn er reuzeblij mee!
We kunnen niet wachten :D
Door Kim_S
Angelique schreef:Nou jemig zeg, wat een rotzooi ::) Kek fornuisje :cool:

Ik dacht dat het weekend was, en toen bleek het ineens vakantie te zijn :cool:
Door hannabelgje
Mijn oudste caaf is inmiddels 5 en dus besloten een derde erbij te nemen om te zorgen dat Olijfje niet alleen komt te zitten. Nu heb ik een super schattige skinny caaf gevonden. Die krijg ik van mezelf voor mijn verjaardag. Ik ga haar woensdag na het werk ophalen in verwegistan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door