Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
Je mag hier als hond toch ook klagen ::)
Smurf hier . Dat malle mens heeft de tuindeuren open >:( Extra goed ventileren heet dat ::)
Lag ik daar net lekker op bed , bbrrr ik sterf van de kou
Nou verhuizen dan maar weer , ik ben in mijn benche gekropen . Lekker onder mijn dekentje
Door CindyMayella
Sinds dinsdag een buikband om ivm een littekenbreuk (ander woord voor navelbreuk, maar dit komt door de operatie) :( ..... Nou, het zit vreselijk.... Op de bank zitten, zit vreselijk met dat ding, dus grootste gedeelte zit ik op de eetstoel..... Hou het ook niet langer vol dan tot 5 uur en dan gaat dat ding af..... Enige voordeel is, dat mn rug wel recht wordt geduwd, waardoor ik rechter zit..... Zie het niet zitten om dit ding mn hele leven te dragen :???: ..... In ieder geval tot ergens in januari, dan weer naar de chirurg en dan beslis ik definitief of ik me laat helpen aan de breuk (denk het wel)...... Vermoeiend :o .....
Door Hope
Er zitten egels in de tuin. Leuk hoor, maar ze eten hondenpoep. En nu gaat Nelson niet meer naar zijn plek omdat hij de egels niet wil storen en plast hij in het gras. >:(
Door hannabelgje
Hope schreef:Er zitten egels in de tuin. Leuk hoor, maar ze eten hondenpoep. En nu gaat Nelson niet meer naar zijn plek omdat hij de egels niet wil storen en plast hij in het gras. >:(
Zitten die daar overdag dan? Hier kom ik die alleen 's nachts tegen in de tuin.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Hope
hannabelgje schreef:Zitten die daar overdag dan? Hier kom ik die alleen 's nachts tegen in de tuin.

Vooral in de schemering en in de avonden, maar Nelson wil geen pottenkijkers en gaat nu dus ook overdag gewoon ergens anders zitten. Fijn. >:(
Door hannabelgje
Hope schreef:
Vooral in de schemering en in de avonden, maar Nelson wil geen pottenkijkers en gaat nu dus ook overdag gewoon ergens anders zitten. Fijn. >:(
Ah ja das reuze handig dan....

Door Hope
Mandarijn schreef:Ik laat net mijn glazen pot kokosolie op de tegelvloer vallen........
Ik vrees dat die glazen pot daar niet tegen kon. Jammer!
Door Diego
Ik heb kipfilet gedroogd en die wilde ik in stukjes knippen met een hand snoeischaartje en dan de stukjes verstoppen in de tuin voor de honden.
Knip ik met de snoeischaar in mijn duim.
Doet me toch een potje zeer,mijn hele arm ( gelukkig de linker) doet er zeer van.
Kipfilet met extra saus nu... :-\
Door Mandarijn
Hope schreef:Ik vrees dat die glazen pot daar niet tegen kon. Jammer!
Een nieuwe besteld. En nu deze niet laten vallen natuurlijk, tenzij hij leeg is!
Door Mieke L.
Mandarijn schreef:Een nieuwe besteld. En nu deze niet laten vallen natuurlijk, tenzij hij leeg is!
Ja dan maakt het niet uit!
Door Angelique
MIjn koffiezetter is terminaal. Lekt al een tijdje, maar nu is dat zoveel geworden dat de bakkies wel erg sterk worden.
Door Angelique
Diego schreef:Ik heb kipfilet gedroogd en die wilde ik in stukjes knippen met een hand snoeischaartje en dan de stukjes verstoppen in de tuin voor de honden.
Knip ik met de snoeischaar in mijn duim.
Doet me toch een potje zeer,mijn hele arm ( gelukkig de linker) doet er zeer van.
Kipfilet met extra saus nu... :-\

Owowoww. goed schoongemaakt toch wel hoop ik?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door