Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Hope schreef:Er zitten egels in de tuin. Leuk hoor, maar ze eten hondenpoep. En nu gaat Nelson niet meer naar zijn plek omdat hij de egels niet wil storen en plast hij in het gras.Zitten die daar overdag dan? Hier kom ik die alleen 's nachts tegen in de tuin.
hannabelgje schreef:Zitten die daar overdag dan? Hier kom ik die alleen 's nachts tegen in de tuin.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Hope schreef:Ah ja das reuze handig dan....
Vooral in de schemering en in de avonden, maar Nelson wil geen pottenkijkers en gaat nu dus ook overdag gewoon ergens anders zitten. Fijn.
Mandarijn schreef:Ik laat net mijn glazen pot kokosolie op de tegelvloer vallen........Ik vrees dat die glazen pot daar niet tegen kon. Jammer!
Hope schreef:Ik vrees dat die glazen pot daar niet tegen kon. Jammer!Een nieuwe besteld. En nu deze niet laten vallen natuurlijk, tenzij hij leeg is!
Mandarijn schreef:Een nieuwe besteld. En nu deze niet laten vallen natuurlijk, tenzij hij leeg is!Ja dan maakt het niet uit!
Diego schreef:Ik heb kipfilet gedroogd en die wilde ik in stukjes knippen met een hand snoeischaartje en dan de stukjes verstoppen in de tuin voor de honden.
Knip ik met de snoeischaar in mijn duim.
Doet me toch een potje zeer,mijn hele arm ( gelukkig de linker) doet er zeer van.
Kipfilet met extra saus nu...