Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Ik had mijn nieuwe schoenen aan. Ging meteen mis. Ik bleef met de lus van mijn rechterschoen in het haakje van mijn linkerschoen hangen, en toen scheurde de linkerschoen compleet uit elkaar. Bijna een drie dubbele salto gemaakt om niet zelf op mn bakkes te gaan, want die veter bleef natuurlijk mooi haken. Honden dik geschrokken. Nu uit klèrigheid de winkel een berichtje gestuurd ::)

Vervolgens ook nog eens Joep meegeleurd omdat ie weer eens ergens bleef snuffelen (en dan wil hij piesen en dat mag niet overal) maar die moest gewoon poepen en nu voel ik me een rotbaas.
Door eelke
Nee dit ging te snel voor een eelke moment

Nou er zitten van die haakjes voor je veters aan, dus daar kun je achter blijven hangen. Ik ging de bocht om dus dan zullen mijn voeten wel langs elkaar heen gaan, heeft natuurlijk niks met mijn kromme pootjes te maken.

Nou dan haak je de ene aan de andere schoen in en dan ga je!
Door Too
Oo kak Eelke... wel heel leuke schoenen eigenlijk.

ik blijf super vaak haken met m'n stappers maar ga dan 'alleen maar' gestrekt of net niet ,dan is het vooral hilarisch voor alle omstanders (mijn ego heeft er wat meer moeite mee :lol: )
Door -Annemarie-
eelke schreef::(

Afbeelding

Zonde! :( :bigarmhug:

Jongste dochter heeft dat ook met bepaalde schoenen. Dat ze aan elkaar haken. Echt naar. :thumbdown:
Door Hope
Ik buig die haakjes altijd verder om.
Wel jammer zeg, zo'n leuke schoenen en dan nu al stuk :(
Door eelke
De medewerker via facebook zei dat ik met de bon en schoenen naar de winkel terug moest, dus dat ga ik dan toch maar doen denk ik...
Het waren wel de laatste :-\ hoewel ze op de site nog wel staan...en ik had eigenlijk de grijze gewillen... ::)

Maar link joh! Ik brak echt bijna mn nek. Alles doet zeer nu van de inspanning om overeind te blijven en ook nog twee schrikkende honden vast te houden terwijl mijn voeten aan elkaar vast zaten ;D ik snap niet dat ik niet gevallen ben!

En jammer dat het niet gefilmd is :biggrin2:
Door eelke
Nou het ging toch goed :biggrin2:

De volgende ga ik ook maar gewoon eerst dichter knijpen.
Door Hope
eelke schreef:Nou het ging toch goed :biggrin2:

De volgende ga ik ook maar gewoon eerst dichter knijpen.
Ik heb het ooit gehad in de auto. En ik was ongelooflijk blij met mijn automaat toen.
Sindsdien buig ik ze echt om. Even wennen met strikken maar ben niet meer vast gehaakt en manlief ook niet. Wel even een doek tussen de tang en het haakje, anders gaat het roesten.

Gelukkig ben je niet gevallen. Zou toch best lullig zijn geweest als Gijs net zijn gips kwijt was en jij erin kwam te zitten ::)
Door eelke
Haha ja dat zou wel een stunt zijn ja :biggrin2:

Maar ik ben ook blij dat die zich verder goed hield, moet er niet aan denken dat ie nou ff een sprintje zou kunnen trekken :o
Door Angelique
eelke schreef:Ik had mijn nieuwe schoenen aan. Ging meteen mis. Ik bleef met de lus van mijn rechterschoen in het haakje van mijn linkerschoen hangen, en toen scheurde de linkerschoen compleet uit elkaar. Bijna een drie dubbele salto gemaakt om niet zelf op mn bakkes te gaan, want die veter bleef natuurlijk mooi haken. Honden dik geschrokken. Nu uit klèrigheid de winkel een berichtje gestuurd ::)

Vervolgens ook nog eens Joep meegeleurd omdat ie weer eens ergens bleef snuffelen (en dan wil hij piesen en dat mag niet overal) maar die moest gewoon poepen en nu voel ik me een rotbaas.

Best knap ::) :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door