Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Thessa en Shanti schreef:Dat lijkt me nog best een uitdaging, een cavia op de foto zetten.
Super gaaf dat je mag exposeren trouwens!

Mijn geluksmomentje telt voor 1,5 week. Vakantie!!! :D
Oke oke, ik ga 5 dagen werken, 4 dagen met de da meelopen en heb maar 2 dagen niks, maar toch. Geen druk om dingen af te moeten hebben of stress omdat ik het niet gedaan had. :biggrin2:
2 dagen niks, levert dat dan voor mij een geluksmomentje op ::)
:D
Door dinky89
Ontdekt dat er op stukje niet 2 maar zelfs 3 mannelijke fazanten zitten :D maandag zat een van de mannetjes met een dame aan de andere kant van de weg, normaal houden de dames zich verstopt :D Iedere dag op weg naar het werk of naar huis is het zien van een van de mannetjes een klein geluksmomentje :D
Zonet nog een grutto gespot vlak voor ons huis (dat ze er waren was al overduidelijk te horen ::) )

Ander geluksmoment: eindelijk nieuwe stoelen bij de eettafel :D de 'stefan' stoelen van ikea waren na 8 jaar toch echt wel versleten ;D
Door eelke
jasmijn schreef:Het brood van boekweit wat ik had gebaken smaakt eigenlijk best lekker met een dikke laag roomboter en een plakje kaas :biggrin2:

Haha ja, alles is lekker met roomboter en kaas :biggrin2:
Door eelke
Altijd hoera voor roomboter en kaas! Sowieso, een stokbroodje met alleen roomboter met zout....hmmm!

Misschien ga ik vanavond ook maar voor een Kaela :cool:
Door - pien -
eelke schreef:Haha ja, alles is lekker met roomboter en kaas :biggrin2:
+1

En soms loop je ergens tegen een boerenboter aan, gezouten, in zo'n lullig papiertje :biggrin2: maar zo verschrikkelijk lekker!
Dat op een lekker broodje, daar kan geen luxe of duur eten tegenop :D
jasmijn schreef:Het brood van boekweit wat ik had gebaken smaakt eigenlijk best lekker met een dikke laag roomboter en een plakje kaas :biggrin2:
Mag ik van jou het recept Jasmijn?
Door jasmijn
Ja nou is niet echt mijn recept maar meer het recept van het voedingscentrum.
Kan je hier vinden: http://mobiel.voedingscentrum.nl/recept ... brood.aspx

Ik ben niet echt tevreden want het is bijna niet gerezen dus ik wil nog veder zoeken naar iets anders.

Had wel ook nog een variatie op dit recept gemaakt maar die is ook niet echt iets om tevreden over te zijn, wel ietsje eetbaarder.

Had daarbij 225gr boekweit, 113gr gemalen pompoenpitten en 112gr gemalen kikkererwten gedaan. Ook helaas totaal niet gerezen.
Door - pien -
jasmijn schreef:Ja nou is niet echt mijn recept maar meer het recept van het voedingscentrum.
Kan je hier vinden: http://mobiel.voedingscentrum.nl/recept ... brood.aspx

Ik ben niet echt tevreden want het is bijna niet gerezen dus ik wil nog veder zoeken naar iets anders.

Had wel ook nog een variatie op dit recept gemaakt maar die is ook niet echt iets om tevreden over te zijn, wel ietsje eetbaarder.

Had daarbij 225gr boekweit, 113gr gemalen pompoenpitten en 112gr gemalen kikkererwten gedaan. Ook helaas totaal niet gerezen.
Je wil brood bakken zonder gluten?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door