Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Kaela schreef: Ik ben nu een gourgette soepje aan het maken met een broodje erbij. Vanavond weet ik nog niet wat en waar. We zullen ergens tussen Leeuwarden en de HMH wel wat lekkers weten te vinden.
Het is een steak geworden. En ik had het kleinste maatje besteld, maar kreeg een veel grotere op mijn bord. Excuses mevrouw, ik pas uw bon aan hoor, u hoeft niet voor de grote te betalen. Oke  :biggrin2:

Nu maar wel even iets vega's bedenken voor vanavond!
Door - pien -
- pien - schreef: Gisteravond bakje Surinaamse bami uit de vriezer, niet genoeg, dus 's avonds nog de zak chips geplunderd. Wel gestopt voordat 'ie leeg was, knap hé :yeah:
Vanavond andijviestamppot o.i.d.
Het werd gisteravond witte spaghetti met rooie Bolognesesaus.
Vanavond gele? kippensoep met Aziatisch tintje.
Door koekje
Gebakken krieltjes in de schil met zongedroogde tomaatjes en uienringen, sperziebonen, komkommerslaai, gemarineerde speklap. Als toetje aten Veradepera en ik een danoontje.
Door Jantina
Vraagje: ik wil amandelspijs maken. Nu wil ik daar eigenlijk amandelmeel voor gebruiken, ik heb nog een enorme pot van Pit&Pit staan waar ik eigenlijk niks mee doe. Kan dat en moet ik dat dan nog fijner malen voor het spijs? Nu lees ik ook dat het eigenlijk in de koelkast moet rijpen. Is dat echt heel noodzakelijk? Ik verwerk het warm.
Door koekje
- pien - schreef: Meneer pien en ik zijn vandaag 4 jaar bij elkaar en we eten heel feestelijk zuurkoolstamppot.
:biggrin2:
Misschien het bordje opleuken met een parasolletje oid  :biggrin2:
Door - pien -
koekje schreef: :biggrin2:
Misschien het bordje opleuken met een parasolletje oid  :biggrin2:
;D ;D

als we met z'n tweetjes zijn gaan we lekker tv-eten, zonder zuurkool-haters, dat moet maar genoeg zijn  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door