Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- pien - schreef: Gelukkig maarJa het is zo'n andere belevingswereld waar zo'n hond in zit. En ze leren snel. We doen met de les meestal meerdere sporen met steeds hogere moeilijkheidsgraad maar we hebben 1 keer een spoor gehad die bijna de hele les duurde. 3 km in 45 minuten gespeurd. Afgelopen les hebben we mijn vader gevonden in een blokhutje en later in een hoogzit. En met een blinde start bij het eerste spoor. Het wordt nog steeds leuker
We hadden vorige week onze eerste speurles en dan vertelt de juf waar ze heen gaat maar ik ben dan zo bezig met die lijn en Joep en dat ik het warm heb dat ik helemaal niet luister maar Joep heeft haar tot nu toe nog steeds gevonden. Ze was maar wel 10 m weg en stond gewoon achter een boom.
Ik ben benieuwd hoe ver zij (of de spoorloper, deze zondag gaat mijn dochter mee) de 6e les weg staat en of het dan allemaal goed komt
Ik vind het zooo knap dat een hond dat allemaal kan ruiken, ben er nog steeds verbaasd over! Tuurlijk weet ik het wel maar ik blijf het wonderlijk vinden![]()
koekje schreef: Dingdong. Stroomverkoper aan de deur. Hij was op zoek naar de hoofdbewoner. Zie ik er niet uit als de hoofdbewoner dan?Hahahahaha
Ik zei dat we al stroom hebben.
koekje schreef: Dingdong. Stroomverkoper aan de deur. Hij was op zoek naar de hoofdbewoner. Zie ik er niet uit als de hoofdbewoner dan?Nope, hoofdbewoner is bij veel mensen nog altijd de meneer
koekje schreef: Dingdong. Stroomverkoper aan de deur. Hij was op zoek naar de hoofdbewoner. Zie ik er niet uit als de hoofdbewoner dan?
Angelique schreef: Nope, hoofdbewoner is bij veel mensen nog altijd de meneerBij ons is Maxi de hoofdbewoner, iets met minimumleeftijd
Briljant antwoord trouwens![]()
Mini's 3-tal schreef: Bij ons is Maxi de hoofdbewoner, iets met minimumleeftijd![]()
![]()
Kim_S schreef: Het lammetje heeft het niet geredJammer en nee.... dat is kringloop.
Is het heel sadistisch als ik hem aan Ozzy voer?![]()