Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Gelukkig weer een keer geslapen afgelopen nacht en voel me ietsie beter. Vandaag broedeitjes ophalen voor mijn broedse kip en in de tuin werken. Poetsen kunnen we ook als het regent tenslotte.
Door Cathelijn
- pien - schreef: Gelukkig maar  :biggrin2:

We hadden vorige week onze eerste speurles en dan vertelt de juf waar ze heen gaat maar ik ben dan zo bezig met die lijn en Joep en dat ik het warm heb dat ik helemaal niet luister maar Joep heeft haar tot nu toe nog steeds gevonden. Ze was maar wel 10 m weg en stond gewoon achter een boom.
Ik ben benieuwd hoe ver zij (of de spoorloper, deze zondag gaat mijn dochter mee  :D) de 6e les weg staat en of het dan allemaal goed komt  ;D
Ik vind het zooo knap dat een hond dat allemaal kan ruiken, ben er nog steeds verbaasd over! Tuurlijk weet ik het wel maar ik blijf het wonderlijk vinden  :)
Ja het is zo'n andere belevingswereld waar zo'n hond in zit. En ze leren snel. We doen met de les meestal meerdere sporen met steeds hogere moeilijkheidsgraad  maar we hebben  1 keer een spoor gehad die bijna de hele les duurde. 3 km in 45 minuten gespeurd. Afgelopen les hebben we mijn vader gevonden in een blokhutje en later in een hoogzit. En met een blinde start bij het eerste spoor. Het wordt nog steeds leuker :biggrin2:
Door Lizzy
koekje schreef: Dingdong. Stroomverkoper aan de deur. Hij was op zoek naar de hoofdbewoner. Zie ik er niet uit als de hoofdbewoner dan?  >:(
Ik zei dat we al stroom hebben.
Hahahahaha ;D ;D ;D ;D ;D
Door Angelique
koekje schreef: Dingdong. Stroomverkoper aan de deur. Hij was op zoek naar de hoofdbewoner. Zie ik er niet uit als de hoofdbewoner dan?  >:(
Nope, hoofdbewoner is bij veel mensen nog altijd de meneer  :biggrin2:

Briljant antwoord trouwens  :biggrin2:
Door Pauline
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Heb het al een keer verteld.... Eddie werd gebeld door een stroomverkoper die vroeg waar hij de stroom vandaan kreeg.... Tja... dat moet je niet aan Eddie vragen.... "Uit het stopcontact", was zijn antwoord. De meneer aan de andere kant zei dat hij het gesprek maar ging beëindigen. 8) ::) ;D
Door Pauline
Ik ben blij..... Ondanks dat ik geld heb uitgegeven, heb ik ook 40 euro bespaard. Had al een tijdje een paar Gabor sneakers op het oog, maar mijn maat (5,5) was binnen no time overal uitverkocht. Laat ik nou net een paar in Den Ham vinden die ook nog in de sale zijn, dus 40 euro goedkoper! En, toeval bestaat niet, morgen ben ik een paar kilometer achter Den Ham op bezoek bij vrienden op de camping!  :circle:

En vervolgens gaan we tijdens de bouwvak voor het eerst van ons leven naar Zwitserland. Via het teckelforum heb ik mensen leren kennen, die daar een 100 jaar oude boerderij hebben gekocht en 9 hondjes heeft, waarvan 6 teckels. En wij zijn uitgenodigd om een paar dagen te komen, met teckels uiteraard! En dan heeft ze ook nog aangeboden om een dagje op onze jongens te passen als we er eens samen op uit willen. Geweldig vind ik het, mensen die we nog maar 2x hier ontmoet hebben. :D
Door Kim_S
Lekker Plien!

Ik heb ook Gabor's, maat 5,5  ::) :biggrin2:
Maar geen sneakers, helaas voor mij. Ze zijn voor bij mijn nette werk-kloffie.

En Koek:  :biggrin2:

OT: Heerlijk de hele dag buiten bezig geweest. En als toetje werden er vanavond 2 lammetjes geboren in de wei. Met 1 gaat het niet zo geweldig, dat wordt spannend. Hij krijgt een flesje met biest, en mag onder de lamp. De andere staat en drinkt, dus dat komt wel goed  :)
Mini's 3-tal schreef: Bij ons is Maxi de hoofdbewoner, iets met minimumleeftijd :sofa: ::)
:boxing:
Gelukkig zie ik er nog altijd veel jonger uit, zelfs als ik niet zo snel loop. :biggrin2:

Vandaag had een volledige rustdag moeten worden, iets ging er mis. >:(
Want gewerkt, een poedel die dik in de vacht staat compleet geborsteld en de nodige huishoudelijke taken.
Charlie was overigens weer zijn braafste zelf. :-*
Morgen maar in de herkansing dan, want zondag naar Hoofddorp voor Charlie zijn trimbeurt en dan is het wel handig dat ik rechtop kan staan.
Laatst gewijzigd door Charlie Angel op vr 15 mei 2015, 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door