Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pearlsofpassion schreef:Nu kan ik op bovenstaande maar 1 ding zeggen.. Wat een onzin!!....
En nu ga ik waarschijnlijk nog mensen tegen hun schenen schoppen (excuses op voorhand), maar je spaart er ook dierenartskosten mee uit, met je tuin af te zetten...
Natuurlijk rekent niemand zo, en is dat geen reden waarop je beslist om je kat al dan niet buiten te laten, maar het feit blijft wel dat je die afsluiting dus deels terugverdient over de jaren heen...
Inouchka schreef: Nu kan ik op bovenstaande maar 1 ding zeggen.. Wat een onzin!!....Ik heb 2 rollen gaas gebruikt en een nietpistool, verder wat rvs boekplanksteunen, dus de herstelkosten zullen daarvan wel meevallen
Als jou kat mooi veilig bij jou binnen wel 20 jaar wordt zal je uiteindelijk door de jaren heen ook naar de DA moeten gaan, want ze krijgen kwaaltjes van dit en kwaaltjes van dat en uiteraard wil jij je beste vriend van 20 jaar nog enkele jaartjes bij je willen houden, dus probeer jij in hoeverre dit mogelijk is om je kat te helpen!... Deze kosten naarmate hoe ouder de kat wordt kunnen ook serieus oplopen... Daarnaast kost zo'n omheining ook onderhoud! Als jij een degelijke omheining hebt staan, moeten onderdelen om de zoveel tijd ook vervangen worden, zodat je omheining in optimale conditie blijft...!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kaela schreef: Ik zie het probleem van dikgedrukte niet. Kijk, het hoeft geen 30.000 euro te kosten ofzo. Maar het mag wel wat kosten. En als je het niet kan betalen, dan kan je het niet betalen. Drie keer raden waarom ik geen paard heb. Drie keer raden waarom ik maar 1 hond heb.+1
hannabelgje schreef: +1Je zegt het wel goed hierboven... BIJNA altijd lukt!! Er zullen vast niet ras katten zijn die mooi goed binnen kunnen leven, alleen is er met deze katten niet door de mens mee gerommeld!! Ik blijf er bij dat als ik mijn katten zou hebben opgehaald en alleen maar binnen zou heb gehouden, ze mijn hele huis zouden hebben vernield en daarbij ook nog een alles gingen onder zeiken en noem maar op... Sorry maar dan is mijn keuze snel gemaakt. Net zoals bij Ligaa hebben ze de keuze gaan ze buiten of blijven ze binnen.. Wanneer de zo'n schijnt gaan ze altijd naar buiten, tijdens dr winter en regenachtige dagen blijven ze voornamelijk binnen, maar ik moet ze niet langer binnenhouden dan nodig want dan gaan ze klieren...
En dat argument van het zelf in een auto rijden en het risico nemen op een ongeluk vind ik belachelijk. Als er net zoveel mensen zouden sterven in het verkeer dan katten dan zou je echt niet meer achter het stuur kruipen hoor.
Ik blijf het ook speciaal vinden dat het bij raskatten bijna altijd lukt om er binnenkatten van te maken en bij de gratis katten niet.
Doranto schreef: Hoe gaat het nu met de terrorkat Rita? Al die stress is niet fijn, ik hoop dat er snel een oplossing komt.ik loop met een blikje met spijkers voor de herrie in de straat
Lizzy schreef: Ik moest gelijk aan dit topic denken: http://www.nbcnews.com/news/weird-news/ ... ?cid=sm_fbWat ziet dat er nogal Euhm lekker dicht op elkaar geplakt uit xD zo erg als in dat filmpje zal het hier vast niet zijn...
![]()
Inouchka schreef: Wat ziet dat er nogal Euhm lekker dicht op elkaar geplakt uit xD zo erg als in dat filmpje zal het hier vast niet zijn...Nou, het was meer in de trend bedoeld van "zitten wij te zeuren om een paar katten"
Sent from my iPhone using Tapatalk
Lizzy schreef: Nou, het was meer in de trend bedoeld van "zitten wij te zeuren om een paar katten"Oooooh... Helemaal met je eens![]()
Lizzy schreef: Ik moest gelijk aan dit topic denken: http://www.nbcnews.com/news/weird-news/ ... ?cid=sm_fbStond vanmorgen ook in de krant, met een foto met allemaal kattenkoppies die de lens inkeken. Ik moest toen ook gelijk aan dit topic denken.
![]()
Lizzy schreef: Ik moest gelijk aan dit topic denken: http://www.nbcnews.com/news/weird-news/ ... ?cid=sm_fb
![]()