Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
-Saskia- schreef: Oh. Misschien heb ik wel koorts?  :biggrin2:
:biggrin2:

Vanaf nu elk uur melden op BP anders bellen we 112!!!
Door -Saskia-
Martine-Tom schreef: :biggrin2:

Vanaf nu elk uur melden op BP anders bellen we 112!!!
;D ;D ;D en waar stuur je die naartoe?  :biggrin2:
Door Martine-Tom
-Saskia- schreef: ;D ;D ;D en waar stuur je die naartoe?  :biggrin2:
Duh:
"Hallo 112?"
"Ja klopt, Sasia Van Barfplaats!"
"Ja idd die in Den Haag woont"
"Klopt die van Wodka"
"Nee, niet die, hond Wodka, niet de fles"
"Nee ze is niet straalbezopen, ze is echt ziek"
"Nee mw 112 dit is geen prankcall"
"Nee mw u hoeft geen mannen in witte jassen naar mij te sturen"
"Mw.....mw....."

*tuuuut tuuuut tuuuut*
*gierende remmen*
*geklop op deur*

Hmm nee mss beter maar niet bellen  :biggrin2:
Door -Saskia-
Martine-Tom schreef: Duh:
"Hallo 112?"
"Ja klopt, Sasia Van Barfplaats!"
"Ja idd die in Den Haag woont"
"Klopt die van Wodka"
"Nee, niet die, hond Wodka, niet de fles"
"Nee ze is niet straalbezopen, ze is echt ziek"
"Nee mw 112 dit is geen prankcall"
"Nee mw u hoeft geen mannen in witte jassen naar mij te sturen"
"Mw.....mw....."

*tuuuut tuuuut tuuuut*
*gierende remmen*
*geklop op deur*

Hmm nee mss beter maar niet bellen  :biggrin2:
;D ;D ;D LOL
Door eelke
Vandaag vind ik dit een leuk kacheltje :) (het wisselt nogal)

Afbeelding

Vandaag foto's maken en zelf meten voor een offerte, donderdag komt er een ander bedrijf voor een offerte.  :D
Door Lil
Vanaf nu wordt er weer gestookt. 18 graden en stil zitten is niet fijn.
Door dinky89
Hier is het nu weer afgekoeld naar 19,5 maar ik voorzie dat verwarming door zon straks feit wordt :) Behoorlijk blauwe lucht en zonnetje staat al te trappelen om naar binnen te komen schijnen ;)
Door Lil
dinky89 schreef: Hier is het nu weer afgekoeld naar 19,5 maar ik voorzie dat verwarming door zon straks feit wordt :) Behoorlijk blauwe lucht en zonnetje staat al te trappelen om naar binnen te komen schijnen ;)
Jaloers!!!

Gister heeft het de hele middag en avond gemotregend. Vandaag ook nog geen zon gezien.
Door TMG1961
Hier de kachel de afgelopen dagen 2 keer aangehad om even de kou te breken. Nu staat ie weer uit, in woonkamer is het nu 19 graden
Door Lil
TMG1961 schreef: Hier de kachel de afgelopen dagen 2 keer aangehad om even de kou te breken. Nu staat ie weer uit, in woonkamer is het nu 19 graden
Dat zou mij te duur zijn. Ik heb een modulerende verwarming/thermostaat. Vele malen goedkoper om hem nu de hele dag op 1 temperatuur te laten dan om hem dadelijk weer lager te zetten en vanavond weer aan te zetten. Vanavond gaat hij weer op 18 en daar blijft hij op als ik niet thuis ben. Maar even aan en dan weer uit is erg duur in vergelijking met gewoon op 20 gooien en hem daarop laten staan.
Door TMG1961
Lil schreef: Dat zou mij te duur zijn. Ik heb een modulerende verwarming/thermostaat. Vele malen goedkoper om hem nu de hele dag op 1 temperatuur te laten dan om hem dadelijk weer lager te zetten en vanavond weer aan te zetten. Vanavond gaat hij weer op 18 en daar blijft hij op als ik niet thuis ben. Maar even aan en dan weer uit is erg duur in vergelijking met gewoon op 20 gooien en hem daarop laten staan.
Ik heb dat hier uitgeprobeerd en bij mij is het duurder zoals jij het doet. In de winter gaat ie hier ? ochtends 1,5 uur aan en ? avonds 1,5 uur. De rest vd dag staat ie uit en in de woonkamer is het dan 19 graden. Voor de rest van de dag/nacht staat de thermostaat op 15
Door Lil
TMG1961 schreef: Ik heb dat hier uitgeprobeerd en bij mij is het duurder zoals jij het doet. In de winter gaat ie hier ? ochtends 1,5 uur aan en ? avonds 1,5 uur. De rest vd dag staat ie uit en in de woonkamer is het dan 19 graden. Voor de rest van de dag/nacht staat de thermostaat op 15
Dan heb jij een gewone, daar deed ik dat ook mee.
Door sella
Het was 17 graden vanochtend dus toch maar de kachel aan, was niet fijn voor mijn zere botten.
Toch de thermostaat wat strakker instellen.
Door Martine-Tom
Ik heb gewoon weer een uur in de keuken achter het fornuis gestaan...verwarming is nu niet meer nodig  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door