Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

zurca schreef: Heb je Okugest in huis? Of heb je die al geprobeerd?
Ja, maar het helpt echt te weinig.
Zolang ik me maar niet met eten bezig houd gaat het wel, maar zodra ik eten zie of ruik kan ik wel spugen. Niet eten is geen optie dus ik dwing mezelf drie keer per dag te eten maar het valt niet mee.
Wat een ellende allemaal! Heb alles gelezen en vind het zo vreselijk voor jou! En natuurlijk ook voor je man en Nelson!
Ik kan je niet helpen of raad geven,het enige wat ik kan doen,zoals inmiddels velen hier al hebben gedaan,is een dikke  :bigarmhug: geven! :-* Je hebt al behoorlijk veel meegemaakt de laatste weken!!

Sterkte en ik hoop dat je heel snel de oude wordt en weer kan genieten!
Ik val in herhaling vrees ik...

Het gaat nog steeds niet lekker. Mijn gehele tandvlees is ontstoken, niet alleen bij mijn kiezen maar eigenlijk overal. De hechtingen beginnen gelukkig op te lossen, dat is fijn.
Ik spoel nu zelf vier maal daags met waterstofperoxide de wonden schoon. Ik heb geen vieze smaak meer in mijn mond maar het is nog steeds niet dicht en we willen voorkomen dat er vuil achterblijft en het opnieuw gaat ontsteken. De gaten zijn groot, alsof ze echt van links naar rechts hebbebn zitten wrikken. En diep... Veel dieper als met mijn verstandskiezen.

Ondertussen kan ik door de pijn nog altijd slecht slikken. Ook kauwen zit er nog niet in.
Ik ben slap en heel erg misselijk. Gedurende de hele dag eet ik hele kleine hapjes. Echt maar een eetlepel of vijf, en dan moet ik weer wachten tot de misselijkheid weg zakt. Ondertussen ben ik ruim vijf kilo afgevallen (en dat was nou net niet de bedoeling). Er zit ook gewoon eigenlijk geen verbetering in. Ik kan wel wat krijgen voor de misselijkheid maar ik weet niet of dat wel slim is. Nog meer rotzooi in mijn lijf is ook niet gunstig nu. Moeilijk...
Wat fijn dat je zelf kunt spoelen en dat de vieze smaak weg is !!  (tot zover het positieve :P)

Wat ontzettend naar dat je zo misselijk bent  :( :( :( en die ontstekingen overal  :-X :-X Ken je niet een holistische arts die je wat natuurlijks kan geven tegen de misselijkheid ?  :-\
Meis, ik heb zo enorm met je te doen ook al ken ik je alleen maar van hier op barfplaats.....

Wel fijn dat je nu zelf kan spoelen en de vieze smaak tenminste weg is. Ook positief dat de hechtingen inmiddels oplossen en je daar nu ook minder last van hebt.

Zou toch overwegen om iets tegen misselijkheid te nemen want dat is toch wel iets dat enorm uitput zo'n lange tijd. Sterkte met het nemen van je besluit ;-)

:bigarmhug:
Nynke schreef: Wat fijn dat je zelf kunt spoelen en dat de vieze smaak weg is !!  (tot zover het positieve :P)

Wat ontzettend naar dat je zo misselijk bent  :( :( :( en die ontstekingen overal  :-X :-X Ken je niet een holistische arts die je wat natuurlijks kan geven tegen de misselijkheid ?  :-\
Ik neem nu ocugest en dat doet echt niks noppes nada. Donderdag ga ik naar de osteopaat. Ik heb de hoop dat ze zo aan mijn nek getrokken hebben dat er gewoon ergens een hele flinke blokkade zit die voor de misselijkheid zorgt. Dat van die tafel afvallen zal ook niet erg geholpen hebben.
Het feit dat wanneer ik mijn rechtersok aantrek ik dan een steek in mijn linkerbil krijg betekend niet veel goeds.

Ik vind het maar vreemd allemaal. Dit is de 16e keer narcose voor mij. De vorige 15 keer zat ik gewoon na een uurtje of twee aan een boterham met kaas. Ging prima. Ik heb met 74 hechtingen in mijn hoofd thuis op de bank gezeten en me beter gevoeld dan nu. Ik zou wel eens willen weten welke middelen ze in de narcose hadden zitten. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat daar ook een fout is gemaakt. Een beetje ziek, oké, een dagje misschien, of wat langer als je gevoelig bent voor narcose. Maar twee volle weken lang 24/7 misselijk? Dat vind ik wel vreemd.

Ondertussen is er contact geweest met de behandelend tandarts. Ze vinden dat ze geen verkeerde beslissingen hebben genomen. Ook vinden ze dat de zwelling niet is veroorzaakt door de behandeling maar door de allergische reactie van de tramadol en dat valt voor risico van de patiënt  :-X

Edit: ik mik de laatste dagen echt werkelijk alles in de blender. Het is echt niet te eten soms, maar ik moet echt meer binnen krijgen dan alleen soep. Ik zit nu aan zuurkool, aardappels, worst gemengd met soja-melk om het vloeibaar te houden. Jammie.  ::)
Laatst gewijzigd door Hope op di 09 sep 2014, 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat een ellende. Heb je de speciale nutridrankjes geprobeerd, die worden gebruikt bij o.a. chemokuren. Niet lekker en duur, maar je blijft meer energie houden.
Letselschade advocaat inzetten?  Je zult zo langzamerhand wel heel wat extra kosten hebben gehad.
Sterkte .
monster schreef: Wat een ellende. Heb je de speciale nutridrankjes geprobeerd, die worden gebruikt bij o.a. chemokuren. Niet lekker en duur, maar je blijft meer energie houden.
Letselschade advocaat inzetten?  Je zult zo langzamerhand wel heel wat extra kosten hebben gehad.
Sterkte .
Ja, ik heb ze geprobeerd. Ze komen er helaas telkens na een minuut of tien in ongeveer dezelfde vorm weer uit. En het is redelijk onvoorspelbaar aan welke kant.  :(
Diepere wonden zijn denk ik best goed te verklaren, verstandskiezen hebben vaak niet eens wortels en schijnen vaak makkelijker te trekken te zijn als normale kiezen.

Misselijk komt wellicht door de antibiotica (ik heb er ook gehad waar ik misselijk van werd, heb je gekeken of je ze wel met zuivel etc mag gebruiken?) of doordat je amper eet. Dat moet je gaan doorbreken. Ik denk dat het binnen krijgen van minder goede stoffen minder erg is dan het niet binnen krijgen van goede stoffen.

Zuurkool aardappels en worst lijkt me gewoon niet lekker. Moet je jezelf ook niet aan willen doen. Waarom geen groene smooties met bv iets van brinta er doorheen?

Waarom heb je niet meteen het advies gekregen om te spoelen? Ik dacht dat dat redelijk standaard is bij het trekken van tanden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door