Het voelt zo lullig je wederom sterkte te wensen maar meer kan ik helaas niet doen

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
zurca schreef: Heb je Okugest in huis? Of heb je die al geprobeerd?Ja, maar het helpt echt te weinig.
Nynke schreef: Wat fijn dat je zelf kunt spoelen en dat de vieze smaak weg is !! (tot zover het positieveIk neem nu ocugest en dat doet echt niks noppes nada. Donderdag ga ik naar de osteopaat. Ik heb de hoop dat ze zo aan mijn nek getrokken hebben dat er gewoon ergens een hele flinke blokkade zit die voor de misselijkheid zorgt. Dat van die tafel afvallen zal ook niet erg geholpen hebben.)
Wat ontzettend naar dat je zo misselijk bent![]()
![]()
en die ontstekingen overal
![]()
Ken je niet een holistische arts die je wat natuurlijks kan geven tegen de misselijkheid ?
![]()
monster schreef: Wat een ellende. Heb je de speciale nutridrankjes geprobeerd, die worden gebruikt bij o.a. chemokuren. Niet lekker en duur, maar je blijft meer energie houden.Ja, ik heb ze geprobeerd. Ze komen er helaas telkens na een minuut of tien in ongeveer dezelfde vorm weer uit. En het is redelijk onvoorspelbaar aan welke kant.
Letselschade advocaat inzetten? Je zult zo langzamerhand wel heel wat extra kosten hebben gehad.
Sterkte .