Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Pauline schreef: Daarnet heeft ie met me gespeeld!!!  :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:

Hees zichzelf op de poten, heel grappig.... pootje links klapt nog niet vanzelf om maar dan draait hij een beetje en dan staat het goed, maakt een spelbuiging voor me en deed een paar speelse wankele passen. Mijn grote hondenliefde....., wilde me vast een beetje geruststellen! :-*
Ah, die Joep,
wat een knapperd  :-*
Even een kort filmpje over Joep en zijn looppogingen. Het gaat steeds beter met hem, je ziet ook duidelijk dat hij weer meer spiermassa in zijn billen krijgt. Het blijft echter wel Joep! Als ik te vaak op mijn kont val, dan krijg allemaal maar het heen-en-weer, dan doe ik niet meer!

*Marga* schreef: Als ik dat filmpje zo zie zie ik Rocky van verleden jaar , was ik ook zo blij dat hij na die blokkade weer een paar pasje kon doen en nu zie ik er niks meer van, hij rent en doet van alles, het enige is dat hij iets langzamer opstaat vergeleken met Donder.

Komt goed.. en succes....
Dat zijn de berichten waar ik veel steun aan ontleen!! Dank je wel Marga voor het hart onder de riem.  :-*

Edit: Voor Joep is het (volgens mij) zo ook al helemaal goed.... Hij ondervindt geen enkele beperking met zijn wieltjes....

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Pauline op di 30 sep 2014, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door