Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
hannabelgje schreef: Duimen hebben niet geholpen. Afbeelding
Jammer Hannah!

Mijn things to do list vlot prima. Ben eerst met Oscar naar het losloopveld geweest. Stort, boodschappen en konijnen verzorgen is gedaan. De voortuin weer voor een deel onder handen genomen en de katten even buiten laten spelen. Nu ga ik achter nog wat klusjes doen en mag het uiltje buiten spelen.
Door K&D
TMG1961 schreef: Ben aan het kijken of ik een grindput zou kunnen maken voor afvoeren regenwater van plat dak garage en carport. Dan kan het water via die put de grond in zakken.
Hebben wij ook. Een flinke emmer met gaten en grind naast de erker. Met een ketting loopt het via de afvoer mooi de grond in. Hortensia ervoor en niemand die het ziet. Aan de zijkant wil ik ook nog een keer de regenpijp veranderen en het water de tuin in laten lopen.
Vanochtend, onderweg naar 't werk, een loslopend hondje aangetroffen op het fietspad naast een akelig drukke weg. Geen baasje te bekennen. Even gewacht, gekeken of er een baasje aankwam, hondje had een tuigje om.....
Toen er na een minuut of 5 geen baasje kwam, stond ik op het punt de dierenambulance te bellen. Op dat moment kwam er een meneer, met riem in de hand, aanstappen. Hij bleek echter niet het baasje te zijn, maar een voorbijganger die zijn honden daar had uitgelaten en het hondje ook had gezien. Hij kreeg hondje echter niet te pakken met zijn eigen honden erbij, dus was naar huis gegaan en teruggekomen om het nogmaals te proberen. Hij had koekjes bij zich om hem te lokken en vervolgens naar het asiel te brengen.

Fijn om zulke mensen tegen te komen. Die niet denken ''nah, mijn pakkie an niet'' Hondje aan hem overgedragen en ik hop naar het werk. Ik kom 't hondje niet tegen op amivedi oid, dus ik neem aan dat hondje weer met baasjes verenigd is.

't was een snoeppie trouwens. Knuffeltje, vol vertrouwen, kusjes geven :smitten: (hondje hè, niet de meneer  :biggrin2:  )
Door dinky89
Hmm heb blijkbaar de verkeerde dans gedaan. Was zo blij met de lichte miezerregen op mijn gezicht en de regen iets na 6 uur dus vreugde/regendansje gedaan.
Nu schijnt alleen de zon ineens volop terwijl ik hoopte het huis wat koeler te krijgen met de regen (was 'afgekoeld' naar 23,5 graden binnen) maar helaas wordt het nu dus alleen maar weer warmer (op dit moment alweer 24,5 na halfuurtje zon  :-X). En dan te bedenken dat het komende week weer heet wordt net als vorige week hier in het noorden.
In Dinky zit door de warmte ook maar weinig beweging.
*klaagmodus uit*

Vandaag fijn bezig geweest met richtlijn consumentenrechten :-)
Door Borke
Wat een mooi verhaal Inge, fijn zo'n happy end!

Vandaag nog steeds keelpijn en stemproblemen, maar het gaat langzaam wat beter.

Krijg leuke mailtjes van mij klanten, oh wat ben ik toch blij met mijn baan!
Fijne klanten, leuke collega's.
We zitten midden in een grote re-organisatie (fusie), maar ook dat komt vast goed!

Vandaag kwam onze Coox - donderdag avond buiten eten en uittesten  :biggrin2:
Misschien is het wel niks, maar dan hebben we in ieder geval iemand in de derde wereld blij gemaakt met een kooktoestel!
Door sella
Buffel is op mijn bed uitgekamt door mij, hij is na zijn miltverwijdering doodsbang voor het kammen,  nu op mijn bed is hij mega relaxed en kon ik hem eens uitkammen.
Pff een vuilniszak vol onderwol, en 2 en een half uur verder, is zijn vacht eindelijk goed doorkambaar met je vingers en een grove kam.
En het mannetje heeft het goed doorstaan, heeft alleen bij 1 achterpoot liggen lidderen van angst, met veel aanraken van de poot en belonen gaf dat ik hem toch heb mogen uitkammen, arme vent, daar zat een hele grote klit en die heb ik echt haartje voor haartje uit elkaar gepulkt. Heb getwijfeld over de schaar, maar het is gelukt en de gup heeft uiteindelijk een diepe zucht gegeven en is gaan tukken bij het kammen van zijn staart :smitten: :smitten:
Door Cathelijn
Heeft iemand zijn Expeditie kast van Ikea al eens geschilderd? Ik heb nog een beuken kleur en daar wil ik vanaf maar het moet wel mooi worden want hij staat in de huiskamer.  Iemand tips?
Door TMG1961
Was bezig in de tuin, draaide me om en liep me vol tegen de poort aan die openstond. Flinke klap, volgens mij is m'n nieuwe bril niet echt recht meer, heb gevoel alsof ie zo scheef is al het maar kan. Morgen even langs pearl om er even naar te laten kijken. 
Door sella
Cathelijn schreef: Heeft iemand zijn Expeditie kast van Ikea al eens geschilderd? Ik heb nog een beuken kleur en daar wil ik vanaf maar het moet wel mooi worden want hij staat in de huiskamer.  Iemand tips?
Annie sloan verf houdt goed bij mij op de beukenkleur kastjes.
Door Cathelijn
[quote="sella"]
Annie sloan verf houdt goed bij mij op de beukenkleur kastjes.
[/quote]
Ja daar heb ik naar gekeken maar ze geven aan dat het een erg mat, fluweelachtig effect geeft. Is dat echt zo?
Door Angelique
[quote="Cathelijn"]
Ja daar heb ik naar gekeken maar ze geven aan dat het een erg mat, fluweelachtig effect geeft. Is dat echt zo?
[/quote]

Ja, ze mat als het kan. Wil je dat niet, dan is het gewoon ontvetten, schuren, stofvrij maken, gronden en aflakken in kleur naar wens  :)
Door Cathelijn
[quote="Angelique"]
Ja, ze mat als het kan. Wil je dat niet, dan is het gewoon ontvetten, schuren, stofvrij maken, gronden en aflakken in kleur naar wens  :)
[/quote]
Dan moet ik daar toch maar aan geloven :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door