Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Heb nu 2,5 jaar geen autoverzekering gehad aangezien ik geen auto had. Ben nu aan het kijken wat een verzekering zou kosten..zou ik bijna 30 euro per maand moeten betalen  :o Toen ik vorige opzegde zeiden ze als ik binnen 5 jaar nieuwe verzekering bij hun afsloot ik verder kon gaan met de 80% no-claim (20 schadevrije jaren), nu zeggen ze dat ze eerst moeten kijken en ze niet kunnen zeggen of ik met 80% no-claim verder ga of dat ik met 0% moet beginnen.

Kan een alto uit 97 kopen eind vd maand maar zie het niet zitten om 30 euro per maand verzekering te betalen als ik met de 80% korting slechts 6 euro betaal
TMG1961 schreef: Heb nu 2,5 jaar geen autoverzekering gehad aangezien ik geen auto had. Ben nu aan het kijken wat een verzekering zou kosten..zou ik bijna 30 euro per maand moeten betalen  :o Toen ik vorige opzegde zeiden ze als ik binnen 5 jaar nieuwe verzekering bij hun afsloot ik verder kon gaan met de 80% no-claim (20 schadevrije jaren), nu zeggen ze dat ze eerst moeten kijken en ze niet kunnen zeggen of ik met 80% no-claim verder ga of dat ik met 0% moet beginnen.

Kan een alto uit 97 kopen eind vd maand maar zie het niet zitten om 30 euro per maand verzekering te betalen als ik met de 80% korting slechts 6 euro betaal

Meestal is dit binnen 1 jaar dat je je volledige no claim houdt,
er zijn ook verzekeringen die een paar treden in mindering brengen en niet helemaal naar nul gaan als je langer dan 1 jaar hebt gewacht om een verzekeing te nemen
rosmin schreef:
Meestal is dit binnen 1 jaar dat je je volledige no claim houdt,
er zijn ook verzekeringen die een paar treden in mindering brengen en niet helemaal naar nul gaan als je langer dan 1 jaar hebt gewacht om een verzekeing te nemen
Dat wist ik dus niet toen ik de verzekering beëindigde, hoorde net ook van kennis dat veel verzekeringen ook de optie bieden om de bestaande verzekering te schorsen voor maximaal 3-5 jaar met behoud van schadevrije jaren..ik had er 20 dus als ze me dat verteld hadden had ik dit zeker overwogen
TMG1961 schreef: Dat wist ik dus niet toen ik de verzekering beëindigde, hoorde net ook van kennis dat veel verzekeringen ook de optie bieden om de bestaande verzekering te schorsen voor maximaal 3-5 jaar met behoud van schadevrije jaren..ik had er 20 dus als ze me dat verteld hadden had ik dit zeker overwogen
Theo, vraag of ze in Roydata willen zien of jouw "oude" schadevrije jaren nog terug te vinden zijn, wellicht kunnen ze daar iets mee. En ik neem aan dat je ook een Independer of vergelijkbare site's hebt bezocht?
Mini's 3-tal schreef: Theo, vraag of ze in Roydata willen zien of jouw "oude" schadevrije jaren nog terug te vinden zijn, wellicht kunnen ze daar iets mee. En ik neem aan dat je ook een Independer of vergelijkbare site's hebt bezocht?
Ik heb gebeld met de verzekeraar die ik toen had. Ze hebben mijn gegevens nog en kunnen ook zien dat ik 20 schadevrije jaren heb, dat zeiden ze zelf. Nu moest ik bellen zodra ik de auto heb en dan zou een bepaalde afdeling bij hun gaan beslissen of ik met 20 schadevrije jaren verder ga of dat het minder wordt
Mijn nieuwe keuken komt morgen, dus vandaag heeft de hulp de oude leeggeruimd. Het is wel duidelijk dat zij geen fret heeft, want dan zou je er nooit voor kiezen om de voorraad in de woonkamer (= de frettenspeelkamer) te zetten en het kookgerei in de slaapkamer.
Nu gaat Puk 2 hele leuke dagen tegemoet  :D

En ach, alles wat Puk heeft opengemaakt en over de vloer heeft gesmeerd, hoef ik niet meer in te ruimen  ;)
Wat een onwijs productief weekend!! (Welke 4 dagen duurde).
De Japanse esdoorn heeft een nieuw bedje van wit grind gekregen. Ben zo benieuwd als hij straks bloeit. De 2 perkjes in de voortuin zijn voorzien van nieuwe klokbloempjes welke eerlijk uitgegraven zijn bij mijn moeder :p de zolder waar je geen 2 passen op kon lopen (bom ontploft) is helemaal opgeruimd. Alles weg gegooid wat weg kan en een hele stapel spullen om te verkopen/weg geven.
Hondjes hebben extra aandacht en beweging gehad. De tuin is weer toonbaar, gras gemaaid, puin geruimd. Moestuinen zijn omgespit van nieuwe voeding voorzien en ingezaaid. Nu ongeduldig wachten tot de eerste groentjes zich laten zien. De garage heeft een makeover gehad, alles opgeruimd wederom spullen weg gegooid, diverse kleine klusjes gedaan die steeds bleven liggen (vloerbedekking vast tapen, rek voor de handgrepen van de pulldown opgehangen etc) alle boeken dozen zijn naar zolder gebracht, wat grote spullen een andere plaats gegeven (kledingkast, bankdrukbankje, loopband) kortom de garage ken je niet meer terug. Het barf hok achter ook flink bezig geweest, alle gedroogde vleesjes opgeruimd, de rekken met gereedschap opgeruimd. Morgen daar nog even verder. Een sopje doorheen halen dat alles weer lekker fris is.
De carport opgeruimd, de krabpaal op de Sint Maarten brandstapel gegooid. Oud papier en plastic weg gebracht (wat morgen opnieuw b gedaan kan worden :p). De hele onder verdieping is gepoetst. Het leek wel een crime scène door die loopse Lola. Wasjes gedraaid die lekker buiten gedroogd hebben. Lunch bezoekje van mijn lieve vriendin en haar zoon gehad. Kortom veeeeeel gedaan. Heerlijk! Zit je rustig op de bank, is er niks op de tv. Maar wel een onwijs voldaan gevoel. I Feel Good!!
Vriendje had 4 dagen weekend. Dan krijg je veel gedaan :)
Morgen ben ik weer alleen.
Dan rij ik even naar het milieu park om de nieuwe berg oud papier en plastic weg te gooien. Ook een flinke zak kleding om weg te gooien.
Het barf hok verder opruimen/schoonmaken.
De strijk en de ramen wassen.
En beneden weer dweilen ::) morgen ook even een loopse Lola broekje halen.
Zo, hehe, de dag ook weer voorbij!

Gisteren dus naar deventer, leuk daar weer te zijn. Eind gelopen langs de IJssel, gepicknickt in het park, daarna met het pondje over naar de stad. In de zon gehangen bij de fontein op de brink, en daarna naar het feestje waar mijn smams was uitgenodigd. Begin van de avond op naar huis, uiteindelijk nog bij een mac gestopt en nog wat gegeten. Om 9 uur was ik weer thuis geloof ik.

Vanmorgen op tijd al weer naar het ziekenhuis, controle ivm die enge spuit. Omdat het best goed gaat ben ik klaar bij de pijnpoli, maar werd er nog el ingepeperd dat het echt kan zijn dat die spuit over een half jaar of jaar nog een keer moet. Ieks. Laten we hopen van niet.
In de zon gezeten, daarna met de honden gelopen en boven opgeruimd en gestofzuigd want er zou weer iemand voor de ramen komen kijken. Smiddags gewerkt, en toen ik terug kwam waren die mannen er al snel. Raar, de eerste heeft nooit meer iets laten weten, we zijn 3 weken verder nu. Heb vorige week zelf nog een mail gedaan maar niks meer... dan niet he.
Toen ze weg waren om boodschappen, daarna gekookt, ook meteen het gerecht voor morgen. Gegeten, tv gekeken, net weer met de honden, en nu is de dag klaar :)
Morgen weer op tijd er uit, ik mag een 'spreekbeurt' gaan geven over het rooster tijdens de werkbesprekingen van beide teams. 3,5 uur vergaderen dus morgenochtend...blegh.
Ik zeg: vannacht gaat het gebeuren Nadia  :D
Had bij dochter nummer 2 precies zulke productieve dagen achter de rug, en een heerlijk voldaan gevoel. 's Nachts ging het loos  :biggrin2:

OT: druk dagje gehad met opruimen en poetsen. Tussendoor ook nog kindjes en dieren aandacht gegeven. Nu net The Blacklist gekeken (brrrrr hij was weer spannend!), zo nog de vaatwasser inruimen en dan ga ik mijn bedje in  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door