Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
TMG1961 schreef: Heb nu 2,5 jaar geen autoverzekering gehad aangezien ik geen auto had. Ben nu aan het kijken wat een verzekering zou kosten..zou ik bijna 30 euro per maand moeten betalenToen ik vorige opzegde zeiden ze als ik binnen 5 jaar nieuwe verzekering bij hun afsloot ik verder kon gaan met de 80% no-claim (20 schadevrije jaren), nu zeggen ze dat ze eerst moeten kijken en ze niet kunnen zeggen of ik met 80% no-claim verder ga of dat ik met 0% moet beginnen.
Kan een alto uit 97 kopen eind vd maand maar zie het niet zitten om 30 euro per maand verzekering te betalen als ik met de 80% korting slechts 6 euro betaal
rosmin schreef:Dat wist ik dus niet toen ik de verzekering beëindigde, hoorde net ook van kennis dat veel verzekeringen ook de optie bieden om de bestaande verzekering te schorsen voor maximaal 3-5 jaar met behoud van schadevrije jaren..ik had er 20 dus als ze me dat verteld hadden had ik dit zeker overwogen
Meestal is dit binnen 1 jaar dat je je volledige no claim houdt,
er zijn ook verzekeringen die een paar treden in mindering brengen en niet helemaal naar nul gaan als je langer dan 1 jaar hebt gewacht om een verzekeing te nemen
MarijeEnBoomer schreef: Papa zegt: told you sooooo
TMG1961 schreef: Dat wist ik dus niet toen ik de verzekering beëindigde, hoorde net ook van kennis dat veel verzekeringen ook de optie bieden om de bestaande verzekering te schorsen voor maximaal 3-5 jaar met behoud van schadevrije jaren..ik had er 20 dus als ze me dat verteld hadden had ik dit zeker overwogenTheo, vraag of ze in Roydata willen zien of jouw "oude" schadevrije jaren nog terug te vinden zijn, wellicht kunnen ze daar iets mee. En ik neem aan dat je ook een Independer of vergelijkbare site's hebt bezocht?
Mini's 3-tal schreef: Theo, vraag of ze in Roydata willen zien of jouw "oude" schadevrije jaren nog terug te vinden zijn, wellicht kunnen ze daar iets mee. En ik neem aan dat je ook een Independer of vergelijkbare site's hebt bezocht?Ik heb gebeld met de verzekeraar die ik toen had. Ze hebben mijn gegevens nog en kunnen ook zien dat ik 20 schadevrije jaren heb, dat zeiden ze zelf. Nu moest ik bellen zodra ik de auto heb en dan zou een bepaalde afdeling bij hun gaan beslissen of ik met 20 schadevrije jaren verder ga of dat het minder wordt