Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door CindyMayella
Ok….. net mail ontvangen…. Ben nog in de race, maar mis 1 ding en ik weet niet of dat echt een struikelblok is en heb nog tot donderdag 20.00 uur om dat voor elkaar te krijgen en ik heb totaal geen verstand van juridische zaken 🤔🤔…..
Door sam28
In de race klinkt nog wel goed! Is het een vraag waar BP je mee kan helpen? Of anders het juridisch loket als je geen rechtsbijstand hebt?
Ik hoop dat je het voor elkaar krijgt
Door CindyMayella
sam28 schreef:In de race klinkt nog wel goed! Is het een vraag waar BP je mee kan helpen? Of anders het juridisch loket als je geen rechtsbijstand hebt?
Ik hoop dat je het voor elkaar krijgt
Eerder een advocaat :-\ ….. maar ben al bezig, hopende dat ik het nog voor elkaar kan krijgen…..
Door Ina
CindyMayella schreef: ma 21 mar 2022, 12:30 Eerder een advocaat :-\ ….. maar ben al bezig, hopende dat ik het nog voor elkaar kan krijgen…..
Oww...dat klinkt serieus....veel sterkte.
Hopelijk gaat het lukken en anders misschien via rechtsbijstand of inderdaad het juridischloket.
Door CindyMayella
Na heel wat uitzoekwerk, appjes, mailtjes etc:
Als het goed is zijn er geen problemen met de papieren die ik niet heb… Het zou dus goed moeten gaan… wordt vervolgd ;)

Nog een aanvulling:
Veel is buiten mijn comfort-zone :-[ , maar heb ondertussen ontdekt dat je heel wat kan bereiken door gewoon je mond open te doen en vooral durven te vragen ;)… dit is zo onbekend voor mij :-[ …. in hele kleine stapjes (en vooral door de positieve reacties uit onverwachte hoeken), gaat het me wel lukken…..
Door dinky89
Bah, waarom kan ik mijzelf niet in twee splitsen.... Mijn huidige leidinggevende heeft heel goed te kennen gegeven dat hij blij was dat ik niet naar andere afdeling wilde rouleren met de interessepeiling die is gedaan. Ik zag voor mijzelf ook geen andere plek bij andere afdeling waar ik meer plezier uit zou halen. Eerder was hij ook al heel blij dat ik niet op andere vacature had gesolliciteerd waar hij wel bang voor was. En nu is er ineens vacature op intranet geplaatst waar ik enorm veel energie van krijg wanneer ik de tekst lees maar voelt het enorm naar om mijn huidige leidinggevende en team in de steek te laten en met een groot gat in het team achter te laten als ik de vacature daadwerkelijk zou mogen vervullen :-\ Komt natuurlijk ook omdat ik nu een geweldige leidinggevende heb die regelmatig zijn waardering uitspreekt en waar ik het enorm goed mee kan vinden. Wat dat betreft is hij echt goud waard. Maar ik zou mezelf enorm wegcijferen en een mooie kans ontnemen wanneer ik niet zou solliciteren. Gelukkig wel een leidinggevende die er net zo dubbel in staat, hij baalt enorm voor zichzelf en het team maar gunt mij ook enorm de kans. Nu duimen :angel2: dat de sollicitatie goed zal gaan, verwacht dat de gesprekken 2e helft april zullen zijn
Door pearlsofpassion
Begrijpelijk.
Je maakt de juiste keuze, maar het is niet gemakkelijk om de rest los te laten..
Gelukkig begrijpt hij het wel en lijkt hij je er niet op aan. Dat zou nog erger zijn. ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door