Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door CindyMayella
hannabelgje schreef:Ik vind het zo jammer dat er geen anijsblokjes meer bestaan. Die zakjes smaken heel anders helaas.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Je bedoelt de anijsstaafjes van De Ruijter???
Door Kaela
Doranto schreef: wo 02 mar 2022, 19:00 Laat het je smaken!
anijnsg.jpg

csm_Technische_opdracht_koekjes_1920x1080_c213d426dd.png
Jammie, dank je Doranto!!!

Ja Hana die blokjes vroeger waren veel lekkerder! Die zakjes gaan er mee door, maar het is geen vergelijk.
Door Too
Nog ééntje dan .. om nog wat harder te stuiteren

Loop mezelf een beetje in de weg dus misschien dat de voorjaarsschoonmaak dit jaar op 3maart begint

Ik krijg de rekening gepresenteerd voor medisch googelen .. wie doet dat niet?? :biggrin2:
terwijl er nog geeneens een diagnose is alleen iets wat 'lijkt op..' , 'beeld passend bij..'
En 'lijkt op' is meestal niet ernstig of levensbedreigend maar wordt wel geopereerd en dáár gaat vooral 's nachts mijn fantasie enigszins van op hol
Afgelopen nacht heb ik schone onderbroeken geteld, tasjes ingepakt en mee geopereerd en nogal stevig een mening geuit .. terwijl ik écht dacht er behoorlijk relaxed in te staan.

Dusss nog 1 koffie in t zonnetje en dan gaan de deuren open voor wat frisse lucht en om de stofnesten eruit te blazen
Door hannabelgje
Een camera aangeschaft om Zoë in de gaten te kunnen houden terwijl ze in bed ligt. Dan weet ik wanneer mevrouw klaar is om op te staan zonder iedere 5 minuten naar boven te moeten lopen. Best handig.

Door Too
hannabelgje schreef: wo 09 mar 2022, 08:32 Een camera aangeschaft om Zoë in de gaten te kunnen houden terwijl ze in bed ligt. Dan weet ik wanneer mevrouw klaar is om op te staan zonder iedere 5 minuten naar boven te moeten lopen. Best handig.

;D
slim!
Door Tanna
hannabelgje schreef: wo 09 mar 2022, 08:32 Een camera aangeschaft om Zoë in de gaten te kunnen houden terwijl ze in bed ligt. Dan weet ik wanneer mevrouw klaar is om op te staan zonder iedere 5 minuten naar boven te moeten lopen. Best handig.

Gelijk heb je!
Door doranto

Ik denk dat ik haar met dekentje en al op zou pakken en beneden verder zou laten slapen. :-[
Door hannabelgje
Doranto schreef: Ik denk dat ik haar met dekentje en al op zou pakken en beneden verder zou laten slapen. :-[
Juffrouw laat zich niet oppakken als ze niet uit bed wil. Dus dat is braaf wachten tot ze zelf uit bed wil.

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door