hannabelgje schreef:Ik vind het zo jammer dat er geen anijsblokjes meer bestaan. Die zakjes smaken heel anders helaas.Je bedoelt de anijsstaafjes van De Ruijter???
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef:Ik vind het zo jammer dat er geen anijsblokjes meer bestaan. Die zakjes smaken heel anders helaas.Je bedoelt de anijsstaafjes van De Ruijter???
CindyMayella schreef: ↑wo 02 mar 2022, 19:34 Je bedoelt de anijsstaafjes van De Ruijter???Nee, deze
Doranto schreef: Nee, dezeJa die. Die bestaan niet meer. Nou is het poeder in zakjes.
hannabelgje schreef: ↑wo 09 mar 2022, 08:32 Een camera aangeschaft om Zoë in de gaten te kunnen houden terwijl ze in bed ligt. Dan weet ik wanneer mevrouw klaar is om op te staan zonder iedere 5 minuten naar boven te moeten lopen. Best handig.
hannabelgje schreef: ↑wo 09 mar 2022, 08:32 Een camera aangeschaft om Zoë in de gaten te kunnen houden terwijl ze in bed ligt. Dan weet ik wanneer mevrouw klaar is om op te staan zonder iedere 5 minuten naar boven te moeten lopen. Best handig.Gelijk heb je!
hannabelgje schreef: ↑wo 09 mar 2022, 08:32 Een camera aangeschaft om Zoë in de gaten te kunnen houden terwijl ze in bed ligt. Dan weet ik wanneer mevrouw klaar is om op te staan zonder iedere 5 minuten naar boven te moeten lopen. Best handig.Ik denk dat ik haar met dekentje en al op zou pakken en beneden verder zou laten slapen.
Doranto schreef: Ik denk dat ik haar met dekentje en al op zou pakken en beneden verder zou laten slapen.Juffrouw laat zich niet oppakken als ze niet uit bed wil. Dus dat is braaf wachten tot ze zelf uit bed wil.
dinky89 schreef: ↑ma 14 mar 2022, 19:29 In de huidige wereld vond ik dit bericht over pluk hartverwarmend https://dvhn.nl/groningen/Therapiekat-P ... 34687.htmlIk had het al gelezen bij Sikkom. Een heel ontroerend en mooi verhaal. Een verhaal waaruit maar weer eens blijkt hoeveel kracht er van aandacht en liefde kan uitgaan, of dat nu van een mens of van een dier komt.
CindyMayella schreef:Duimpjes enWill do. Maar wacht in nieuwsgierigheid af.gevraagd…