Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Ik heb weer last van mijn schenen >:( . Het ging super goed, maar twee dagen dierentuin met heuvel op heuvel af geven dan toch weer last. En dat zijn van die dingen, die zie je niet aankomen. Ik was inmiddels wel vergeten hoe zeer het doet, dat was dan haast een geluksmomentje, als ik er nu niet zo pijnlijk aan herinnert werd...
Door jasmijn
Mail van mijn moeder gekregen, ze wil weer contact :-X

Zat ik echt op te wachten nog meer stres ::)

Het is ook weer een excuses brief waar ze weer de plank totaal mis slaat, krijg gelijk de kriebels daar van want ik weet hoe snel ze weer de anderen kant op kan draaien :(
Ze wil gewoon niet snapen of zien waarom ik geen contact met haar wil, ondanks de velen mailtjes die ik haar daar over heb geschreven.

Ik wist dat ze iets ging doen zo rond mijn beval datum, had daarom ook al tegen mijn Kraamzorg gezecht dat mijn ouders echt niet binnen mogen komen want ik zie ze er echt voor aan om zomaar voor mijn deur te staan.

Nu is dit iets minder confronterend dan dat ze echt voor mijn deur staat maar gewoon nog steeds niet iets wat ik nu bij allen stres en zorgen er bij kan hebben :-\

ze wil met een schonen lei weer beginnen en weer gezellig doen, ik weet van mijn zusje dat ze op dit moment mega deprie is en de helen tijd over zelfmoord praat dus dat is echt niet iets wat ik er bij kan hebben.
Ik kan haar niet redden, helpen, gelukkig maken of steunen allemaal geprobeerd en gefaald, het enige wat ik kan doen is mij zelf en mijn dochter beschermen tegen haar negatieve invloed.

Zucht, wat is dit toch weer verschrikkelijk moeilijk :'(
Door frodo quin
jasmijn schreef:Mail van mijn moeder gekregen, ze wil weer contact :-X

Zat ik echt op te wachten nog meer stres ::)

Het is ook weer een excuses brief waar ze weer de plank totaal mis slaat, krijg gelijk de kriebels daar van want ik weet hoe snel ze weer de anderen kant op kan draaien :(
Ze wil gewoon niet snapen of zien waarom ik geen contact met haar wil, ondanks de velen mailtjes die ik haar daar over heb geschreven.

Ik wist dat ze iets ging doen zo rond mijn beval datum, had daarom ook al tegen mijn Kraamzorg gezecht dat mijn ouders echt niet binnen mogen komen want ik zie ze er echt voor aan om zomaar voor mijn deur te staan.

Nu is dit iets minder confronterend dan dat ze echt voor mijn deur staat maar gewoon nog steeds niet iets wat ik nu bij allen stres en zorgen er bij kan hebben :-\

ze wil met een schonen lei weer beginnen en weer gezellig doen, ik weet van mijn zusje dat ze op dit moment mega deprie is en de helen tijd over zelfmoord praat dus dat is echt niet iets wat ik er bij kan hebben.
Ik kan haar niet redden, helpen, gelukkig maken of steunen allemaal geprobeerd en gefaald, het enige wat ik kan doen is mij zelf en mijn dochter beschermen tegen haar negatieve invloed.

Zucht, wat is dit toch weer verschrikkelijk moeilijk :'(
Breken met je ouders is ongeacht wat er allemaal gebeurd is nooit makkelijk en die breuk in stand houden als ze toenadering zoeken ook niet. Veel sterkte :bigarmhug:
Door pearlsofpassion
Sterkte Jasmijn.

Volgens mij maak je de juiste beslissing. Soms lukt het gewoon niet.
Mijn ma heeft ook gebroken met haar ma ( voornamelijk wegens heel sterk kleinerend gedrag van haar kant). Nu 15 jaar geleden. Ze heeft een paar keer toenadering toegestaan, maar het draaide altijd op een teleustelling uit.
Nu is ze sinds een paar jaar sterk genoeg om er niet meer zo sterk emotioneel betrokken te zijn en geen hoop meer te koesteren. Dan gaat ze met opgeheven hoofd naar familiefeesten waar haar moeder ook is. Ze staat stevig genoeg in haar schoenen.

Toen ik zwanger was van Laurens ben ik nog eens langsgeweest. Een eerste achterkleinkind vond ik toch wat te belangrijk om hen gewoon te ontnemen. Veel tranen van emotie bij mijn grootmoeder maar op het einde van de dag vond ze het nodig om alles wat ik haar ooit gegeven had mee te geven. :-X
Ze was zelfs mijn doopmeter...

Na de geboorte heb ik een sms gehad met proficiat. Meer niet...
Het kan haar gewoon.niet schelen, ze wil hem niet eens leren kennen... En natuurlijk kwetst mij dat, ookal probeer ik.nog zo hard van mn schouders op te halen....

Dus als je er zelf niet sterk genoeg voor bent, blijf er dan gewoon van weg. Je kan nog zo goed bedoelen en moeite doen, meestal ben jij het weer die het hardst gekwetst wordt. En veel kans dat ze de geboorte van je dochter als goede gelegenheid ziet om aandacht voor zichzelf te vragen ipv dat het haar om haar kleindochter zelf te doen is. Hoe onrealistisch dat ook klinkt.
Door dinky89
Sterkte met je moeder Jasmijn :-*

Klein klaagde. Wilde braaf water aanmelden omdat we maandag de sleutel krijgen. Blijkt dit niet mogelijk te zijn zonder meterstand...maandag dus maar nieuwe poging doen.
Door Martine-Tom
Mijn bovenburen hebben een nieuwe hobby...Bollywood films kijken :P
Na 3 dagen gejengel en dramatische geluiden ben ik het best een klein beetje beu zeg maar ::) ::)
Door sella
Al 3 weken last van mijn knie en het ging redelijk qua herstel. Donderdag wordt ik wakker met een dikke knie waar je u tegen zegt.
Ondanks koelen werd mijn bovenbeen en onderbeen ook extreem dik. Morfine en vrijdag een foto maken.
Zelf kreeg ik mijn knie in een hoeking van 15 graden, rontgenmevrouw dacht me wel even een grotere hoek te buigen. Hevige gil en bij 30 graden gestaakt.
Zakken vocht naast beide kanten van mijn knie en absolute rust en koelen.
Prachtig ik vermaakte me wel met netflix op mijn bed.
Nu hangt netflix bummer.
Door jasmijn
Dank jullie wel voor alle knuffels en steun, had ik echt even nodig :-*

Zit nu weer in het ziekenhuis, afgesproken controle.
Bloeddruk is nu weer te hoog, word er echt gek van >:(

Weer lek geprikt en urine naar het lab gestuurd om te kijken hoe het daar mee is, ze willen eigenlijk wel graag gaan inleiden dinsdag als de uitslagen dat toe laten.

Heb er niet zo heel veel zin in maar vind het nu ook echt wel een beetje vervelend worden met die wisselde bloeddruk en elke keer de stres en spanning die daar bij komt kijken :-\

Ik had het einden me toch anders voor gesteld :(
Maar goed het is wat het is :-\
Door eelke
Verliefd op schoenen, twijfel, twijfel, tig keer bekeken, ja ik ga ze in mijn winkelmandje doen - maat uitverkocht. >:(

Afbeelding
Door Kaela
Oh die zijn leuk Eelke!

Mijn klaagje van de dag: Ik heb het koud! In ene keer is het tijd voor sloffen, vesten en wie weet zelfs weer de kachel!
Door hannabelgje
Zoë heeft een heel kort lontje vandaag. Maar een dagje bankhangen dan. Daar is ze blijkbaar aan toe.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door