Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
jasmijn schreef:Mail van mijn moeder gekregen, ze wil weer contactBreken met je ouders is ongeacht wat er allemaal gebeurd is nooit makkelijk en die breuk in stand houden als ze toenadering zoeken ook niet. Veel sterkte![]()
Zat ik echt op te wachten nog meer stres![]()
Het is ook weer een excuses brief waar ze weer de plank totaal mis slaat, krijg gelijk de kriebels daar van want ik weet hoe snel ze weer de anderen kant op kan draaien![]()
Ze wil gewoon niet snapen of zien waarom ik geen contact met haar wil, ondanks de velen mailtjes die ik haar daar over heb geschreven.
Ik wist dat ze iets ging doen zo rond mijn beval datum, had daarom ook al tegen mijn Kraamzorg gezecht dat mijn ouders echt niet binnen mogen komen want ik zie ze er echt voor aan om zomaar voor mijn deur te staan.
Nu is dit iets minder confronterend dan dat ze echt voor mijn deur staat maar gewoon nog steeds niet iets wat ik nu bij allen stres en zorgen er bij kan hebben
ze wil met een schonen lei weer beginnen en weer gezellig doen, ik weet van mijn zusje dat ze op dit moment mega deprie is en de helen tijd over zelfmoord praat dus dat is echt niet iets wat ik er bij kan hebben.
Ik kan haar niet redden, helpen, gelukkig maken of steunen allemaal geprobeerd en gefaald, het enige wat ik kan doen is mij zelf en mijn dochter beschermen tegen haar negatieve invloed.
Zucht, wat is dit toch weer verschrikkelijk moeilijk
eelke schreef:Ja maar ik kan ze dus niet kopenOok niet ergens anders?