Ook mijn zaden uitgezocht. Ik heb zaden over. Wie wil er hebben?
Ik heb over:
Augurk
Komkommer
Courgette bio
Pompoen solor bio
Meiraapjes wit
Meiraapjes geel
Doperwten bio
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: Ook mijn zaden uitgezocht. Ik heb zaden over. Wie wil er hebben?Wat voor komkommer heb je. Ik zoek nog komkommer voor in mijn mm-bak.
Ik heb over:
Augurk
Komkommer
Courgette bio
Pompoen solor bio
Meiraapjes wit
Meiraapjes geel
Doperwten bio
Mandarijn schreef: Wat voor komkommer heb je. Ik zoek nog komkommer voor in mijn mm-bak.Is wel gewone komkommer. Geen idee of ze in de mm bak kunnen. Ze gaan hier gewoon in de kas.
hannabelgje schreef: Is wel gewone komkommer. Geen idee of ze in de mm bak kunnen. Ze gaan hier gewoon in de kas.Ik wil de komkommer wel proberen.
Nynke schreef: Vandaag hebben we lekker tah-tsay uit de moestuin gegetenIk heb ze ook staan! Itt vorig jaar gaan ze nu wel goed. Alleen geen idee wanneer het klaar is.![]()
Had wel 5 kropjes nodig, want het slinkt zo enorm
![]()
Nadia schreef: Ik heb ze ook staan! Itt vorig jaar gaan ze nu wel goed. Alleen geen idee wanneer het klaar is.Zodra ze ongeveer 25 cm hoog zijn
Roosj schreef: Moet nog zo veel doen.. Maar ben bek af..Vandaag een nieuwe dag
Nynke schreef: 30 rode koolplantjes Marielle ?? Dan heb je een grote moestuinIk heb 150 m2 tot mijn beschikking dus ik leef me lekker uit![]()
Ik kan er net 2 kwijt
![]()
Nynke schreef: Vandaag een nieuwe dagBen bang dat ik wat grieperig word. Ff rustig aan dus
Het heeft lekker geregend, de grond ligt er mooi bij hier. Laatst zag ik een koolwitje boven de spitskoolplantjes fladderen en een kwartiertje later witte puntjes op de bladeren. Dat waren dus eitjes, dus die heb ik meteen vermorzeld. Vandaag ga ik wat rode bietjes "Cylindra" verspenen, dat zijn dus lange bieten en geen ronde. Ben benieuwd of ze ook anders smaken![]()
Ik ga ook nog sla zaaien en sugar snaps.![]()
![]()