Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Sorry voor mijn lange afwezigheid hier maar ik kom er echt steeds niet toe..
Kwa tijd en ook emotioneel op de een of andere manier..
Het gaat GOED!! :circle: :daisy: :mbounce:  :D etc..    maar blijkbaar ontstaat er nu rust en ruimte en gaan dingen `doorsijpelen`; wat er allemaal gebeurd is, hoe moe we eigenlijk zijn, hoe we andere zaken en ook Kamiel en Sten op een 2e plan gezet hebben, hoe we voortdurend in angst geleefd hebben en wat dat voor gevolgen heeft..
Kortom: het is tijd te beseffen en vooral ook om dingen een plek te geven. En het klinkt zo raar: hoe kun je nu zo`moeilijk doen` als alles goed gaat (al weet ik dat het zo werkt)

Jos is een 2,5 week met Sten en de uitlaathond in zijn eigen huis (omdat het niet verstandig is hier in een klein huis de uitlaathond te laten logeren nu. Bonnie tolereert hem normaal met wandelen maar hier in (klein)huis (en Bo is een grote ridgeback)is het erg gespannen en dat moest maar niet dus ;))
Daarbij is het voor iedereen fijn om wat meer ruimte tijd voor jezelf en andere omgeving te hebben dachten wij. En dat pakt goed uit! Sten en Bo spelen en hebben het erg gezellig samen met Jos. En hier is het tussen Bonnie en Kamiel ook goed! Kamiel vond Bon op een gegeven moment eng.. (als ze piept vliegt hij op en loopt hard weg plus daarbij benik ook wel eens boos geweest op hem als hij haar weer eens hardhandig omver bonkte.. en dat associeert hij natuurlijk) maar ik merk aan kleine dingen dat ze weer nader tot elkaar komen en ja hoor: vandaag deed Kamiel een `spelverzoek`bj Bon!! :) :D Dat wordt dan meteen ingewilligd maar leidt ook vrij snel tot té lomp gedoe en dus piep van Bon en weer schrik.. maar het komt wel goed.
Vroeger lebberde Kamiel altijd de plasjes van Bonnie op en moest er overheen plassen.. Bon op haar beurt markeert veel en wil ook altijd over andere plasjes heen plassen. Nu doet Bon dit weer met verve ;) ;) maar ik bemerkte ineens dat Kamiell Bonnie haar plasjes helemaal links liet liggen. Laat staan ze oplebberde.. mmmm.... En ja hoor, sinds vandaag..hij doet het weer!
Voor mij zijn dit allemaal stapjes naar een meer normale omgang weer tussen hun.
Ook haar claimgedrag naar mij neemt GELUKKIG af.. Ze loopt niet meer voortdurend achter mij aan en ook `s nacht kan ik weer best oke slapen! :)

Eigenlijk is elke dag weer een dag met een extra stapje. En dát is natuurlijk helemaal goed! Als je die lijn ziet.
Maandag was ik bij Leida en zij was ook erg blij met wat ze zag :) :D Marlou, het gaat GOED!! zei ze ;)
Haar gewicht.. mmm... ik ben echt nu minder gaan voeren want ze wordt wat `vol`, haha.. Ik zal deze week nog eens naar de dierenarts gaan om haar te wegen.
De pijnstillers ben ik langzaam aan het afbouwen. Misschien dat ik met een `nieuw`iets ga beginnen (ernaast of erbij) wobenzym.. Leida vertelde erover en ik mag een stripje proberen en zien of het effect heeft. Overigens was Leida zo lief om afgelopen consult kosteloos te doen!! wow!! Dit in het kader van de rekening die we van Utrecht hebben ontvangen..
Utrecht is zeeeeeer schappelijk geweest in deze en ik heb een fijne regeling kunnen treffen en zij rekenen als bij hoge uitzondering geen rente en geen bankkosten! Echt tof!! Daarnaast schelden ze een gedeelte van de rekening kwijt als ik de rest in 5 jaar afbetaal. Ook erg tof!!
Tenslotte waren ze blij te horen dat het zo goed gaat met Bonnie en waren er complimenten voor ons. En weet je dat dát ook zo goed is om te horen!!!!

Al met al gaan we er wel komen en komt alles wellicht gewoon op zn pootjes terecht. Bonnie, Sten en Kamiel, Jos en ik.
Eigenlijk zei ik het al tegen Leida afgelopen maandag: ik heb gewoon mijn hond weer terug!! :smitten: :smitten: :wavetowel2:
En misschien moet ik dan ook maar de topic titel aanpassen bedenk ik net.. ja, dat ga ik doen :)
Bonnie heeft het overleefd en is blij en happy. En wij hebben het ook overleefd ;) :biggrin2:
Het is het waard geweest, allemaal..!

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Marlou-Kamiel op do 28 feb 2013, 00:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat een heerlijk bericht, ik word er gewoon emotioneel van! :'( :-*

Ik ben blij dat jullie je hond weer helemaal terug hebben, Bonnie is een kanjer! Ik hoop dat jullie nog heel lang met z'n allen van elkaar kunnen genieten, jullie verdienen het! :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door