Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Is dat autorijden eigen tijd? Of mag je lekker keihard liedjes zingen en medeweggebruikers uitschelden terwijl je er voor betaald krijgt?
Door Kim_S
Als autorijden in de baas zijn tijd zou zijn dan zou ik maar de helft van de tijd echt kunnen werken :biggrin2:
Het is deels eigen tijd, maar verschilt van dag tot dag hoe de verdeling is. Ik werk officieel 40 uur per week, maar met de 60 uur die ik eigenlijk werk kijk ik niet precies wat nou werktijd is of eigen tijd. Dat loopt gewoon door elkaar ;)
Door eelke
Ahhh zo, je krijgt eigenlijk gewoon een salaris en daar moet je bepaalde dingen voor gedaan hebben, begrijp ik.

Nahh dan toch maar het beste er van maken! Maar stom is het zeker.
Door Kim_S
Ik word aan het eind van het jaar afgerekend op mijn verkoopcijfers, of ik nou 10 of 60 uur per week werk. Met 10 uur red ik het niet, en met 40 normaalgesproken ook niet. Het belangrijkste onderdeel van mijn werk is klanten bezoeken die (hopelijk :biggrin2:) iets willen kopen, en problemen oplossen als die er zijn. De bezoeken kan ik redelijk plannen van tevoren, maar er komen altijd wel spoed-dingen tussendoor, en ik maak ook gewoon tijd als klanten problemen hebben. Ga niet lopen haasten dan. Dat vind ik belangrijk, en zorgt er ook voor dat de klanten tevreden zijn en dus een volgende keer weer bij mij iets willen kopen. Is ontzettend leuk om te doen, het kost alleen veel tijd...
Door pearlsofpassion
Omdat klagen helpt: ik ben de zwangerschap en al de kwaaltjes meer dan beu.
Ik wil mijn kindje, en liever vandaag dan morgen.
Officieel is het voor volgende week maar ik heb al bijna 2 weken oefenweeën en het zet maar niet door. Ondertussen moeten we zorgen dat er altijd iemand op max een half uur van mij verwijderd is zodat ik op tijd in het ziekenhuis geraak als het begint en moet ik zorgen dat ik het op tijd herken en niet pas na anderhalf uur zoals vorige keer, want dan zijn we misschien al halverwege.
Ik zit er dus al meer dan een week letterlijk op te wachten en ben het zat.
Ik ben gewoon blij telkens mijn buik pijn doet, hoe stom is dat?

Tweede klaag: er is weer ruzie tussen mijn konijnen. 2e dag dat ze weer wat ruimte bij hebben en hopla: het is van dat. Het zijn ook altijd dezelfde twee die problemen maken en ik weet serieus niet wat Mats zijn probleem is. Maar hij vind het dus weer nodig Wardje altijd na te jagen en te proberen bijten en dus heb ik hem er maar even uit gevist. Laat hem maar even afkoelen.
Waarschijnlijk komt het daarna wel weer goed, maar toch.... leuk is anders.
Gelukkig doet Ward niets terug, als hij het bij Senne probeert vliegen ze elkaar letterlijk in de haren omdat die terugbijt... :-X
Maar het mag nu wel stillaan gaan stoppen, de onrust, en hij zal dat gedrag toch moeten afleren. Anders vrees ik dat hij hier uiteindelijk niet zal blijven wonen... Daar doen we dan niemand plezier mee...
Door Hope
Nou, je hebt genoeg om over te klagen. Hopelijk zet het snel door (niet te snel dan weer) en heb je een prachtige baby in je armen. De laatste loodjes... Spannend. En ik kan me heel goed voorstellen dat je het beu bent!

Ik had ooit een konijn, Floortje, die moest altijd jagen als er wat veranderde in haar omgeving. Meer ruimte, een nieuw toilet omdat de oude lek was... Ik vond het een drama.
Ik hoop dat Mats tot rust komt en dat ook blijft, het verstoord echt de rust in je groep. Het kan ook zijn dat hij dat doet omdat zijn territorium veranderd, dan blijft hij dat doen als hij weer ruimte erbij krijgt.
Door frodo quin
Ik begrijp goed dat je het heel vervelend vindt dat je nijnen blijven ruziën. Ik hoop met je mee dat ze snel een goede groep zijn.

Zo zitten wachten op je beebje is natuurlijk vervelend, dan zal de tijd echt wel kruipen, zeker omdat het einde van een zwangerschap al niet comfortabel is als ik afga op kennissen die zwanger geweest zijn.

:bigarmhug:
Door pearlsofpassion
Bedankt.

Ik mag ook niet veel meer doen, moet rusten. En verveel me dus steendood.
Heb geen netflix en de dvdspeler is kapot... ::)

Nu met die ruzie bij de konijnen er weer bij, wordt ik een tikje depri....

Ik ga inderdaad proberen de ren niet nog op te delen omdat ik zo bezig blijf, maar Mats zit nu toch even apart. Ward heeft al wat bijtwondjes en hij ging er echt non-stop achteraan. Dus dat kon ik niet zo laten. Gewoon wat najagen, prima, maar echt opzoeken om te bijten dat kan niet.
Net nog even geprobeerd, maar hij ging er binnen de 2 min weer achteraan, dus maar even een klein rennetje opgezet. Morgen eens kijken of hij beter gezind is.
En hopen dat de meiden zich ondertussen wat gedragen, want daar werd ook alweer meer gejaagd en anders blijf ik daar ook weer bezig.
Door Hope
pearlsofpassion schreef:Bedankt.

Ik mag ook niet veel meer doen, moet rusten. En verveel me dus steendood.
Heb geen netflix en de dvdspeler is kapot... ::)

Nu met die ruzie bij de konijnen er weer bij, wordt ik een tikje depri....

Ik ga inderdaad proberen de ren niet nog op te delen omdat ik zo bezig blijf, maar Mats zit nu toch even apart. Ward heeft al wat bijtwondjes en hij ging er echt non-stop achteraan. Dus dat kon ik niet zo laten. Gewoon wat najagen, prima, maar echt opzoeken om te bijten dat kan niet.
Net nog even geprobeerd, maar hij ging er binnen de 2 min weer achteraan, dus maar even een klein rennetje opgezet. Morgen eens kijken of hij beter gezind is.
En hopen dat de meiden zich ondertussen wat gedragen, want daar werd ook alweer meer gejaagd en anders blijf ik daar ook weer bezig.

Volgens mij kan je nu gratis een maand Netflix proberen.

Als ik dit zo lees, over de nijnen, weet ik weer waarom ik er maar twee heb ::)
Door Kim_S
Kwart over 4 vertrokken. En ik sta stil. Alweer >:(

Afbeelding

En nee, ik lig gelukkig niet op de zijkant hoor :biggrin2:
Door Angelique
Kim_S schreef:Kwart over 4 vertrokken. En ik sta stil. Alweer >:(

Afbeelding

En nee, ik lig gelukkig niet op de zijkant hoor :biggrin2:

Balen :-X

Maar je kuikentjes liggen lief te wachten. :biggrin2:
Door Kim_S
Angelique schreef:Balen :-X