Haha, Nadia, ja Duke houdt wel van een jong radijsje. En jong radijsblad vindt hij ook lekker. Volgens mijn schoonzus is (jong) radijsblad trouwens ook voor ons te eten. Ze gooit het door de salade heen.
Mijn worteltjes willen niet erg dit jaar. Mijn peultjes/erwtjes doen het wel erg goed. Binnenkort de purple queen bonen zaaien. Mijn moeder heeft ze binnen gekregen. Ik ga ze zaaien in een grote rechthoekige cementbak.
Ik heb besloten het stuk achterin de tuin, waar vroeger de vijver was, gewoon toch te betegelen. Het staat nu vol met onkruid en ik vermoed dat als ik het weghaal en er grond stort het binnen no-time weer vol staat met onkruid. En ik moet eerlijk zeggen dat het moestuinieren in bakken mij wel bevalt. Dus ik ga gewoon op zoek naar nog meer bakken waarin ik kan tuinieren en dan kan ik het gewoon zo neerzetten als ik wil. Maar voorlopig eerst de voortuin onkruidvrij maken. Dat ga ik maandag doen. Bij de Wibra net kleine tuinhandschoenen voor 1 euro gekocht. Ze hadden gelukkig een kleine maat want meestal verzuip ik in die dingen. En het waren brandnetelveilige handschoenen met zo'n groene laag. Ook fijn want mijn voortuin staat ook vol met brandnetel....