Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Ronald schreef: Fijn dat je het leuk vond, leuke foto ook. Maar uh... da's geen paard hoor... Da's een knol  ::)
>:( het is een Belgisch trekPAARD! :P
Met benen, en een hoofd enzo.  8)
Door eelke
Ronald schreef: Excusez-moi!  ;D
Hmmm ik weet niet of het een frans-talig Belgisch TrekPaard is  :g: misschien ging het daar wel bij mis!
Door Ronald
eelke schreef: Hmmm ik weet niet of het een frans-talig Belgisch TrekPaard is  :g: misschien ging het daar wel bij mis!
Nou, dat denk ik niet. Want een paard is niet Frans... laat staan franstalig  ;)

Maar ik bedoelde meer te zeggen dat ik bij een paard meer het idee van een KWPN'er heb, niet van zo'n prachtige geweldenaar als een Bels...  ::)
Door eelke
Ronald schreef: Nou, dat denk ik niet. Want een paard is niet Frans... laat staan franstalig  ;)

Maar ik bedoelde meer te zeggen dat ik bij een paard meer het idee van een KWPN'er heb, niet van zo'n prachtige geweldenaar als een Bels...  ::)
Haha ja dat snapte ik wel!

Ik bedoelde dan weer dat belgie twee talig is, en dat de Belse knol niet begreep dat we rechtsaf moesten maar dat dat natuurlijk dus best aan de taal kon liggen!  ;)
Toch m'n frans maar weer opkrikken (of Mieke even vragen om te komen vertalen). Wat was het ook al weer? Oudroit ofzo?  ??? dan snapt het paard het de volgende keer ook!
Door Mieke L.
eelke schreef: Haha ja dat snapte ik wel!

Ik bedoelde dan weer dat belgie twee talig is, en dat de Belse knol niet begreep dat we rechtsaf moesten maar dat dat natuurlijk dus best aan de taal kon liggen!  ;)
Toch m'n frans maar weer opkrikken (of Mieke even vragen om te komen vertalen). Wat was het ook al weer? Oudroit ofzo?  ??? dan snapt het paard het de volgende keer ook!
google translate en ik zijn altijd bereid  :biggrin2:
Door Lil
eelke schreef: Haha ja dat snapte ik wel!

Acht het is een belsje knol! Dan helpt de juiste taal spreken ook niet, die zijn gewoon een beetje veul dom.  :P :biggrin2:
Door Mieke L.
Mieke L. schreef: google translate en ik zijn altijd bereid  :biggrin2:
Als je het volgende zegt tegen het paard moet het goedkomen!
Cheval vous avez besoin à droite!
Door - Judith -
Mieke L. schreef: Als je het volgende zegt tegen het paard moet het goedkomen!
Cheval vous avez besoin à droite!
;D ;D ;D ;D

Ik zou er nog s'il vous plaît aan toevoegen voor de zekerheid  :P
Door Mieke L.
- Judith - schreef: ;D ;D ;D ;D

Ik zou er nog s'il vous plaît aan toevoegen voor de zekerheid  :P
dat is inderdaad een goeie  8)
dus Eelke:
Cheval vous avez besoin à droite s'il vous plaît!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door