Ronald schreef: Fijn dat je het leuk vond, leuke foto ook. Maar uh... da's geen paard hoor... Da's een knol![]()

Met benen, en een hoofd enzo. 8)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ronald schreef: Fijn dat je het leuk vond, leuke foto ook. Maar uh... da's geen paard hoor... Da's een knol![]()
eelke schreef:Excusez-moi!het is een Belgisch trekPAARD!
![]()
Met benen, en een hoofd enzo. 8)
Ronald schreef: Excusez-moi!Hmmm ik weet niet of het een frans-talig Belgisch TrekPaard is![]()
eelke schreef: Hmmm ik weet niet of het een frans-talig Belgisch TrekPaard isNou, dat denk ik niet. Want een paard is niet Frans... laat staan franstaligmisschien ging het daar wel bij mis!
Ronald schreef: Nou, dat denk ik niet. Want een paard is niet Frans... laat staan franstaligHaha ja dat snapte ik wel!
Maar ik bedoelde meer te zeggen dat ik bij een paard meer het idee van een KWPN'er heb, niet van zo'n prachtige geweldenaar als een Bels...![]()
eelke schreef: Haha ja dat snapte ik wel!google translate en ik zijn altijd bereid
Ik bedoelde dan weer dat belgie twee talig is, en dat de Belse knol niet begreep dat we rechtsaf moesten maar dat dat natuurlijk dus best aan de taal kon liggen!
Toch m'n frans maar weer opkrikken (of Mieke even vragen om te komen vertalen). Wat was het ook al weer? Oudroit ofzo? ??? dan snapt het paard het de volgende keer ook!
eelke schreef: Haha ja dat snapte ik wel!Acht het is een belsje knol! Dan helpt de juiste taal spreken ook niet, die zijn gewoon een beetje veul dom.
Ik bedoelde dan weer dat belgie twee talig is, en dat de Belse knol niet begreep dat we rechtsaf moesten maar dat dat natuurlijk dus best aan de taal kon liggen!
Toch m'n frans maar weer opkrikken (of Mieke even vragen om te komen vertalen). Wat was het ook al weer? Oudroit ofzo? ??? dan snapt het paard het de volgende keer ook!
Mieke L. schreef: google translate en ik zijn altijd bereidAls je het volgende zegt tegen het paard moet het goedkomen!![]()
koekje schreef: Ahhhh!Ooooh koekje, Oscar voelt zich vereert!
Kus op neus!
Mieke L. schreef: Als je het volgende zegt tegen het paard moet het goedkomen!
Cheval vous avez besoin à droite!
- Judith - schreef:dat is inderdaad een goeie 8)![]()
![]()
![]()
Ik zou er nog s'il vous plaît aan toevoegen voor de zekerheid![]()
zhiva schreef: zijn meest intelligente blik?Lieve blik! Foei toch Zhiva!![]()