Eef+Stippels schreef:Vanmorgen maar geen novacam gegeven omdat op de bijsluiter staat dat dit niet mag bij hartklachten.Das wel toevallig, opschrijven en bespreken morgen
En ik bedacht me opeens dat de klachten begonnen zijn toen ik haar novacam voor haar teen ben gaan geven in februari

Fijn dat je het volste vertrouwen hebt in je eigen DA. Dat is belangrijk.
En je bent misschien geen arts maar wel de deskundige over je eigen hond en als jij denkt dat het misschien toch de schildklier is zou ik dat nogmaals bespreken.
Een vriendin van me kreeg te horen van haar moeders DA dat haar moeders kat leukemie had en maar beter ingeslapen moest worden. Vriendin was mee en vertrouwde het niet en is met kat en moeder naar haar eigen DA gegaan. Kat had een ernstige ontsteking en loopt nu weer vrolijk rond, niks aan de hand.
Net als Ziva na haar ongeluk, ze zou nooit meer lopen. Ze heeft nog jaren gelopen en gerend en naast de fiets gelopen.
Dus echt, misschien ben je geen arts, zie je niet het hele plaatje maar vertrouw op jezelf en maak je eigen indruk en vermoedens bespreekbaar.