Vandaag de erwtjes en peultjes buiten in de bak gezet, ze begonnen binnen al de eerste bloemetjes te krijgen. Het is hier zacht voor de tijd van het jaar.
Verder wortel, biet en pluksla gezaaid en spinazie.
Een ruitje van mijn mini kasje was gesneuveld en ik vond het qua model een rotding. Ik wil eigenlijk een grotere kas hebben maar we zijn er nog niet aan toe gekomen, dus ik doe het hier nog maar een jaar mee. Glas tijdelijk vervangen door een stuk stevig plastic. Daar ook pluksla in gezaaid en een restje wortelsalade. De rest is voor de tomaten. Die staan nog binnen, kan ik nu gaan verspenen en dan mogen ze binnenkort naar buiten.
Ik vind mijn courgette het binnen maar matig doen, heb maar nieuw zaad gekocht voor een 2e poging.
Ik twijfel of ik een 3e bak ga doen of verder proberen de volle grond te verbeteren. Het moet allemaal met kleine stapjes ivm au schouder.
En oh ja, mijn zelf gezaaide Noorse bosaardbeitjes hebben de winter overleefd en beginnen te groeien. Net als de tijm en oregano. En de rucola. Ik kan trouwens ook salade paardenbloem blad maken
(Met bijna alle plantensoorten is het goed gegaan behalve uitgerekend de rododendrons die forse vorstschade hebben

)