sella schreef:Wat ver forensen Kim. Amsterdam Nijmegen.Ikke niet hoor. Ik woon in Noord-Duitsland

Is ons oude huis dat nog te koop staat.
Maar Amsterdam -Nijmegen is wat ver ja. Hoewel, met mijn 1500 - 2000 km per week valt het reuze mee

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
sella schreef:Wat ver forensen Kim. Amsterdam Nijmegen.Ikke niet hoor. Ik woon in Noord-Duitsland
zurca schreef:Wat heerlijk dat de hyptheek rond is "Spikkelneus"...dat huis is leuk maar die tuin is echt ge-wel-dig!! Wat zullen jullie honden gaan genietenOwww, wat leuk! Nieuwe huizen en tuinen zijn zo leuk. Veel plezier!![]()
Wij hebben inmiddels de sleutel van ons krot in het bos en hebben het al helemaal leeggetrokken... Er is een aannemer langs geweest en we hopen snel de offerte te ontvangen. Mijn vader heeft al een stukje tuin leeggetrokken, die zijn handen jeukte om daar aan te beginnen(hij is hovenier geweest)
Zaterdag gaan we weer verder
sella schreef:Wat ver forensen Kim. Amsterdam Nijmegen.Misschien kan hij daar wel een eigen dierenambulance beginnen....
Lizetta schreef:We gaan maandag de koopakte tekenen!Gefeliciteerd! Waar is dit in Culemborg?? Vlakbij dat bungalowpark (van de snelweg de 1e stoplichten links)? Mooi stadje Culemborg![]()
![]()
![]()
\
Het wordt bouwnummer 11 van dit project: http://www.quartet-culemborg.nl
Dan alles nog rond krijgen met de hypotheek, maar dat komt wel goed. Dat is het voordeel als je al een keer bent wezen praten van tevoren.
pike schreef:Misschien kan hij daar wel een eigen dierenambulance beginnen....Leo bedoel je? Dat is een goed idee, ik geef het aan hem door
Spikkelneus schreef:Yessssss! De hypotheek is geregeld. Wij gaan in mei verhuizen naar dit geweldige stulpje.Gefeliciteerd met jullie stulpje
Nog maar even een plaatje omdat het zo leuk is:
Dian schreef:Nee, tegenover het station. aan de rustige kant. 300 meter verderop beginnen de weilanden!
Gefeliciteerd! Waar is dit in Culemborg?? Vlakbij dat bungalowpark (van de snelweg de 1e stoplichten links)? Mooi stadje CulemborgVerkopen ze ook erg lekkere patat
Lizetta schreef:Nee, tegenover het station. aan de rustige kant. 300 meter verderop beginnen de weilanden!Het station weet ik wel. Een vriendin van mij heeft gewoont in de straat waar de begraafplaats zit (iets verder op zit een camping, daar woonde ze in een aan de schuur gebouwd huisje), later heeft ze op het bungalowpark gewoont.
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Lizzy schreef:Leo bedoel je? Dat is een goed idee, ik geef het aan hem doorJa, ik bedoelde Leo