Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Angelique schreef: Leuke foto Eelke!
Dank u! Aanleiding was het dekje, via via via via een stapel dekjes gekregen, en daar zat ineens een dekje tussen met het logo van het werk van mijn vriend. Nu hopen we dat ie opslag krijgt omdat ik reclame rijdt  :biggrin2:
koekje schreef: paardje vindt het ook leuk  :)
Ja. Hij was ook braaf. Jaar geleden dat ik er op zat en het voelde weer prima vertrouwd! Behalve op het laatst. Toen wilde ie niet meer de kant van de rondjes op die ik wilde en ging ik steeds in galop op het hek af om op het laatste moment de andere kant op te slaan. Dan is zo'n paard toch ineens groot en sterk hoor  :nerves:
Door - Judith -
eelke schreef: Ja. Hij was ook braaf. Jaar geleden dat ik er op zat en het voelde weer prima vertrouwd! Behalve op het laatst. Toen wilde ie niet meer de kant van de rondjes op die ik wilde en ging ik steeds in galop op het hek af om op het laatste moment de andere kant op te slaan. Dan is zo'n paard toch ineens groot en sterk hoor  :nerves:
Ja dan heb je een beste PK onder je kont  :biggrin2:. Je hing niet om z'n nek, aan de onderkant, na deze manoeuvre?  :P

Leuke foto trouwens  :)
Door eelke
- Judith - schreef: Ja dan heb je een beste PK onder je kont  :biggrin2:. Je hing niet om z'n nek, aan de onderkant, na deze manoeuvre?  :P

Leuke foto trouwens  :)
Ja tis een PK met hoofdletters idd! :
Nee. Het ging steeds 'we gaan rechts, we gaan rechts, we gaan rechts...ooohh jij wil links okeeeee remmen en dan gaan we nu links' :P eigenlijk ist natuurlijk wel de bedoeling dat we rechts zouden gaan dan, maar ja, dat kennik echt nog niet uit zitten nie, en momenteel ontbreekt t nog echt een bietje aan coördinatie om er met handige techniekjes voor te zorgen dat dat ook lukt. Want met kracht en boos doen kom je er niet :P
Komt wel weer.  8)
Andere kant op deed ie eerst wel heel braaf en ik vind het sowieso best al wat we bereikt hebben met ze in een rijbakje :)
Door Lil
eelke schreef: Ja tis een PK met hoofdletters idd! :
Nee. Het ging steeds 'we gaan rechts, we gaan rechts, we gaan rechts...ooohh jij wil links okeeeee remmen en dan gaan we nu links' :P eigenlijk ist natuurlijk wel de bedoeling dat we rechts zouden gaan dan, maar ja, dat kennik echt nog niet uit zitten nie, en momenteel ontbreekt t nog echt een bietje aan coördinatie om er met handige techniekjes voor te zorgen dat dat ook lukt. Want met kracht en boos doen kom je er niet :P
Komt wel weer.  8)
Andere kant op deed ie eerst wel heel braaf en ik vind het sowieso best al wat we bereikt hebben met ze in een rijbakje :)
Zeg dat, die knollie ziet er niet uit alsof je eventjes tegen hem zegt, ja maar ik wil rechts.  :biggrin2:
Door - Judith -
eelke schreef: Ja tis een PK met hoofdletters idd! :
Komt wel weer.  8)
;D ;D ;D ;D ;D ;D
Door eelke
Lil schreef: Zeg dat, die knollie ziet er niet uit alsof je eventjes tegen hem zegt, ja maar ik wil rechts.  :biggrin2:
Normaal lukt dat prima  ;D hij loopt nageeflijk, springt netjes aan in galop op de hulpen, kan inmiddels netjes in verzamelde galop door de bochten, wijkt, schouderbinnenwaards, draait om de achterhand, voorhand, en vast nog wel meer waar ik nu niet op kom. Het is echt heel tof dressuur rijden zo! Althans, toen ik in vorm was vorig jaar konden we dat allemaal ;)

Hoewel we gisterenavond zelfs een galop wissel hebben gedaan. Al dan niet gepland.  8)
Door Lil
eelke schreef: Normaal lukt dat prima  ;D hij loopt nageeflijk, springt netjes aan in galop op de hulpen, kan inmiddels netjes in verzamelde galop door de bochten, wijkt, schouderbinnenwaards, draait om de achterhand, voorhand, en vast nog wel meer waar ik nu niet op kom. Het is echt heel tof dressuur rijden zo! Althans, toen ik in vorm was vorig jaar konden we dat allemaal ;)

Hoewel we gisterenavond zelfs een galop wissel hebben gedaan. Al dan niet gepland.  8)
Dat moet je niet verklappen.  :P :biggrin2:

Jaaaaaaaren geleden deed "mijn" knollie schitterende galopwissels...........maar moest de contragalop oefenen.  ::) ;D
Door dinky89
Hihi ik heb als klein meisje (jaartje of 10) op een pony gereden die vroeger western had gedaan. Wilde je vooruit, ging de pony achteruit lopen en nergens de knop voor de vooruit te vinden  ;D
Was wel heerlijk beestje met de naam Amigo  :smitten: Later was het de enige pony waar ik graag mee ging springen en in galop over hindernis durfde. Ik kon hem volledig vertrouwen dat hij zou springen want wat vond hij dat toch leuk :-D
Laatste pony waar ik met veel plezier op heb gereden was sunshine. Wat een humor met laatste onderlinge wedstrijd. Eenmaal alleen in de rijvak was het vooral heerlijk rennen! Dus ook tijdens de proef waardoor ik het idee had het compleet te hebben verprutst. Had ik de hoogste cijfers ooit bij een wedstrijd  ::) vanaf dat moment wist ik dat de dressuursport nergens op slaat. Daarna gestopt omdat ik ging verhuizen naar de stad (was toen 19) en laatst vroeg mijn moeder nog of ik het erg vond dat mijn vader mijn rijlaarzen en cap weg gooide (gaan verhuizen dus grote opruiming).
Door monster
Ooit 20 jaar geleden 2 paardrijlessen gekregen. Als 38 jarige voor het eerst op een paard. Ik mocht op het paard van Sinterklaas. Jee wat zijn die beesten hoog. Ik heb mateloze bewondering voor jullie. Het was wel een leuk kado.
Door Ronald
eelke schreef: Het is zo fijn, weer op de rug van een paard...:smitten:
Fijn dat je het leuk vond, leuke foto ook. Maar uh... da's geen paard hoor... Da's een knol  ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door