Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Mara M schreef: Ik kwam er net achter dat de komkommerplanten door slakken opgevreten zijn. En ik ontdekte een heleboel slakken onder de overhangende rand van potten. Die mogen nu fijn in de groenbak verder eten.
En daar eitjes leggen en dat je dan nog meer slakken krijgt  ??? :-\ :-\ :-\  Hier gaan slakken mee in een emmertje naar het park >:(
Ik heb net bloemkool en spruitjes gezaaid. Ik wilde de tomaat ook gaan verpotten, maar ik was potgrond vergeten. Alles groeit mooi, er komen alleen 2 soorten kruiden niet op maar dat is geen ramp.
Nieuwe sla en krulsla gezaaid en nieuwe romeinse sla. Ze hebben de katten niet overleefd. Ook basilicum en thym gezaaid. Ook nog een paar extra erwten. Ik wil nog rucola zaaien. Maar moet nog ff zaad halen. 
*Marga* schreef: MMMM heerlijke bloemkool gegeten van de volkstuin zoveel lekkerder dan uit de supermarkt..
Huh? Ik heb gister net bloemkool gezaaid, volgens de instructies. Is deze van vorig jaar ofzo?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door