Zelfs één nachtje nadenken was al teveel, mijn maat was er vanmiddag niet meer Dus toch maar de bash besteld. Kan ik gelijk door de plassen zonder dat het opvalt (als ze tenminste niet flopflopflop doen )
pike schreef: ↑vr 05 feb 2021, 00:34
Zelfs één nachtje nadenken was al teveel, mijn maat was er vanmiddag niet meer Dus toch maar de bash besteld. Kan ik gelijk door de plassen zonder dat het opvalt (als ze tenminste niet flopflopflop doen )
Lizzy schreef: ↑vr 05 feb 2021, 08:38
Gisteren er vergeten op te zetten, flap flap flap
laat ik het zo zeggen ze zijn niet geruisloos. Leo zelf schijnt er niet zo’n probleem mee te hebben. Ik ben benieuwd wat het bij mij gaat worden. Mijn trackers heb ik nooit gehoord in elk geval. Mijn man loopt op gewone wandelschoenen van de Welkoop en dat klinkt alsof er een colonne naast je loopt
Ghighi......*flopflop flopperdeflop*
Zelf denk ik dat het ook aan de bouw van je voet ligt. Ik heb het net zo in mijn vivo's, terwijl mijn vriend dat niet heeft...
pike schreef: ↑vr 05 feb 2021, 11:00
En mogelijk ook met de manier waarop je je voet neerzet
Dat denk ik ook! Beide.
En dat betert als je langer zuiver en alleen barefoot loopt. En op geschikt schoeisel. Want Laurens doet het ook fout ookal loopt ie al meer dan 2 jaar barefoot (sinds hij 3 is), maar daar heb ik nu pas min of meer breed genoege schoenen voor gevonden (tenen zitten wel nog steeds tegen de zijkant maar niet geklemd) en dus stapt ie verkeerd (vol op z'n hiel). Maar het begint wel iets te beteren.
Ik heb de “crow” en de honeybears. Vermoed dat de zool inderdaad sneller door is omdat die echt heel dun is maar ze lopen daarentegen zoo fijn, niet normaal. En dus echt warm