Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

miik schreef: Ik heb een aardperen dief....  >:(
Vivi heeft ontdekt dat ze lekker zijn en graaft ze uit en vreet ze op - de boef-.....

Vanavond schijnt noodweer te worden, dus geloof niet dat er water gegeven hoeft te worden vandaag  8)
Oh, dat zou Moyra ook zó doen!  ;D  We dachten erover om het hekje rond de moestuin weg te halen, maar hebben het toch nog maar even laten staan.  8)
Gelukkig las ik vandaag dit topic, net terug van t tuintje. Alles even wat wind-vaster weggezet.
En gelijk wat onkruid weggehaald. Een paar dagen niet geweest en het is groen, en niet van het groen waar
je zo blij van wordt.
Heet het daarom on-kruid?  ::)
Het valt wel mee hier. Gisteravond de bollenmand en viooltjes binnen gezet maar dat had eigenlijk niet gehoeven. Het waait hier wel flink! De bloesem vliegt door de lucht, lijkt wel alsof het sneeuwt.  :D
De haagbeuk waait zo ook lekker kaal, de eerste groene blaadjes zijn al zichtbaar.  :)
ik heb te veel  tomaten geplant :-[
zijn er nog mensen die speciale tomaten wil hebben.
iig: zwarte giant en green zebra. heb nog meer soorten maar dat moet ik nog ff nakijken
ophalen in aalsmeer(of als er een lijntje langs komt)
Nadia schreef: Wij krijgen vandaag een nieuw schoorsteenkap. Gooit de schoorsteen meneer zo de oude kap in mijn moestuin :( bovenop de sla :(
Da's balen !!!  >:( >:(  Je hebt um toch wel vriendelijk verteld wat je daarvan vond ??  :boo:

Tess, zit je op een moestuincomplex? Dan kun je misschien daar mensen vragen?? Of je buren vragen of ze wat willen hebben??
tess06 schreef: ik heb te veel  tomaten geplant :-[
iig: zwarte giant en green zebra. heb nog meer soorten maar dat moet ik nog ff nakijken
Zijn dat die chocolade tomaten? Die zijn lekker!!!

Ik ben helaas niet zo goed met tomaten...die moeten in een kasje en dat gaat altijd goed en dan ben ik fanatiek. Tot het een week regent en ik dan vergeet dat de planten die droog staan ook water nodig hebben...

Hier groeit alles prima :)
tess06 schreef: ik heb te veel  tomaten geplant :-[
Als je ze niet allemaal kwijtraakt: gewoon laten doorgroeien. Hier in de buurt is een toko die verschillende groentes
van mensen met moestuinen afneemt.
Krijg je er nog een duppie ook voor. Dat is als je er in jouw buurt kan vinden.
hannabelgje schreef: Net terug van een ritje verwegistan om bio compost te halen. Ga ik alleen gebruiken om bij te mesten in de bakken. Voor bakvulling is em iets te kostbaar.
Welk merk en uit welke winkel heb je?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door