Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

hannabelgje schreef:Nee ik ben altijd braaf ingeënt tegen tbc. Het zit ook niet op mijn longen, maar in mijn keel en oor. Mijn longen waren prima in orde.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ah ok. Fijn.
Tis dat je van bloed ophoesten sprak, dat ik eraan dacht.
Goed dat je longen vrij zijn. Ik duim dat je je nu snel beter voelt.
pearlsofpassion schreef:
Ah ok. Fijn.
Tis dat je van bloed ophoesten sprak, dat ik eraan dacht.
Goed dat je longen vrij zijn. Ik duim dat je je nu snel beter voelt.
Ja klopt, maar dat ligt achteraf aan mijn keel die helemaal kapot is van het hoesten. Wat niet zo raar is na een week hele heftige hoestbuien. Huisarts schrok er ook van hoe beroerd ik was en hoe mijn keel eruit zag. Achteraf beter voor het weekend al moeten gaan. Maarja ik voelde me zo'n watje. Je gaat toch niet voor een verkoudheitje naar de dokter. Tja....

Door Pauline
Kan zomaar in een paar andere topic als wat heb je enz. of foto van de dag, maar het was mijn geluksmomentje. Ultieme vrijheid voor mijn vriendje Joris.
ultieme vrijheid.jpg
ultieme vrijheid.jpg (395.61 KiB) 1844 keer bekeken
Pauline schreef:Kan zomaar in een paar andere topic als wat heb je enz. of foto van de dag, maar het was mijn geluksmomentje. Ultieme vrijheid voor mijn vriendje Joris.
ultieme vrijheid.jpg
Prachtige foto zeg!!

Door zurca
Pauline schreef:Kan zomaar in een paar andere topic als wat heb je enz. of foto van de dag, maar het was mijn geluksmomentje. Ultieme vrijheid voor mijn vriendje Joris.
Als je hondenmaatje zo geniet dan is dat inderdaad een geluksmomentje :-*
Mooie foto!
Door Siberienne
Mijn lieve buuv is verhuisd, vandaag even bij haar langs geweest. Dat vond ze al heel leuk en haar ook nog blij gemaakt met mijn mozaïek project voor haar dat ook eindelijk helemaal af was :) :)
IMG_1943.JPG
IMG_1943.JPG (745.53 KiB) 1755 keer bekeken
IMG_1942.JPG
IMG_1942.JPG (801.58 KiB) 1755 keer bekeken
IMG_1941.JPG
IMG_1941.JPG (754.14 KiB) 1755 keer bekeken
Door koekje
Nog even en Vera kan helemaal zelfstandig koken. Ze heeft heel netjes en grondig een bosje radijs gewassen en van de blaadjes ontdaan. En daarna het groen in het groenvuil-bakje gedaan en de gewassen radijsjes laten uitlekken in een vergietje.
koekje schreef:Nog even en Vera kan helemaal zelfstandig koken. Ze heeft heel netjes en grondig een bosje radijs gewassen en van de blaadjes ontdaan. En daarna het groen in het groenvuil-bakje gedaan en de gewassen radijsjes laten uitlekken in een vergietje.
Knap kind!

Door eelke
hannabelgje schreef:Cool!!

Jaaaa. Morgen bij daglicht nog eens goed kijken. Er zitten wel bloedzuigers ofzo bij, da's goor. :-X
koekje schreef:Nog even en Vera kan helemaal zelfstandig koken. Ze heeft heel netjes en grondig een bosje radijs gewassen en van de blaadjes ontdaan. En daarna het groen in het groenvuil-bakje gedaan en de gewassen radijsjes laten uitlekken in een vergietje.
:thumbup:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door