Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Borke
Een tip voor mensen die denken rustig te gaan wonen aan een doodlopende weg...
Hier is ook zoiets aan een dijk.
Helemaal aan het eind van die doodlopende weg zit een loonbedrijf. Als wij 's ochtends voor het werk met Sofi daar wandelen, tussen 07.00 en 08.00 uur, dan rijden al die vrachtwagens en ander materieel van dat bedrijf over die dijk.
Het lijkt daar dus heel rustig wonen, maar dat is het beslist niet...
Door koekje
er staat hier even verder een huisje te koop. De fotos zeiden me al dat het wat opgeknapt mocht worden en er staat ook 'kluswoning' in de omschrijving op funda.

Als laatste alinea staat er dit :o :
Deze woning voldoet in de huidige staat niet aan de normale wooneisen voor een woning van dit bouwjaar, er zijn diverse lekkages en vochtdoorslag, de woning heeft overal enkel glas in houten kozijnen.
De verkoper staat op geen enkele wijze in voor de bouwkundige staat van deze woning.
En dan vooral die laatste zin.....
Staat het dan op instorten en storten wij dan mee? Geeft het een devaluatie van mijn huis?
Door Angelique
koekje schreef:er staat hier even verder een huisje te koop. De fotos zeiden me al dat het wat opgeknapt mocht worden en er staat ook 'kluswoning' in de omschrijving op funda.

Staat het dan op instorten en storten wij dan mee? Geeft het een devaluatie van mijn huis?

Neuh, dat hoeft niet te betekenen dat het op instorten zou staan. Want als dat echt het geval is dan gaat de deur wel op slot. Ervan uitgaande dat dit huis er al zo stond toen je dit huis kocht geeft het weinig devaluatie. Grote kans dat de nieuwe eigenaar het op gaat knappen en als dat de straat opleukt dan is dat wel beter voor je huiswaarde natuurlijk. Maar wat je huis waard is wordt pas interessant als je het gaat verkopen.
Door pike
koekje schreef:er staat hier even verder een huisje te koop. De fotos zeiden me al dat het wat opgeknapt mocht worden en er staat ook 'kluswoning' in de omschrijving op funda.

Dat denk ik niet, als jouw huis tenminste in goede staat van onderhoud verkeert. Dan koopt iemand wel het jouwe, maar niet dat klusgeval wat een paar huizen verderop staat. Kluswoningen zijn heel geschikt voor iemand die zelf in de bouw zit en alles ook zelf en met behulp van vrienden kan opknappen. Die hebben er een koopje aan. Maar voor iemand die het niet zelf kan en allemaal moet laten doen is zelfs de laagste prijs nog duurkoop.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door