@PoP, Smulpaap en Sam, ik weet dat jullie de berichtjes hebben geplaatst om me te helpen en te steunen. Zo ervaar ik het ook, want het is echt heel fijn dat jullie zo meedenken en ons het beste wensen. So no worries
Gistermiddag waren de medicijnen eindelijk klaar en heeft ze de eerste porties gehad. Heel gedoe met zakjes korreltjes door de helft verdelen en dan in 7,5 ml water oplossen. Wie dat bedacht heeft. Maar ze dronk het goed op en nu maar afwachten!
Om het ook even leuk te houden, ze kan bijna omrollen! Ze is super druk met oefenen en komt nog nét niet over het dode punt heen. Echt super grappig om te zien hoe fanatiek ze er mee bezig is.
Afgelopen dinsdag ging ze een extra ochtend naar de opvang en de juffen waren helemaal blij. Ze hadden zoveel gehoord over die lieve vrolijke baby en nou mochten ze zelf een ochtend op haar passen. Ach, ze zeggen het vast tegen elke papa en mama, maar ik vind het heerlijk

Ze is in goede doen ook zo vrolijk en gezellig!
Komende zondag gaan we naar de verjaardag van oma en we hebben met vingerverf een kunstwerkje met haar voetafdrukjes gemaakt. Ik heb helemaal zin om dat te gaan geven. Dat zijn echt de leuke dingen en het lukt me weer steeds meer om daar weer echt van te genieten.
En ze groeit als kool dus ik mag alweer nieuwe schattige kleertjes gaan kopen

we hebben al besloten dat we dit jaar geen kerstboom gaan doen, maar wel Nina twee dagen in de meest foute kerstkleertjes gaan hijsen die we kunnen vinden