Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Bridgerton gezien en ja, ik houd hiervan. Zo zoet dat m'n vullingen uit m'n kiezen zijn gekruld :biggrin2:

Nadat ik heb zitten kwijlen echt bij "Fantastic Beasts and Where to Find Them" zit ik nu naar "Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald" te kijken en het kwijl loopt me wederom de bek uit. Ik vind het echt onbegrijpelijk hoe iemand het bij elkaar kan verzinnen. En dat er dan zoiets moois van wordt gemaakt. Verheug me nu al op alle vervolgen!
Door Kaela
Ja Fantastic Beast is wel Fantastic! Ik smul er ook van. Jammer dat Johny er uit is, stom gedoe allemaal. Moeten we weer aan een nieuw gezicht wennen.

Ik heb Brot gekeken. Een IJslandse serie. Ik dacht dat ik qua namen wel een beetje leuk mee kon, maar zelf de makkelijke namen haal ik niet eens uit volzinnen. Wát een rare taal! Maar de serie was wel heel oke.

Nu kijken we trapped, ook IJslands. Heel anders, maar ook wel oke. En ik hoor inmiddels 2 namen wel in de zinnen, ik leer het nog wel :P
Door Borke
‘Cursed’ gezien, viel tegen, wij hoiuden wel van die historische fantasy verhalen, maar hier vonden wij de karakters niet goed uitgewerkt en het verhaal ‘pakte’ ons niet echt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door