zurca schreef:Lees dit nu pas...
Ga dan als toetje een ijsje eten bij de Ijstijd, zit midden in het dorp....
Dat gaat helemaal goed komen!!!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
zurca schreef:Lees dit nu pas...
Ga dan als toetje een ijsje eten bij de Ijstijd, zit midden in het dorp....
Pauline schreef:Dat gaat helemaal goed komen!!!Nu heb ik nog nooit "van der Poel ijs" op maar ijs van de ijstijd is erggggg lekker. Ga zelfs ijsje halen daar als het helemaal geen ijsjesweer is
zurca schreef:Nu heb ik nog nooit "van der Poel ijs" op maar ijs van de ijstijd is erggggg lekker. Ga zelfs ijsje halen daar als het helemaal geen ijsjesweer isIk heb geen ijsjesweer nodig..., ik eet altijd ijs!![]()
jasmijn schreef:Mijn geluksmomentje voor de komende maanden, het is helemaal gezond, een meisje en ik hoef geen naam meer te verzinnenWat fijn dat ze helemaal gezond is!![]()
![]()
Dus nu heet ik de dames als in "schat de dames gaan een dutje doen of schat de dames hebben honger"
jasmijn schreef:Haku was los op een plek waar normaal geen anderen honden komen, komt er opeens een anderen loslopende hond aan met aan telefoon geluisterde baasje.Wat flink van Haku.
Haku begon zijn sprint richting de hond, ik roep 1 keer "Haku hier" en hij stopt draait om en springt in mijn arme ( ik zat op de grond )
Ik was zo ongelofelijk trots, zelf het gezeur van de baas over niet optillen en dominant worden verpeste niet dat fijnen gevoel niet![]()
Zo fijn als training opeens zijn vruchten afwerpt
jasmijn schreef:Haku was los op een plek waar normaal geen anderen honden komen, komt er opeens een anderen loslopende hond aan met aan telefoon geluisterde baasje.Goed hoor! Knappe Haku!
Haku begon zijn sprint richting de hond, ik roep 1 keer "Haku hier" en hij stopt draait om en springt in mijn arme ( ik zat op de grond )
Ik was zo ongelofelijk trots, zelf het gezeur van de baas over niet optillen en dominant worden verpeste niet dat fijnen gevoel niet![]()
Zo fijn als training opeens zijn vruchten afwerpt
Cathelijn schreef:Vandaag ben ik zo blij met mijn kortharige hondIk blij met de baas van onze ruwharige honden..., die is al 2 keer met allebei geweest en nu weer met Joris alleen.... Ik ben amper nat geworden, was in Duitsland shoppen!
Pauline schreef:Ik blij met de baas van onze ruwharige honden..., die is al 2 keer met allebei geweest en nu weer met Joris alleen.... Ik ben amper nat geworden, was in Duitsland shoppen!Dat is helemaal goed geregeld!