Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
Pauline schreef:Dat gaat helemaal goed komen!!! :D
Nu heb ik nog nooit "van der Poel ijs" op maar ijs van de ijstijd is erggggg lekker. Ga zelfs ijsje halen daar als het helemaal geen ijsjesweer is :-[ ;D
Door Pauline
zurca schreef:Nu heb ik nog nooit "van der Poel ijs" op maar ijs van de ijstijd is erggggg lekker. Ga zelfs ijsje halen daar als het helemaal geen ijsjesweer is :-[ ;D
Ik heb geen ijsjesweer nodig..., ik eet altijd ijs! ;D

En als je weer eens onze kant op bent moet je echt een naar "Van der Poel" ijs gaan of naar Nordhorn, naar de Italiaan. Persoonlijk vind ik dat nog lekkerder! Veel minder zoet. Enne.... geluksmomentje vooruit, ik ga maandag weer!
Door Shanti en co
jasmijn schreef:Mijn geluksmomentje voor de komende maanden, het is helemaal gezond, een meisje en ik hoef geen naam meer te verzinnen :D :biggrin2:

Dus nu heet ik de dames als in "schat de dames gaan een dutje doen of schat de dames hebben honger" :biggrin2:
Wat fijn dat ze helemaal gezond is!

Mijn geluksmomentje, natuurkunde examen ging erg goed en ik toen ik bij de laatste vraag was had ik nog een kwartier dus heb ik bij de paar vragen die ik niet (helemaal) snapte nog wat opgeschreven in de hoop een puntje te sprokkelen. :)
Door Border Bandit
Mijn geluk (eer)gister was, dat ik zonder te plannen precies tussen de buien door heerlijk met Bandit weggeweest ben.
Het ging telkens regenen als ik 1 straat van huis was. :D Super!
Door jasmijn
Haku was los op een plek waar normaal geen anderen honden komen, komt er opeens een anderen loslopende hond aan met aan telefoon geluisterde baasje.

Haku begon zijn sprint richting de hond, ik roep 1 keer "Haku hier" en hij stopt draait om en springt in mijn arme ( ik zat op de grond )

Ik was zo ongelofelijk trots, zelf het gezeur van de baas over niet optillen en dominant worden verpeste niet dat fijnen gevoel niet :cool:

Zo fijn als training opeens zijn vruchten afwerpt :biggrin2:
Door frodo quin
jasmijn schreef:Haku was los op een plek waar normaal geen anderen honden komen, komt er opeens een anderen loslopende hond aan met aan telefoon geluisterde baasje.

Haku begon zijn sprint richting de hond, ik roep 1 keer "Haku hier" en hij stopt draait om en springt in mijn arme ( ik zat op de grond )

Ik was zo ongelofelijk trots, zelf het gezeur van de baas over niet optillen en dominant worden verpeste niet dat fijnen gevoel niet :cool:

Wat flink van Haku. :) Proficiat met je meisje. :)
Door doranto
jasmijn schreef:Haku was los op een plek waar normaal geen anderen honden komen, komt er opeens een anderen loslopende hond aan met aan telefoon geluisterde baasje.

Goed hoor! Knappe Haku!
Door Lil
Ik ga wat bekennen: na jaaaaaaaren er niet aan willen te geloven en sinds 1 week een paar te hebben....

Helemaal bij met de crocs, wat een genot voor zere pootjes! De sandaaltjes zien ook echt leuk uit, dus nog een paar sandaaltjes en bootschoenen besteld. Totale kosten voor 3 paar: 40 euro mega korting. Zo leuk! En die nieuwe modellen zien echt heel leuk uit.
Door Pauline
Cathelijn schreef:Vandaag ben ik zo blij met mijn kortharige hond ;)
Ik blij met de baas van onze ruwharige honden..., die is al 2 keer met allebei geweest en nu weer met Joris alleen.... Ik ben amper nat geworden, was in Duitsland shoppen! :cool:
Door Cathelijn
Pauline schreef:Ik blij met de baas van onze ruwharige honden..., die is al 2 keer met allebei geweest en nu weer met Joris alleen.... Ik ben amper nat geworden, was in Duitsland shoppen! :cool:
Dat is helemaal goed geregeld!
Door jasmijn
Na 2 drukken en spannende dagen voor haku besloten een snuffel rondje te gaan doen, dus same naar een plekje wat een terrein is waar nog de oude fundering van een gebouw ligt en veel onkruid, bomen en zo er om heen is waardoor het heel goed afgeschermde is.

Dus eerst heeft hij een helen berg snoepjes gevonden en beslot hij zelf dat ie het zat was en wat meer wou doen voor zijn snoepjes, dus had hij een stapeltje tuin stenen uit gezocht om mij te laten zien hoe dapper en knap hij wel niet was door tegen ze aan te gaan staan en zelf op een ligt wibelende steen te gaan staan :o :cool:

Toen veder gelopen en richting huis was hij opeens iets gestrest en bleek dat er uit een gepakeerde auto naast 2 mensen ook een hondje kwam, 3 meter voor ons kwam er dus opeens een hondje te voorschijn.
Normaal zou dat echt veel te dicht bij zijn en haku echt totaal over de zeik raken en uit vallen, maar niet dit keer op mijn haku kom en mijn aangeboden armen sprong hij zo de veiligheid in :D
Daar kreeg hij nog wat snoepjes en toen het hondje voorbij was liet hij slecht helen ligte stres zien en was hij zo weer hersteld :cool:

Ook gaat hij veel meer en langer echt snuffelen inplaats van overal langs te rennen en word hij rustiger en ontspanner, we gaan er echt komen ik ben zo trots op mijn kleine vent :thumbup:

( gister was hij wel nog een ramp wat zijn stres emmer zat echt veel te vol, maar normaal zou het veel langer duren voor het weer beter ging ;) )
Door Shanti en co
Wat fijn dat het zo goed met Haku gaat! :)

Mijn geluksmomentje, biologie examen ging heel goed. :)
Eigelijk te goed, het was eng makkelijk vonden ik en degene waar ik daarna mee sprak.
Door jasmijn
Bijna mijn meest geweldige geluksmomentje vergeten te delen, gister avond heb ik mijn kleine meid voor het eerst gevoeld, :D

En nu ik dit schrijf voel ik haar weer :D :D :D :D :D :D

O wat is dit gaaf :mbounce:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door