Ik heb het eerste boek van the mortal instruments, city of bones uit. Nu bezig met de tweede, city of ashes geloof ik. Hele goede boeken!!
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef:Ik heb het eerste boek van the mortal instruments, city of bones uit. Nu bezig met de tweede, city of ashes geloof ik. Hele goede boeken!!City of Ashes is inderdaad het tweede boek.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Borke schreef:Waar gaat het over Hanna?Is fantasy. In tegenwoordige tijd. Beetje Twilight maar toch heel anders. Heel spannend.
Siberienne schreef:Wat grappig, die heb ik vroeger gelezen maar ik was ze vergeten! Toch de boekenkast bij mijn ouders weer eens plunderenDoen hoor, het is de moeite waard!![]()
Gisteren begonnen in 'The Rosie Project' en wat een hilarisch boek. Schrijver Graeme Simsion.
KarenH schreef:Ik ga straks beginnen aan Karen Rose - In het Vizier. Volgens mij heb ik al haar boeken gelezen, leest lekker makkelijk weg maar ook weer niet een flutboekje. Een beetje in de categorie van Tess Gerritsen.
Zit er hier iemand ook op Goodreads? https://www.goodreads.com
Ik hou alle gelezen boeken daar bij, of het nou bieb boeken of eigen boeken zijn. Mijn eigen boeken moet ik nog wel bijwerken, maar dat is best een behoorlijke klus.
Lizzy schreef:Ik ben nèt begonnen in Tijl van Daniël Kehlmann. Volgens mij wordt het wel wat, tussen mij en dit boek.
Kuikuhnek schreef:Oorsprong, de laatste van Dan Brown, heerlijk.Ohhh, die wil ik ook lezen! Sta al een eeuw ingeschreven bij de bieb! Is ie gaaf????