Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Ik heb het eerste boek van the mortal instruments, city of bones uit. Nu bezig met de tweede, city of ashes geloof ik. Hele goede boeken!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Shanti en co
hannabelgje schreef:Ik heb het eerste boek van the mortal instruments, city of bones uit. Nu bezig met de tweede, city of ashes geloof ik. Hele goede boeken!!

City of Ashes is inderdaad het tweede boek.
Ik vind het ook een leuke serie! De tweede serie die ze geschreven heeft, The infernal Divices, vind vind ik ook een hele goede serie. Die speelt zich af in de 19de eeuw.
En er komt nog een derde serie aan en ook de novella's zijn het lezen waard.
Door hannabelgje
Borke schreef:Waar gaat het over Hanna?
Is fantasy. In tegenwoordige tijd. Beetje Twilight maar toch heel anders. Heel spannend.

Door Borke
Deel 1 van de Labyrint triologie van Kate Mosse inmiddels uitgelezen, et dank aan de tip van BP :biggrin2:
Nu wil ik deel 2 kopen op mijn Ereader, blijken alleen de delen 1 en 3 als Nederlandstalig Eboek te koop. Die verhaal lijnen en historie zijn me te complex om in het Engels te lezen. Nu ga ik maar gewoon deel 3 lezen, ik zag dat het toch losstaande verhalen zijn.
Vreemd vind ik het wel :-\
Door Too
Ik ben aan Renate Dorrestein 'begonnen', in het verre verleden wel s wat gelezen maar vermaak me vandaag opperbest met de
ondergang cq. redding van Almere : Weerwater
Door Tanna
Siberienne schreef:Wat grappig, die heb ik vroeger gelezen maar ik was ze vergeten! Toch de boekenkast bij mijn ouders weer eens plunderen ;)

Gisteren begonnen in 'The Rosie Project' en wat een hilarisch boek. Schrijver Graeme Simsion.
Doen hoor, het is de moeite waard!
Ik wilde die boeken vroeger nooit lezen omdat het bij ons thuis eigenlijk verplichte kost was - hoezo dwarsig ::) - ............maar toen ik even in de dertig was ben ik er toch maar eens aan begonnen en ik vond ze echt leuk.
Door Siberienne
Terry Pratchett - The Weefree Men

Altijd leuk

“If you trust in yourself. . .and believe in your dreams. . .and follow your star. . . you'll still get beaten by people who spent their time working hard and learning things and weren't so lazy"

Of

“Zoology, eh? That's a big word, isn't it."
"No, actually it isn't," said Tiffany. "Patronizing is a big word. Zoology is really quite short.”

Zo jammer dat hij overleden is, ik mis zijn jaarlijkse nieuwe discworld boek..
Door KarenH
Ik ga straks beginnen aan Karen Rose - In het Vizier. Volgens mij heb ik al haar boeken gelezen, leest lekker makkelijk weg maar ook weer niet een flutboekje. Een beetje in de categorie van Tess Gerritsen.

Zit er hier iemand ook op Goodreads? https://www.goodreads.com
Ik hou alle gelezen boeken daar bij, of het nou bieb boeken of eigen boeken zijn. Mijn eigen boeken moet ik nog wel bijwerken, maar dat is best een behoorlijke klus.
Door Siberienne
KarenH schreef:Ik ga straks beginnen aan Karen Rose - In het Vizier. Volgens mij heb ik al haar boeken gelezen, leest lekker makkelijk weg maar ook weer niet een flutboekje. Een beetje in de categorie van Tess Gerritsen.

Zit er hier iemand ook op Goodreads? https://www.goodreads.com
Ik hou alle gelezen boeken daar bij, of het nou bieb boeken of eigen boeken zijn. Mijn eigen boeken moet ik nog wel bijwerken, maar dat is best een behoorlijke klus.

Ja, ik ook. Bijwerken is inderdaad enorme klus. Ben nog niet zo heel ver
Wel al prachtig boek gelezen via de tips uit de app: "When breath becomes air" Zo mooi.

OP het moment (her)lees ik "Schaduw van de wind" van Carlos Zafon Ik vind het heel mooi, veel mooier dan ik in herinnering had. Blijkbaar lees je een boek als je ouder wordt ook weer anders ;)

Tegelijk ook bezig in "Ondanks de zwaartekracht" van Suzanna Janssen. Ook een mooi boek, wel pittig door alle levens die door elkaar lopen.
Door Siberienne
Lizzy schreef:Ik ben nèt begonnen in Tijl van Daniël Kehlmann. Volgens mij wordt het wel wat, tussen mij en dit boek.

Oh dat lijkt me een gaaf boek ! Dank voor de tip.
Door Lizzy
Kuikuhnek schreef:Oorsprong, de laatste van Dan Brown, heerlijk.
Ohhh, die wil ik ook lezen! Sta al een eeuw ingeschreven bij de bieb! Is ie gaaf????
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door