Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Angelique schreef: Daar heb ik ooit een telefoonhoesje besteld en die was met een week of drie binnen. Zat ook de kerst e.d. er nog tussen.
Dat klinkt goed! Ik wacht gewoon ongeduldig af.
Mini's 3-tal schreef: Tuurlijk klinkt dat vertrouwd :biggrin2:
Psies!

Zo, lekker met de gupjes buiten gespeeld, nu ff bladderen, en straks lekker muziek luisteren en biertjes drinken, hopelijk in de zon.
Door Mowgli
Mini's 3-tal schreef: Toch heb ik laatst een headset besteld met nietinear-dopjes en die was voor $3 toch binnen 2 weken gratis bezorgd.
Ja, bezorgd naar Nederland. Hier in Duitsland liggen de pakjes veel langer bij de douane en echt ieder pakje wordt gecontroleerd, vooral de pakjes uit China, Taiwan e.d.  >:(
Mijn schatzi had ooit eens een Levis in Amerika besteld. Dat ding lag 2 weken hier in Berlijn bij de douane voordat hij een berichtje kreeg. Kon hij het paket persoonlijk komen afhalen, inlcusief 90 minuten in de rij staan en natuurlijk de invoerrechten betalen...
Door koekje
Drukke dag al vandaag. Pis gedweild, ene deurmat in de wasmachine en droger gedaan, andere pismat weggegooid. Grote strontpamper verschoond. Nagedacht over het avondeten en een beslissing erover gemaakt. Rabarbermoes gekookt. Was opgevouwen. Vriezer gevuld met kattenvoer.
Zo ga ik moeders entertainen, want ik verwacht haar ieder moment. En pudding koken en piepers jassen. Tussendoor nog even een wasje aanzetten.
Door Kim_S
Cathelijn schreef: Ik ben een spoor aan het lopen voor een andere cursist en zit nu in een kuil in het bos :D
En, ben je gevonden of zit je er nog steeds?  :biggrin2:

OT: superleuk gewandeld, en weer helemaal bijgebept. Geen Eelke-momentjes voor mij meer voorlopig  8)
Door Kaela
filmavondje met een collega gedaan. We hebben The Gremlins gekeken, dat was echt prachtig!

Oscar mocht ook even komen kijken (hij is meestal in zijn hok als we visite hebben, omdat ie het anders te spannend vindt) en hij ging even lekker met haar knuffelen en zijn kunstjes laten zien. Ik had al wel eens verteld wat ie allemaal kan, maar ze zei verbaasd: hij kan het echt allemaal! Hihi, ja dat kan ie!
Door hannabelgje
Baaldag gehad vandaag. Wel twee keer een lange wandeling gemaakt met Zoë. Twee egels gezien vandaag, eentje bij de wandeling en net eentje in de tuin. Ik blijf het bijzondere dieren vinden.
Net de slowcooker gevuld met runderstoofvlees in belgisch bier. Ik hoop dat het lekker gaat zijn. Nu mijn bed maar opzoeken en proberen te slapen.
Door Kim_S
Cathelijn schreef: De hond kon me niet vinden maar de juf wist precies waar ik was dus het is allemaal goed gekomen  :biggrin2:
Gelukkig maar. Anders moesten we je komen zoeken  :biggrin2:
Door - pien -
Cathelijn schreef: De hond kon me niet vinden maar de juf wist precies waar ik was dus het is allemaal goed gekomen  :biggrin2:
Gelukkig maar  :biggrin2:

We hadden vorige week onze eerste speurles en dan vertelt de juf waar ze heen gaat maar ik ben dan zo bezig met die lijn en Joep en dat ik het warm heb dat ik helemaal niet luister maar Joep heeft haar tot nu toe nog steeds gevonden. Ze was maar wel 10 m weg en stond gewoon achter een boom.
Ik ben benieuwd hoe ver zij (of de spoorloper, deze zondag gaat mijn dochter mee  :D) de 6e les weg staat en of het dan allemaal goed komt  ;D
Ik vind het zooo knap dat een hond dat allemaal kan ruiken, ben er nog steeds verbaasd over! Tuurlijk weet ik het wel maar ik blijf het wonderlijk vinden  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door