Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Hope schreef: Precies.
Ik ga ook eens kijken op welke sites je ervaringen kan delen en cijfers kan geven.

Maar ook tijd voor goed nieuws! Het slikken doet na spoeling drie stukken minder zeer en ik kan macaroni wegkrijgen! Ik kan nog niet kauwen maar mensen wat is het lekker na een tijd enkel soep!
Fijn hè, echt eten  :D
Doe rustig aan!
Hè, in elk geval fijn dat je nog vóór het weekend wat aan vast voer naar binnen kunt werken.

Ik heb toen veel baat gehad bij de slaatjes (volgens mij van Johma). En de harde stukjes die er in zaten, gaf ik aan de honden.
Gekookt ei moet nu dan dus ook wel lukken, denk ik zo.

:bigarmhug:
Ronald schreef: Hè, in elk geval fijn dat je nog vóór het weekend wat aan vast voer naar binnen kunt werken.

Ik heb toen veel baat gehad bij de slaatjes (volgens mij van Johma). En de harde stukjes die er in zaten, gaf ik aan de honden.
Gekookt ei moet nu dan dus ook wel lukken, denk ik zo.

:bigarmhug:
Slaatjes zijn een goed idee!
Ik ben nu gepromoveerd van olvarit voor baby's van een maand naar de variant voor baby's vanaf drie maanden, zo iets. Oftewel: het kan wat dikker zijn dan soep, maar het moet nog goed makkelijk te slikken zijn. En glad, want ik heb gewoon geen kracht in mijn mond om iets naar achteren te werken.

Maar ach, mij hoor je niet klagen, ik kan alweer iets anders eten dan gezeefde tomatensoep en pap  ;D
Langzaam maar zeker gaat het beter nu!

Vandaag zelf gespoeld. Met waterstofperoxide en een spuitje van de kaakchirurg. Viel me niet eens tegen. Het is raar, maar als je jezelf moet pijnigen kan je toch meer hebben dan wanneer een ander het doet.
Ik heb er wel een hechting mee uitgespoeld. Heerlijk! Die zal dus los genoeg hebben gezeten.
Nu weer op naar bed, kijken of ik ook al wat op mijn zij kan liggen. Grappig hoe blij je kan zijn met zulke vanzelfsprekende dingen. Je wordt een dankbaar mens hoor, je bent plots blij dat je iets dikkers kan eten dan tomatensoep en bent ook ineens blij als je weer wat normaler in bed kan liggen.
Hope schreef: Vandaag toch weer een terugslag. Toch weer meer pijn en vreselijk misselijk.
Ik houd weer geen eten binnen. Ik had gehoopt dat ik nu toch wel minder ziek zou worden, maar helaas.
Heb je Okugest in huis? Of heb je die al geprobeerd?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door