eelke schreef:Dat is mooi! Respect!
Ja, maar dan zonder koning en camera's. Wel zal er steeds iemand van de kamer aanwezig zijn.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:Dat is mooi! Respect!
Ja, maar dan zonder koning en camera's. Wel zal er steeds iemand van de kamer aanwezig zijn.
Nadia schreef: Waarom zijn de laatste 4 wagens pas ingeladen toen de andere al weg waren?Omdat er steeds 10 en 10 auto's stonden. In de Hercules waren 16 kisten, dus bij de tweede keer stonden daar maar 6 auto's. De laatste 4 kwamen nog uit het australische vliegtuig, daar stonden 24 kisten in.
eelke schreef: Omdat er steeds 10 en 10 auto's stonden. In de Hercules waren 16 kisten, dus bij de tweede keer stonden daar maar 6 auto's. De laatste 4 kwamen nog uit het australische vliegtuig, daar stonden 24 kisten in.Ahh oké. Dat had ik gemist ivm het werk.
eelke schreef: De eerste 20 auto's hadden achterdeuren, de andere 16 auto's hadden achterkleppen. Er is écht goed over nagedacht.Sarcastisch? Of hoe bedoel je?
dinky89 schreef: Zullen vast draaiboeken zijn over wat te doen bij vliegtuigramp en wie dan de leiding heeft/dingen regelt.Andere doden hebben natuurlijk ook niet eerst een aantal dagen in een oorlogsgebied gelegen om vervolgens een aantal dagen opgestapeld in een trein te hebben gelegen...
Vergeet ook niet dat juist door de omvang mensen bereid zijn om mee te werken aan zoiets ;-)
Ergens vind ik zo'n ceremonie zoals vandaag ook dubbel want worden de andere overledenen net zo behandeld? Geloof wel dat de wegen dan met vervoer weer afgesloten worden dus dat is wel 'mooi'. Maar zullen die ook ontvangen worden door de koning en koningin en the last post of is dat alleen voorbehouden aan de eersten?
Las wel dat vooraf bekend was dat er raketten zo hoog konden komen maar info niet volledig werd gedeeldhttp://www.nu.nl/vliegramp-oekraine/383 ... deeld.html
Nadia schreef: Sarcastisch? Of hoe bedoel je?Nee, serieus. Voor het beeld is het natuurlijk mooier dat er 20 dezelfde soort auto's tegelijk staan, ipv klep, deur, deur, klep etc. Vind het mooi dat ook daar aan is gedacht.
Nadia schreef: Dat kloptNee. Zo zijn er vandaag nog eens 16 lichamen gevonden. Maar het gaat ook niet steeds om hele lichamen natuurlijk, en het is een rampgebied van 10 km geloof ik, de kans is denk ik klein dat echt iedereen gevonden wordt.ik krijg er maar vlagen van mee.
Is nu wel zeker dat iedereen naar huis komt?
Nadia schreef: Dat kloptBlijken 'slechts' 200 lichamen in de aangekomen treinen te liggen terwijl er werd gezegd dat er meer in zatenik krijg er maar vlagen van mee.
Is nu wel zeker dat iedereen naar huis komt?