Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
zhiva schreef: Wauw wat een mooierds Karin! Dat is toch de woestijnarend waar je vorig jaar ook al oppastte? Lijkt me fantastisch hiermee te mogen vliegen  :)

Voor Theo  :bigarmhug:  Ik snap je wel. ik zou ook heel verdrietig worden van zoveel regen. En helemaal als je er ook nog zoveel ellende van ondervind.
Het is een woestijnbuizerd, maar strikt gezien hoort de soort meer bij de havikken. Dus lekker verwarrend  :biggrin2:. En ja, hij komt nu al een paar jaar elk jaar logeren. Ik vlieg niet los met hem (hij vindt mij niet zo aardig dus ik betwijfel of hij dan nog komt haha), maar ik ga ook wel eens mee als hij getraind wordt en dat is heel gaaf! 
Door -Annemarie-
Martine-Tom schreef: Een online kattenmagazine (cattish.nl) had een oproep geplaats dat ze bloggers zochten, ik vind schrijven leuk en hoor regelmatig dat ik dat best leuk doe dus och...wat heb ik te verliezen en heb dus een proefblog ingestuurd. Kreeg net antwoord en ze vonden het pakkend en leuk geschreven, ook de stijl was goed dus ik ben aangenomen als vast blogger-lid  :)

Zo leuk want ik probeer al langer een schrijfcursus oid te vinden maar die zijn vrij duur...en nu kan ik die via hun gaan doen, zo gaaf dit!
Wat goed! Veel succes.  O0
Door Kaela
De duimen draaien Hannah!

Hier heeft alles eten en drinken gehad, mens, dier en plant. Zo nat als het bij jullie in het zuiden is (en ik snap ook wel dat je daar wel zat van bent hoor Theo), zo droog is het hier. Vanmiddag 6 spetters gehad en verder al tijden droog. Ik sjouw me elke avond een breuk aan de gieters, want ik heb wel heul veul potten staan. Ben een beetje te enthousiast geworden in de periode dat het wel heel regelmatig regende...
Door Ronald
Kaela schreef: De duimen draaien Hannah!

Hier heeft alles eten en drinken gehad, mens, dier en plant. Zo nat als het bij jullie in het zuiden is (en ik snap ook wel dat je daar wel zat van bent hoor Theo), zo droog is het hier. Vanmiddag 6 spetters gehad en verder al tijden droog. Ik sjouw me elke avond een breuk aan de gieters, want ik heb wel heul veul potten staan. Ben een beetje te enthousiast geworden in de periode dat het wel heel regelmatig regende...
Ken het verschijnsel. Hier heeft iemand alles op het plat staan. Maar gelukkig had ik met een vooruitziende blik een vrij lange tuinslang gekocht op een rol... En die haalt met gemak het plat!
Door Kaela
Ronald schreef: Ken het verschijnsel. Hier heeft iemand alles op het plat staan. Maar gelukkig had ik met een vooruitziende blik een vrij lange tuinslang gekocht op een rol... En die haalt met gemak het plat!
;D ;D ;D
Door Borke
K&D schreef: Vast wel. Misschien even iemand zoeken bij je in de buurt:
http://www.bijenhouders.nl/afdelingen

Ik kan de koolzaadhoning aanbevelen. Zalig. Echt zalig.
Bedankt voor het adres en de tip, ik zie dat ze een webwinkel hebben  8)

Martine wat leuk dat je gaat bloggen en al helemaal dat je een training krijgt.
Ik zit op mijn werk ook in het blogteam en zo'n training helpt je goed om je verhalen attractiever te maken en dus meer lezers te genereren!
Door zhiva
Kaela schreef: Het is een woestijnbuizerd, maar strikt gezien hoort de soort meer bij de havikken. Dus lekker verwarrend  :biggrin2:. En ja, hij komt nu al een paar jaar elk jaar logeren. Ik vlieg niet los met hem (hij vindt mij niet zo aardig dus ik betwijfel of hij dan nog komt haha), maar ik ga ook wel eens mee als hij getraind wordt en dat is heel gaaf! 
Ik wist dat het iets met woestijn was  :biggrin2: Maar het is een mooierd hoor!

@ Hannah  :duimen: :duimen: :duimen: Zag vanmiddag een auto voor mij rijden met een belgisch kenteken en corgie stickers op de achterkant, moest gelijk aan jou denken  ;)

OT heerlijk met Kaya behendigheidstraining gehad, ze had er zin in! Ik heb nog wat moeite met de wissels maar ook dat leren we nog wel eens  ::)
Door Kaela
Gisteravond lekker tv gekeken op bed en ontspannen in slaap gevallen. Ben net pas mijn bedje uit, heb heerlijk geslapen! Eindelijk weer eens uitgerust wakker!

Uiteraard mik ik dan mijn things to do list op deze vrije dag gelijk goed vol, zodat ik straks weer gewoon uitgeteld ben  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door