Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
Fijn Fem... Always look on the bright side!

OT: Gebeld met huidige energieleverancier. Nee meneer, u krijgt geen nieuw aanbod. U heeft nu al twee keer een aanbod gehad, we blijven niet aan de gang. En oh ja... hadden we al gezegd dat gas met 8 cent per kuub omhoog gaat? Nee, ach... wat jammer nou.

Dus nu zijn we overgestapt...
Door Kaela
De familiefoto's van afgelopen zondag afgemaakt en testafdrukken besteld. Ze zijn erg naar mijn zin geworden, ook al sta ik er zelf ook op  :P

Meneer K had op 1 foto vergeten zijn zonnebril af te doen, dus ik mocht zijn hoofd er af hakken en een nieuwe erop plakken. Lollig  8)
Door Kaela
Ik ben na de foto's terug naar bed gegaan en voel me voor het eerst in dagen weer lekker fit en uitgerust. Nu even lekker in en om het huis rommelen en strakjes met een vriendinnetje op stap. Ja, ik heb nu wel vakantiegevoel!
Door eelke
Ik reed net in een stoet van ME/arrestatie busjes. Van die blauwe met een wit dak. Kwam ze tegen in een dorpje, wilde van de parkeerplaats af rijden, een reed er door maar de rest bleef staan, dus ben ik maar gaan rijden. Vonden ze niet leuk want de gelegenheid er was stopte de voorste en werd er gebaard dat ik er voorbij moest.
Vind ze altijd een beetje griezelig die busjes. Waren er zeker 4 of 5 met daarachter ook nog normale politie.

Ik wordt er toch ook nog best erg nieuwsgierig van!
Door Ivonne
Was boodschappen doen bij het Kruidvat en ga daar altijd met de winkelwagen naar binnen zodat ik niet moeilijk hoeft te doen met een buggy maar alles in een keer kan doen (is zo'n buurtwinkelcentrum met slager bakker supermarkt etc) .
Mag niet van het Kruidvat....
Dus toen heb ik alle boodschapjes daar maar achtergelaten....  :-[ en ben vertrokken..... oke... beetje kort door de bocht van mij maar ik word er zoooooo flauw van....
Moet alleen nu ff bedenken welke luiers ik dan ga kopen want vond die van hun wel prettig voor die prijs.
Door koekje
Ik vind dat helemaal niet raar en het juist onbeschoft van Kruidvat. Hier hebben we er ook zo1, bij mijn favoriete supermarkt. Ze hebben de poortjes zo gezet, dat je er niet eens met winkelkar naar binnen kan. Dus ook niet met kinderwagen en niet met rolstoel.
Hier parkeert dus iedereen zn kar net buiten het kruidvatje, waardoor er opstoppingen kunnen ontstaan in het grote gangpad.
Door eelke
koekje schreef: Ik vind dat helemaal niet raar en het juist onbeschoft van Kruidvat. Hier hebben we er ook zo1, bij mijn favoriete supermarkt. Ze hebben de poortjes zo gezet, dat je er niet eens met winkelkar naar binnen kan. Dus ook niet met kinderwagen en niet met rolstoel.
Hier parkeert dus iedereen zn kar net buiten het kruidvatje, waardoor er opstoppingen kunnen ontstaan in het grote gangpad.
Ja inderdaad. En ik heb er een hekel aan om weer een keer terug naar buiten te moeten voor een karretje, maar ben altijd 'bang' dat mijn karretje in de gang gejat wordt, en koop daar dus alleen waar ik voor kom. Verkoop technisch gezien ook nog erg dom dus, want ik zou er meer kopen als ik dar relaxt aan het winkelen ben. Al issie wel erg klein, die kruitvat daar.
Door K&D
éééénnnn hij flikt het weer.
Het eindspurtje is ingezet, de hakken zijn net uit het water. Zoals het er nu naar uitziet gaat hij toch met de hakken óver de sloot naar de 5e...
Rotjong...  ;) :P ::) :biggrin2:
Door Riek
Ivonne schreef: Was boodschappen doen bij het Kruidvat en ga daar altijd met de winkelwagen naar binnen zodat ik niet moeilijk hoeft te doen met een buggy maar alles in een keer kan doen (is zo'n buurtwinkelcentrum met slager bakker supermarkt etc) .
Mag niet van het Kruidvat....
Dus toen heb ik alle boodschapjes daar maar achtergelaten....  :-[ en ben vertrokken..... oke... beetje kort door de bocht van mij maar ik word er zoooooo flauw van....
Moet alleen nu ff bedenken welke luiers ik dan ga kopen want vond die van hun wel prettig voor die prijs.
Erg jammer en een gemiste kans van dat kruidvat.
Bij onze AHXL zit ook een Kruidvat en een Blokker en een C&A, maar al die winkels zijn zo ingericht (okay, kruidvat wat minimaal) dat er grote winkelwagens door heen kunnen.
Juist zo ideaal dat je alles in één keer kunt doen.
Zou gewoon naar een ander Kruidvat gaan.
Door TMG1961
Bezig geweest met spannen netten aan bovenkant afgezet terras. Moet nog een klein stuk vastmaken morgen en dan hoop ik dat het ook blijft zitten. Heb net gespannen met touw tussen keukenmuur en penant, misschien dan ik daar nog 2 latten voor in de plaats monteer. Maar dat is iets voor na morgen. Eerst het afmaken en dan kijk ik wel verder wat ik doe.
TMG1961 schreef: Bezig geweest met spannen netten aan bovenkant afgezet terras. Moet nog een klein stuk vastmaken morgen en dan hoop ik dat het ook blijft zitten. Heb net gespannen met touw tussen keukenmuur en penant, misschien dan ik daar nog 2 latten voor in de plaats monteer. Maar dat is iets voor na morgen. Eerst het afmaken en dan kijk ik wel verder wat ik doe.

Fijn Theo, dan kan je mopperende Dikkie Dik lekker buiten blijven.
Door Mieke L.
K&D schreef: éééénnnn hij flikt het weer.
Het eindspurtje is ingezet, de hakken zijn net uit het water. Zoals het er nu naar uitziet gaat hij toch met de hakken óver de sloot naar de 5e...
Rotjong...  ;) :P ::) :biggrin2:
zo herkenbaar! in mijn geval rotmeid! waarschijnlijk ook met hakken over de sloot naar de 5e!!!!
Door miik
Vanavond de trouwdag van mn ouders "gevierd" en met zn allen uit eten geweest.... Pfff... ik vond het een heel heftige avond... Mn moeder is ernstig ziek- was dit het laatste uitje met zn allen ? Is ze er volgend jaar nog, of op haar verjaardag ? Volgende week weer beginnen met de chemo... Tis zoooo onwijs dubbel.... het was gezellig, maar ik vond het ook heel moelijk. :(
Ik reageer daarom ook wat minder op BP de laatste tijd... 
Laatst gewijzigd door miik op wo 25 jun 2014, 02:34, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door