Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Nadia schreef: Nee hoor Nynke. De andijvie laat zich nog niet zien. Hoeveel plant jij er eigenlijk per vak?Theo heeft toch vogeltjes binnen? Die lusten dee doorgeschoten steel van de andijvie wel
Vogeltjes van Theo?? Heb wat gemist? Kan het ook in de groente mix doen??
Ilona81 schreef: Dat is vlot Roos!Ja, moet wel zeggen dat ze vanaf een uur of 9 tot een uur of 19 in de zon staan
Wij hebben vorige week ook radijs gezaaid, maar zie nog niks...
Plantjes staan er gelukkig weer aardig fier bij ondanks hun stormschade!
Vriend is nu rekken aan het maken samen met Joost. Mooi gezicht, zo doet het hele gezin mee. Haha.
Roosj schreef: Ja, moet wel zeggen dat ze vanaf een uur of 9 tot een uur of 19 in de zon staanHet nadeel van regelmatig sproeien is, als je tenminste 2 keer per dag bedoelt o.i.d., dat de wortels van de plantjes heel oppervlakkig wortelen. Geef je ze maar 1 keer per 2-3 dagen water, dan groeien de worteltjes veel dieper, waardoor de plantjes sterker worden.Ik sproei ze ook regelmatig bij.
spreeuwtje schreef: Vandaag toch wat kunnen doen. Advocaat tegenpartij werkt kennelijk niet in t weekend dus we hadden even rust.Ik zeg: Goed bezig!
Ik heb 1 magnolia in de voortuin in een grote pot gezet en 1 die een grote boom zal gaan worden, midden in de achtertuin. Bench eroverheen gezet. Die moet de komende 2 jaar maar blijven staan ter voorkoming van stukrennen door 2 dolle honden.
Ook2 klimmers aan de zijkanten van ons voor raam gezet. Hopen dat ze ooit mooie blommen krijgen.
Viooltjes toch in potjes gezet. Dus voortuin wordt al een beetje gezellig.
Morgen verder de mm bakken gaan maken denk ik!! Misschien vanavond de kwam kwammers misschien in de gewone grond zetten.
Gaan Franse boontjes ook klimmen??
miik schreef: Ohhhh, het kriebelt hier !!! Ik wil ook zo graag !Zeker weten heeft dat nog zin
Sinds ehh vorige week heb ik weer een huisje met een klein tuintje.
En ja, binnen ben ik nog lang niet klaar, maar zou graag buiten ook wat te priegelen hebben.
Ik zit erover te denken om langs de schutting een lange bak te maken, dus ipv een vierkant.
En dan ehh.... radijs (jammie), bieslook/bosui, tomaat, sla, courgette... en misschien aardbeien ?
Heeft het nog zin dit seizoen ? of kan ik beter wachten tot volgend jaar ?