Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nadia
Ik gebruik hem al een paar jaar. Vind hem prima :) Fijne prijs en wast goed schoon.
Ik heb 1x hele rare vlekken er mee in mijn molton hoeslaken gekregen. Hoe dat is gekomen, geeeen idee.

Heb nu toevallig een fles vloeibare robijn cadeau gekregen (ik gebruik altijd poeder). Deze ruikt echt veeeeeel sterker dan die van de lidl. Daar vind ik weinig geur aan zitten. Maar gebruik ook altijd wasverzachter. Dus weinig geur aan het wasmiddel vind ik prima :)
Door -Annemarie-
kiara schreef: iemand ervaring met het wasmiddel van de lidl :)
Ja, de bonte was poeder vind ik ontzettend stinken.  :-X 
Vloeibaar is beter.  :)
Door claudiaB
:) Ik vind juist het poeder fijner.
Ik gebruik zowel het wasmiddel voor de witte en bonte was van de Lidl.
Door kiara
nou heb net het een en ander ingeslagen ook de was poeder vloeibaar wil ik niet,heb ooit de miele monteur afgeraden.
De vette smeerkaas hadden ze niet heb de 20 plus maar genomen,ook met tuinkruiden was er niet :( zal mij benieuwen of de waspoeder goed is
word vervolgt  :biggrin2:
Door Lil
kiara schreef: nou heb net het een en ander ingeslagen ook de was poeder vloeibaar wil ik niet,heb ooit de miele monteur afgeraden.
De vette smeerkaas hadden ze niet heb de 20 plus maar genomen,ook met tuinkruiden was er niet :( zal mij benieuwen of de waspoeder goed is
word vervolgt  :biggrin2:
de monteur raad vloeibaar af?

mijn monteur zei ooit dat ik nooit poeder moest gebruiken.  ::)
Door Martine-Tom
Lil schreef: de monteur raad vloeibaar af?

mijn monteur zei ooit dat ik nooit poeder moest gebruiken.  ::)
Ik moest vooral afwisselen maar nooit in het bakje altijd in een wasbol in de trommel  :P
Door Martine-Tom
kiara schreef: ja omdat het volgens hem slijmproppen veroorzaakte poeder niet
Dat hoorde ik ook, en poeder hoopt zich op daarom moest ik afwisselen  ;D
Door kiara
zag trouwens ook dat er mensen op zoek waren naar 3 liter diepvries zakken die hebben ze bij de dirk van den broek niet op rol maar in doos,prijs weet ik effe niet maar niet duur
Door kiara
Martine-Tom schreef: Dat hoorde ik ook, en poeder hoopt zich op daarom moest ik afwisselen  ;D
ja zal ook best wel ,maar ik doe zo nu en dan de machine laten draaien op 95 graden met een flesje reiniger erdoor (koop ik voor nog geen 2€ bij de dirk)
Dan is hij voor mijn gevoel weer schoon  :biggrin2:
Door Lil
poeder hoopt zich op zei hij en aangezien ik een combi wasmachine met droger heb (dus 1 apparaat) is dat niet goed. Slijmproppen zal niet snel gebeuren, want alles wordt vermalen voordat het de afvoer in gaat (ivm drogerfunctie, pluizen).
Door Lil
kiara schreef: ja zal ook best wel ,maar ik doe zo nu en dan de machine laten draaien op 95 graden met een flesje reiniger erdoor (koop ik voor nog geen 2€ bij de dirk)
Dan is hij voor mijn gevoel weer schoon  :biggrin2:
Tip om 1 keer per maand op 90 graden te wassen kreeg ik ook. Werkt wel heb ik het idee.
Door koekje
Geen enkel wasmiddel is eigenlijk goed en wasmachines natuurlijk ook niet.
Wasborden, die zijn beter.
Door Martine-Tom
koekje schreef: Geen enkel wasmiddel is eigenlijk goed en wasmachines natuurlijk ook niet.
Wasborden, die zijn beter.
Heb je weer op Refo Teunie's blog zitten lezen?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door