Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door *Dorothea*
eelke schreef: ;D
We posten op precies in dezelfde tijd! Gaaf!!
jeej, dat is echt heel knap

net zo knap als dat ik laatst tegen een paal parkeerde en er nog net een A4'tje tussen paste  :biggrin2:
Door eelke
*Dorothea* schreef: jeej, dat is echt heel knap

net zo knap als dat ik laatst tegen een paal parkeerde en er nog net een A4'tje tussen paste  :biggrin2:
:thumbup:
Door -Annemarie-
eelke schreef: Dat mahag niet. Mag je gewoon de boel op stelten zetten en de aanbieding eisen  8)
Jamaaaaar zo ben ik niet. Stennis schoppen bij de kassa!?  :o
Door eelke
*Dorothea* schreef: ik heb gewoon braaf een nieuwe bonuskaart  :biggrin2:
Ik ook, gisteren geactiveerd.  8)
En dan krijg ik als jarig ben krijg ik een kadootje!
Door fem fatale
Ik heb dus echt de minst anonieme bonuskaart die er maar is, maar ik krijg 10% korting met mijn kaart  ;)

En ik heb 250 euro aan bolcadeaubonnen gewonnen met de personeelsbonuskaartgame (maar die moet ik wel nog binnenkrijgen).

Maar als het goed is, hebben alle caissieres een bonuskaartnummer om alsnog de bonuskorting te geven (stond in de personeelsbonuskaartgame) en voordat er een nieuwe bonuskaart was, was er ook een masterbonuskaartnummer, maar die doet het denk ik niet meer.
Door -Annemarie-
Mieke L. schreef: Bij onze AH hebben de caissieres inderdaad een bonuskaart voor klanten die geen kaart bij zich hebben.
Jamaar (= nee zeggen wij altijd  ;)). Het gaat mij om het principe. *azijnzeiker modus uit* :P 
En dus heb ik echt geen zin om, elke keer dat ik bij de Appie kassa kom, te vragen om de bonuskaart (en hier ben je na 3x vragen echt wel bekend) die ik niet heb. Hoe dan ook, laat maar. De Ap en ik gaan gewoon niet samen. ;D
Door Mieke L.
-Annemarie- schreef: Jamaar (= nee zeggen wij altijd  ;)). Het gaat mij om het principe. *azijnzeiker modus uit* :P 
En dus heb ik echt geen zin om, elke keer dat ik bij de Appie kassa kom, te vragen om de bonuskaart (en hier ben je na 3x vragen echt wel bekend) die ik niet heb. Hoe dan ook, laat maar. De Ap en ik gaan gewoon niet samen. ;D
Ow hier komen ze zelf al met die kaart, maar ik snap dat je daar geen zin in hebt.
Door - Judith -
*Dorothea* schreef: net zo knap als dat ik laatst tegen een paal parkeerde en er nog net een A4'tje tussen paste  :biggrin2:
Je maakt er toch geen gewoonte van?  :biggrin2: :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door