Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pike
pearlsofpassion schreef:Ik haat ook hardlopen, maar ik wordt dolgelukkig van fietsen... de ene sport is de andere niet.
Dat heeft te maken met mijn bouw en dus loop ik gewoon niet. ;)
Fietsen, of wielrennen? dat maakt nogal een verschil namelijk ::)
Ik loop ook niet (hard)
Door pearlsofpassion
Nee, gewoon fietsen. Op een gewone fiets.
Maar wel een stevig tempo (20-25km per uur) en toch wat verder dan naar de bakker.
Als ik in de zomer met de fiets naar het werk ga is dat 2 maal 15km en dat vind ik heerlijk. Kan ik me echt heel gelukkig voelen op de fiets.
Door -Annemarie-
Voor mij is hardlopen ook niks. Ik doe wel Evy op de crosstrainer, en heb zo'n minitrampoline staan. Een fijne workout van 20 minuten en dan heb ik ook genoeg (extra) beweging gehad. En het kan ook als het slecht weer is. :)
Door jasmijn
In bad douch met je baby is zo leuk :D

Onze douch is groot genoeg om het baby badje in neer te zetten op de grond en er nog naast te zitten.
Zo hou ik haar afgewisseld op mijn schoot onder de douch en in het badje met speeltjes.

Ze was vandaag voor het eerst echt flink met het water aan het spelen, heel golf bad gemaakt met haar beentjes en flink slaan in het water wat een lol had ze ;D

Halve wegen even bij tanken aan de borst en weer veder spelen :smitten: :smitten: :smitten:

Kleine meid is totaal niet bang van water en heeft geen enkel probleem met water in haar oogjes, kijk gewoon recht omhoog de douch in ::) :biggrin2:
Ze lijkt al flink op haar ouders die ook allebij water ratten zijn :biggrin2:
Door pike
pearlsofpassion schreef:Nee, gewoon fietsen. Op een gewone fiets.
Maar wel een stevig tempo (20-25km per uur) en toch wat verder dan naar de bakker.
Als ik in de zomer met de fiets naar het werk ga is dat 2 maal 15km en dat vind ik heerlijk. Kan ik me echt heel gelukkig voelen op de fiets.
Daar is niks mis mee toch? Lijkt me veel gezonder dan (al dan niet geforceerd) te gaan hardlopen.
Door Siberienne
pike schreef:Daar is niks mis mee toch? Lijkt me veel gezonder dan (al dan niet geforceerd) te gaan hardlopen.
+1 je moet vooral doen wat je leuk vindt, anders houd je het ook niet vol

Edit: spelling aangepast (leuk - niet lek ;D ;D )
Laatst gewijzigd door Siberienne op wo 22 mar 2017, 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kaela
pike schreef:Daar is niks mis mee toch? Lijkt me veel gezonder dan (al dan niet geforceerd) te gaan hardlopen.

Ik ben het met je eens dat je lekker moet doen wat je leuk vind en goed voelt. Maar waarom zo negatief over hardlopen?
Door pearlsofpassion
Kaela schreef:Ik ben het met je eens dat je lekker moet doen wat je leuk vind en goed voelt. Maar waarom zo negatief over hardlopen?

Nee, dat was niet de bedoeling hoor. Ik reageerde gewoon op het bericht van Zurca dat ik citeerde. Dat ik ook niet blij wordt van hardlopen maar wel van fietsen
Dus dat die rush bij haar niet komt bij het lopen, het niet gezegd is dat het bij een andere sport ook niet zo is.
Door Kaela
pearlsofpassion schreef:Nee, dat was niet de bedoeling hoor. Ik reageerde gewoon op het bericht van Zurca dat ik citeerde. Dat ik ook niet blij wordt van hardlopen maar wel van fietsen
Dus dat die rush bij haar niet komt bij het lopen, het niet gezegd is dat het bij een andere sport ook niet zo is.
Ik bedoel jou niet, ik bedoel de opmerking van Pike dat fietsen zoveel gezonder zou zijn dan hardlopen. Jij verteld gewoon wat voor jou werkt en dat is helemaal prima natuurlijk :)
Door pearlsofpassion
Kaela schreef:Ik bedoel jou niet, ik bedoel de opmerking van Pike dat fietsen zoveel gezonder zou zijn dan hardlopen. Jij verteld gewoon wat voor jou werkt en dat is helemaal prima natuurlijk :)

Volgens mij doelde Pike erop dat dat dan in mijn geval gezonder is, omdat mij dat beter ligt. Niet in het algemeen.
Ik geloof alleszinds zeker niet dat dat zo is. Een mens is eigenlijk gebouwd om te lopen, en dan vooral afstanden ipv sprintjes. Er is gewoon iets fout met mij. ::)
Door hannabelgje
Het gaat goed op sollicitatievlak. Al meerdere gesprekken deze week en het einde is nog niet in zicht. Toch wat meer hoop nu dat ik vlug weer terug aan het werk kan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Too
hannabelgje schreef:Het gaat goed op sollicitatievlak. Al meerdere gesprekken deze week en het einde is nog niet in zicht. Toch wat meer hoop nu dat ik vlug weer terug aan het werk kan.

Fijn is dat Hanna er zit vast weer een leuke baan voor je bij.
Door Radja
hannabelgje schreef:Het gaat goed op sollicitatievlak. Al meerdere gesprekken deze week en het einde is nog niet in zicht. Toch wat meer hoop nu dat ik vlug weer terug aan het werk kan.

Dan ga ik weer heel hard voor jou duimen! Succes! :duimen: :duimen:
Door hannabelgje
Ik voel me ietsie beter vandaag en ik heb geen mega hoestbui gehad tijdens mijn sollicitatiegesprek vanmorgen. Hopen dat het zo goed blijft gaan want morgenvroeg mag ik weer gaan solliciteren.
Net ook een brief weggedaan voor een super de super gave baan die ik eigenlijk gewoon wil hebben. Volgens mijn contactpersoon maak ik een hele reële kans. Laten we het hopen. En hopen dat er niet nog addertjes onder dat gras uitkomen.

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door