Vorige week heb ik besloten in november een poes erbij te nemen voor Siepie. Ze is wel erg alleen zo en merk dat ze wat 'aanspraak' mist als ik werk. Ik ben 4x 11u van huis elke week. Ik vind het zielig voor een super sociale poes als Siepie. Ik woon nu nog op de begane en als er een vreemde buurtpoes bij het gaas staat (ze kan niet naar buiten) dan wil ze er heel graag naartoe. Ze miauwt dan heel hard en zit tegen het gaas aangeplakt. Alles niet agressief of boos. Ik weet niet wat ze doet als buurtpoes echt binnenkomt, ik heb niet het idee dat dat helemaal de bedoeling is namelijk.

Ik had bedacht dat het een asielpoes moet zijn (ik wil een dame) en ongeveer de leeftijd van Siep. Dus 7-8-9jr.
Nu is de poes van een vriendin bevallen, zij wist natuurlijk dat ik hier over zat te denken en nu word ik doodgegooid met schattige kitten foto's en filmpjes.
Ze heeft 4 kittens en eigenlijk ook direct alle 4 al weg maar heeft gezegd dat ze nr 4 voor mij reserveert. Waarop ik zei; Ik heb nog geen Ja gezegd he?!! Ik weet het niet, ik wil eigenlijk een oudere asielpoes.
Ze zegt dat ze het weet en ze weet ook nog niet of kitten 4 een meisje is. Ze zijn net uit het ei gekropen

Kreeg ik gister een filmpje dat ze aan het drinken waren bij moeders. Die had ze naar alle baasjes gestuurd zei ze.

Het moet de donkerste gaan worden. Dit is dan toch gemeen??