Kaio schreef: Huh? Ga je van de terug naar nl?Dan zou dat "naast Nijmegen" wel heel ruim gemeten zijn

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaio schreef: Huh? Ga je van de terug naar nl?Dan zou dat "naast Nijmegen" wel heel ruim gemeten zijn
Angelique schreef:Acht januari..tijd zat
Je had al klaar moeten zijn
Wanneer is de overdracht gepland?
lianneke schreef:Kreeg vandaag een meeltje dat de koopster de borgsom gestort heeft bij meneer notaris.Wat fijn. Succes met pakken.
Durf nu wel in te gaan pakken denk ik
Kaio schreef:Oo is het al december ?
Vorig jaar waren we hier al aan de slag dus.
Nog niet af![]()
![]()
![]()
En inpakken heb ik in een week gedaan of zo, wel alleen van te voren een hoop meuk weggooien! ( en dan nog veel te veel meuk hebben he)
Uitpakken daarentegen![]()
Succes!
dinky89 schreef:Vandaag weer bij huis wezen kijken.
Makelaar: ja mevrouw, dit is de eerste dag dat dit huis open staat voor bezichtigingen. We zijn vanmorgen begonnen en hebben de eerste biedingen al binnen maar daar heb ik op dit moment nog niets mee gedaan.
Vind het helemaal niets dat er geen bedenktijd meer bij is tegenwoordig...
Lizetta schreef:Oh, ik kan niet wachten tot het volgend jaar is... (gelukkig nog maar een paar dagen)
Eerst een weekje op vakantie en dan... een tweede gesprek met de hypotheekmeneer. Jaarcijfers van 2015 zijn dan ook binnen en dan kunnen we eindelijk écht gaan kijken wat we willen kopen.
VL wil het namelijk eerst rond hebben voordat we gaan kijken (pffff), maar ik heb stiekem al een paar dingen op het oog![]()
Er is er eentje bij, helemaal geweldig, wel veel (laten) doen , maar dan wordt het ook wat.
Ik zou haast zeggen: van mij mag de vakantie al voorbij zijn
Lizetta schreef:Oh, ik kan niet wachten tot het volgend jaar is... (gelukkig nog maar een paar dagenHeel verstandig, dan komt het later niet tot teleurstellingen als je eventueel een bod hebt gedaan wat door de verkopende partij geaccepteerd is. Dat hebben mijn ex en ik destijds ook zo gedaan gedaan. maar toen was een hypotheekadvies nog gratis)
VL wil het namelijk eerst rond hebben voordat we gaan kijken (pffff), maar ik heb stiekem al een paar dingen op het oog![]()
Dian schreef:Martine zag me aankomen... of een huis van 5 euro
had je aan SS geen huis kunnen vragen??![]()
![]()
![]()
Blijf je wel in de buurt of zoeken jullie het ook hogerop???