Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lida. S
lianneke schreef:Kreeg vandaag een meeltje dat de koopster de borgsom gestort heeft bij meneer notaris. :)
Durf nu wel in te gaan pakken denk ik ;D
Wat fijn. Succes met pakken.
Door Kaio
Oo is het al december ?
Vorig jaar waren we hier al aan de slag dus.
Nog niet af >:( ::) ;D

En inpakken heb ik in een week gedaan of zo, wel alleen van te voren een hoop meuk weggooien! ( en dan nog veel te veel meuk hebben he ::) )
Uitpakken daarentegen :P

Succes!
Door lianneke
Kaio schreef:Oo is het al december ?
Vorig jaar waren we hier al aan de slag dus.
Nog niet af >:( ::) ;D

En inpakken heb ik in een week gedaan of zo, wel alleen van te voren een hoop meuk weggooien! ( en dan nog veel te veel meuk hebben he ::) )
Uitpakken daarentegen :P

Succes!

Weggooien ja, bij de plaatstelijke stort kennen ze ons al, en wat gaat er veeeeel in een Berlingo :2funny:
Door dinky89
Vandaag weer bij huis wezen kijken.
Makelaar: ja mevrouw, dit is de eerste dag dat dit huis open staat voor bezichtigingen. We zijn vanmorgen begonnen en hebben de eerste biedingen al binnen maar daar heb ik op dit moment nog niets mee gedaan.

Vind het helemaal niets dat er geen bedenktijd meer bij is tegenwoordig...
Door lianneke
dinky89 schreef:Vandaag weer bij huis wezen kijken.
Makelaar: ja mevrouw, dit is de eerste dag dat dit huis open staat voor bezichtigingen. We zijn vanmorgen begonnen en hebben de eerste biedingen al binnen maar daar heb ik op dit moment nog niets mee gedaan.

Vind het helemaal niets dat er geen bedenktijd meer bij is tegenwoordig...

Laat je niet gek maken hoor.
Door Lizetta
Oh, ik kan niet wachten tot het volgend jaar is... (gelukkig nog maar een paar dagen ;) )
Eerst een weekje op vakantie en dan... een tweede gesprek met de hypotheekmeneer. Jaarcijfers van 2015 zijn dan ook binnen en dan kunnen we eindelijk écht gaan kijken wat we willen kopen.
VL wil het namelijk eerst rond hebben voordat we gaan kijken (pffff), maar ik heb stiekem al een paar dingen op het oog ;D
Er is er eentje bij, helemaal geweldig, wel veel (laten) doen , maar dan wordt het ook wat.

Ik zou haast zeggen: van mij mag de vakantie al voorbij zijn ::)
Door Dian
Lizetta schreef:Oh, ik kan niet wachten tot het volgend jaar is... (gelukkig nog maar een paar dagen ;) )
Eerst een weekje op vakantie en dan... een tweede gesprek met de hypotheekmeneer. Jaarcijfers van 2015 zijn dan ook binnen en dan kunnen we eindelijk écht gaan kijken wat we willen kopen.
VL wil het namelijk eerst rond hebben voordat we gaan kijken (pffff), maar ik heb stiekem al een paar dingen op het oog ;D
Er is er eentje bij, helemaal geweldig, wel veel (laten) doen , maar dan wordt het ook wat.

Ik zou haast zeggen: van mij mag de vakantie al voorbij zijn ::)

had je aan SS geen huis kunnen vragen?? :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Blijf je wel in de buurt of zoeken jullie het ook hogerop??? ;)
Door Mowgli
Lizetta schreef:Oh, ik kan niet wachten tot het volgend jaar is... (gelukkig nog maar een paar dagen ;) )
Heel verstandig, dan komt het later niet tot teleurstellingen als je eventueel een bod hebt gedaan wat door de verkopende partij geaccepteerd is. Dat hebben mijn ex en ik destijds ook zo gedaan gedaan. maar toen was een hypotheekadvies nog gratis ::)
Door Lizetta
Dian schreef:
had je aan SS geen huis kunnen vragen?? :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Blijf je wel in de buurt of zoeken jullie het ook hogerop??? ;)
Martine zag me aankomen... of een huis van 5 euro Afbeelding

we blijven voorlopig in de buurt, zijn aan het kijken in Culemborg.
Door Kim_S
Wij denken erover ons oude huis weer in de verkoop te gooien. Nog wat puntjes op de i zetten, en dan heel hard hopen dat we nu samen genoeg verdienen maandelijks om het verlies te kunnen financieren.

Ik weet al bijna niet meer hoe het is om maar 1 huis te hebben... :-X

Iemand nog een groot huis met groooote tuin voor een kleine prijs? In Duitsland bij Nijmegen net over de grens. Huren is ook een optie ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door