Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ruisje
nova schreef: ben niks niet jaloers op je mooie machine  ::)
Dit ging er stukken sneller door dan die 15 kilo eendennekken bij jou ;) Ruim 5 minuten. :D
Door Kaela
Oscar met zijn nieuwe designer riem. Als hij dit design zat is, kauwt ie hem gewoon weer door. Heeft ie met de vorige ook gedaan  ::)

Afbeelding
Door Kaela
Is Wodje nog steeds boos, dat ze met de rug naar je toe zit? Of was het samen in pais en vree genieten van de zonsondergang? De foto is hoe dan ook prachtig!
Door -Saskia-
[quote="Kaela"]
Is Wodje nog steeds boos, dat ze met de rug naar je toe zit? Of was het samen in pais en vree genieten van de zonsondergang? De foto is hoe dan ook prachtig!
[/quote]

Hahaha, dat laatste. Wodje is gelukkig erg vergevingsgezind.  ;)
Door smulpaap
- Judith - schreef: Bruin vanavond aan de wandel met zijn koelvest aan

Afbeelding

Aaaah nee, Bruinie, neeeee!

Afbeelding

Helemaal happy met zichzelf  ::)

Afbeelding

Puik werk hoor Bruinie  8) :D :D ;D ;D ;D
Door smulpaap
Lil schreef: Afbeelding

Hoe ouder, hoe asocialer. Zet ik om ruzie te voorkomen en alles eerlijk te delen de ventilator op draaien en denk hé ik voel niets meer en toen zag ik meneer liggen. Lekker dat ding tegenhouden en alles voor zichzelf houden.  >:( >:( >:(

:biggrin2: :biggrin2: Mag best hoor als je bejaard bent  :-*
Door smulpaap
Beste vriend eend wil jij voortaan in de sloot blijven en niet meer in onze vriesmasjien terecht komen  >:( >:(
Het is nu voor eeuwig en altijd over en uit  >:( , we vinden je ronduit walgelijk . En wij eisen voor de rest van ons leven behoorlijk eten

Afbeelding
Door miik
Ik zet 'm hier ook neer....
miik schreef: Afbeelding

Voor de mensen met facebook- of die er op een soortgelijke manier invulling aan willen geven:
Het is maar een idee, maar morgen komen de slachtoffers terug in Nederland (Einhoven Airport).
We kunnen niet allemaal bloemen brengen bij Schiphol, dus ik dacht, als we nu eens allemaal een bloem als profielfoto nemen?
Niks moet...alles mag.

Ik doe mee... ook hier kwam het akelig dichtbij  :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door