Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door evelyn02
-Annemarie- schreef: ;D ;D ;D

Wij hebben hier de scheuren in de muur, niet van de aardbevingen maar van de vrachtwagens met aardappels die door de straat rijden. De kopjes staan dan in de kast te kletteren.  :D
Als er mest uitgereden wordt hang ik de was ook niet buiten. De auto die aan de straat staat is altijd vies, evenals de ramen. Als er geoogst moet worden hoor je dat, van 's morgens vroeg tot in de kleine uurtjes.

P ;D
Hiervoor hoef je niet eens in het Noorden te wonen. Wij wonen in de Randstad en wat je hier beschrijft, geldt voor ons ook. Dat hoort bij een boerendorp
Door Cathelijn
Wij hebben gelukkig alleen maar maïs  :biggrin2:
En die gaat er nu in raptempo af dus er rijdt heel wat zwaar materieel rond. Wel weer wat meer uitzicht en we kunnen straks de varkens vast weer beter ruiken  :P
Door Angelique
Cathelijn schreef: Wij hebben gelukkig alleen maar maïs  :biggrin2:
En die gaat er nu in raptempo af dus er rijdt heel wat zwaar materieel rond. Wel weer wat meer uitzicht en we kunnen straks de varkens vast weer beter ruiken  :P
Wij hadden dit jaar mais, piepers en graan. Piepers zijn ze nu aan het binnenhalen. Mais zal daarna wel komen. Koeien staan hier ver genoeg weg om er geen geuroverlast van te hebben. Ik hoor ze en zie ze soms, maar meer ook niet.
Door -Annemarie-
Tanna schreef: Maar twee mensen en een hondje kan toch nog wel? ::) :biggrin2: :biggrin2:
Nou vooruit, omdat jullie het zijn.  :-*

En daarbij zijn jullie zo ongeveer al halve Drenten!  :P :biggrin2:  Zou wel gezellig zijn hoor.  ;)
Door galgo
-Annemarie- schreef:

Als er mest uitgereden wordt hang ik de was ook niet buiten.
Zó ben ik ook opgegroeid  ;) Als er gegierd werd hing je de was niet buiten en de koeien stonden op 5 meter van de tuin  :-*
Door Tanna
-Annemarie- schreef: Nou vooruit, omdat jullie het zijn.  :-*

En daarbij zijn jullie zo ongeveer al halve Drenten!  :P :biggrin2:  Zou wel gezellig zijn hoor.  ;)
Onze dank is groot 8)! En inderdaad, we voelen ons erg thuis in Drenthe, er wonen veel leuke mensen ;) ;) :biggrin2: :biggrin2:!
Door Kaio
Nou dan is het hier wel heel divers!! :biggrin2:
Mais, mais,mais, graan, hooi, aardappel, koolraap oid, boontjes en asperges, aardbeien en bosbessen en koeien en paarden
lianneke schreef: Zo, vanmiddag zijn er wat krabbels gezet ;).
Altijd fijn!  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door