Tanna schreef: Maar twee mensen en een hondje kan toch nog wel?VOL= VOL![]()
![]()
![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Tanna schreef: Maar twee mensen en een hondje kan toch nog wel?VOL= VOL![]()
![]()
![]()
-Annemarie- schreef:Hiervoor hoef je niet eens in het Noorden te wonen. Wij wonen in de Randstad en wat je hier beschrijft, geldt voor ons ook. Dat hoort bij een boerendorp![]()
![]()
Wij hebben hier de scheuren in de muur, niet van de aardbevingen maar van de vrachtwagens met aardappels die door de straat rijden. De kopjes staan dan in de kast te kletteren.
Als er mest uitgereden wordt hang ik de was ook niet buiten. De auto die aan de straat staat is altijd vies, evenals de ramen. Als er geoogst moet worden hoor je dat, van 's morgens vroeg tot in de kleine uurtjes.
P![]()
Cathelijn schreef: Wij hebben gelukkig alleen maar maïsWij hadden dit jaar mais, piepers en graan. Piepers zijn ze nu aan het binnenhalen. Mais zal daarna wel komen. Koeien staan hier ver genoeg weg om er geen geuroverlast van te hebben. Ik hoor ze en zie ze soms, maar meer ook niet.
En die gaat er nu in raptempo af dus er rijdt heel wat zwaar materieel rond. Wel weer wat meer uitzicht en we kunnen straks de varkens vast weer beter ruiken![]()
Tanna schreef: Maar twee mensen en een hondje kan toch nog wel?Nou vooruit, omdat jullie het zijn.![]()
![]()
![]()
-Annemarie- schreef:Zó ben ik ook opgegroeid
Als er mest uitgereden wordt hang ik de was ook niet buiten.
-Annemarie- schreef: Nou vooruit, omdat jullie het zijn.Onze dank is groot 8)! En inderdaad, we voelen ons erg thuis in Drenthe, er wonen veel leuke mensen
En daarbij zijn jullie zo ongeveer al halve Drenten!![]()
Zou wel gezellig zijn hoor.
![]()
lianneke schreef: Zo, vanmiddag zijn er wat krabbels gezetWeer wat meer zekerheid. Het blijft altijd spannend tot het eind.
lianneke schreef: Zo, vanmiddag zijn er wat krabbels gezetAltijd fijn!.
lianneke schreef: Zo, vanmiddag zijn er wat krabbels gezetMooi zo!.
lianneke schreef: Zo, vanmiddag zijn er wat krabbels gezetJoehoeoeoeoe!.
lianneke schreef: Zo, vanmiddag zijn er wat krabbels gezetDat is mooi!.