Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

er gaat iets niet goed..
nystagmus gisteren en vannacht en grote ogen en niet oke..
gisteren naar Dijkshoorn da geweest die hier om de hoek zit toen ik de nystagmus zag
hij was er niet, alleen assistente bleek.. maar bij uit de auto stappen was het al `over`..
even gepraat daar en hele verhal gedaan. ondertussen haar in de gaten houdend maar ging gewoon oke..

vannacht weer zo`n `aanval`
ik kijk het nog even aan en anders ga ik Utrecht maar weer bellen..
ben een beetje bang voor het vena cava superior syndroom.. aangezien haar jugyulairen ook dicht zitten
ik denk te zien dat ze wat opgeblazen is van voren. Jos zegt van niet..

gisterenochtend gewoon lekker klein rondje bos gedaan en verder niks speciaals aan de hand geweest
ik ben me rot geschrokken en ben nu helemaal niet gerust!!
temperatuur blijft goed, hart ook en slijmvliezen etc
eten en plassen en poepen gaat prima

uiteraard ook aan geriatrisch vestibulair syndroom gedacht en aan oortoestanden (evenwiachtsorgaan) maar ik geloof niet dat dat het is..
net gelopen een stukje en dat ging prima
ze is helderder. tramadol niet meer gehad sinds donderdagavond. ging er niet meer in dus dan maar niet..en kijken hoe dat gaat..
pijn is af en toe meer en dan weer minder. gelukkig neemt ze de carprofen wel gewoon

250 gram voer weer op en ligt nu lekker te liggen. niets aan de hand

ik heb paar keer al ic weer gebeld want ik maak me zorgen zoals jullie begrijpen maar wordt tot nog toe niet opgenomen........................
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door