Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Corona vaccin, ja of nee?

Ja, zeker weten
39
40%
Nee, zeker weten van niet
22
23%
Ik weet het nog niet
31
32%
Anders, namelijk
5
5%
dinky89 schreef: wo 28 jul 2021, 10:44 Ik duim voor je mee dat je even lekker op vakantie kan om bij te tanken! Hopelijk zijn het inderdaad andere oorzaken waardoor je last van kwaaltjes hebt en trekken die tijdens de vakantie/komende dagen weer bij :bigarmhug:

De reacties hier over geen/weinig reactie na tweede prik stemmen mij weer wat hoopvol, dank jullie wel :-*

Dat is natuurlijk ook het voordeel van zo'n topic op BP, je leest beide kanten.
Als je de reacties onder krantenartikelen, RIVM pagina's, FB, Twitter, etc. leest krijg je toch vaak alleen de 'negatieve' kanten te lezen.
Net als met wasmachines of tv's .... mensen plaatsen vaak pas wat als er klachten zijn.....zolang ze tevreden zijn en alles loopt (meer of minder) zoals verwacht, zullen ze dat niet snel ventileren op social media.

We duimen hard voor je dat het gewoon appeltje eitje gaat zijn

En als ik de ervaring van een meneer van een mevrouw hier op het forum mag geloven is het heel slim om de pleister gewoon 4 weken te laten zitten ... dat houdt de rek van weefsel tegen en scheelt heel veel qua 'auw' :biggrin2:
Ina schreef: wo 28 jul 2021, 13:00
En als ik de ervaring van een meneer van een mevrouw hier op het forum mag geloven is het heel slim om de pleister gewoon 4 weken te laten zitten ... dat houdt de rek van weefsel tegen en scheelt heel veel qua 'auw' :biggrin2:

Dat is t... 'ze' verwijderen allemaal veelste snel die pleister.. dan vraag je om problemen ;D
koekje schreef: di 27 jul 2021, 23:15 Ik heb vandaag ook de 2e gehad. Waar ik van de eerste alleen de volgende dag moe was, was ik dat vandaag ineens na een paar uur al (zelfs zo erg dat ik in slaap viel op de bank) en ik heb hele stevige hoofdpijn.

Meneer had geen last van zijn 2e, in eerste instantie. Na 2 dagen haalde hij eindelijk de pleister eens van zijn arm en toen kreeg hij wel klachten aan zijn arm. Ik riep nog iets over psychisch, maar van die insinuatie werd hij best boos....Want hij had echt pijn aan zijn arm. Die pleister eraf halen zorgde natuurlijk voor rek aan weefsels.
Probeer dan maar eens je gezicht in de plooi te houden ;D
Bwhahaha, het was maar goed dat ik mijn drinken net doorgeslikt had.
sam28 schreef: wo 28 jul 2021, 17:12 NEGATIEF!!!!!

Ik kneep m deze keer behoorlijk met de rare kriebel in mn keel. Gelukkig niks dus. Ik hoorde van meer mensen dat het heerst en mensen zich meermalen hebben laten testen en meermalen negatief testen.
Gelukkig! Nu hopen dat het rare gevoel wel snel wegtrekt.
sam28 schreef: wo 28 jul 2021, 17:12 NEGATIEF!!!!!

Ik kneep m deze keer behoorlijk met de rare kriebel in mn keel. Gelukkig niks dus. Ik hoorde van meer mensen dat het heerst en mensen zich meermalen hebben laten testen en meermalen negatief testen.
Wat een goed nieuws! Hopelijk kan je nu even lekker bijkomen met een paar dagen weg ;-)
src_esther schreef: di 27 jul 2021, 23:10 Na de 1ste prik leek iemand van het kaliber Rico Verhoeven mijn schouder bewerkt te hebben, nu is het eerder de boze kleuter van om de hoek.
Vandaag eigenlijk nergens last van, wel een beetje moe en zware (rubber) benen.
Gaat vandaag prima. Niet moe, geen zware benen meer en arm voelt nog een beetje beurs bij aanraking maar kan ik prima zonder naar gevoel bewegen.
Lizzy schreef: wo 28 jul 2021, 18:35 Ga ff luisteren en lezen.
Ik zou mezelf de moeite besparen, het komt weer uit de hoek van de fysiotherapeuten... Maar goed, wel goed als iemand er wél induikt.
Toevallig ken ik een fysiotherapeut, kwam in eerste instantie een beetje eenzelfde geluid uit, tot hij zelf ziek werd... En dan ziek als in COVID en iets anders en er bleek dat de zorgcapaciteit (ziekenhuizen) een probleem hadden met behandelingen ivm een COVID piek...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door