Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
Ooow, begrijp ik nu dat jullie bod hoger was, Lianneke? Wat geweldig! Gefeliciteerd met je nieuwe stekje!

Wat het uitzicht betreft: in de verre omtrek geen mens te bekennen - helemaal mijn ding ook! :biggrin2:
Door lianneke
Anne in Duitsland schreef: Ooow, begrijp ik nu dat jullie bod hoger was, Lianneke? Wat geweldig! Gefeliciteerd met je nieuwe stekje!

Wat het uitzicht betreft: in de verre omtrek geen mens te bekennen - helemaal mijn ding ook! :biggrin2:
Klopt, ik weet natuurlijk niet wat die anderen geboden hebben, wil ik ook helemaal niet weten.
Wat mensen betreft, die kun je altijd zelf opzoeken.
Door Laika
lianneke schreef: Het is Harpel geworden.
Wat een leuk huis!
Het is goed toeven in Westerwolde. Wij willen hier voorlopig niet meer weg.
Door lianneke
Lida. S schreef: Harpel: Aantal inwoners, 135. Aantal woningen, 55.  Een wereldstad. Ik vind het echt geweldig voor jullie
Haha super he ;D
Door Mowgli
Wat fijn dat het gelukt is Lianneke! Jullie nieuwe huisje ziet er prachtig uit! En dat vrije uitzicht, wat heerlijk! Ik duim dat jullie koper de hypotheek rond krijgt en zich niet op het laatste moment bedenkt. Alvast gefeliciteerd :)
Door Dian
gefeliciteerd, wat een super huis en wat een geweldig uitzicht............ ik wil wel op je huis passen als je met vakantie gaat :biggrin2: :biggrin2: De jongens zouden niet meer mee terug willen denk ik ;D ;D

Heb even op Funda gespiekt, maar echt mooi jullie nieuwe stekkie........ en wat een heerlijke ruimte om het huis..........

er staan maar 3 huizen te koop aan dezelfde weg van de in totaal 55? :biggrin2: Jullie krijgen een compleet ander durp........
Laatst gewijzigd door Dian op vr 02 okt 2015, 16:52, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door