Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Kaio schreef: Dat zijn inderdaad erg leuke zomerschoentjes!
Ben benieuwd hoe dat materiaal zich houdt. (bij die stoffen merrels vind ik het teleurstellend)
Ja mesh vind ik erg tekeurstellend. Dat wil ik niet meer. Maar Wildlings zijn helemaal voor duurzaamheid dus ik hoop dat dit gewoon langer meegaat. En ze zijn ook nog best redelijk qua prijs.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door pearlsofpassion
Heb je ze nog niet binnen Hanna?

Als zelfs deze in washi duurzaam blijken is de kans groot dat de kinderen ook Wildlings krijgen. Maar voor kinderschoenen vind ik ze wel duur....
Door hannabelgje
pearlsofpassion schreef:Heb je ze nog niet binnen Hanna?

Als zelfs deze in washi duurzaam blijken is de kans groot dat de kinderen ook Wildlings krijgen. Maar voor kinderschoenen vind ik ze wel duur....
Ik heb ze net binnen. Wat een mooie schoenen. Ze zitten ook lekker. Er zit ook ee wildlings mondkapje bij. Heel attent.
De kleur is inderdaad anders, maar wel erg mooi.

Door hannabelgje
Inmiddels dag 3 vsn mijn schoenen. Ze zitten echt zooo fijn. Inderdaad voel je amper dat je schoenen aan hebt. Ook met blote voeten zitten ze heerlijk. Ik ben zoooo blij met mijn schoenen! Als ik blij blijf dan wil ik ook een winterpaar.

Door dinky89
hannabelgje schreef: do 18 jun 2020, 19:24 Inmiddels dag 3 vsn mijn schoenen. Ze zitten echt zooo fijn. Inderdaad voel je amper dat je schoenen aan hebt. Ook met blote voeten zitten ze heerlijk. Ik ben zoooo blij met mijn schoenen! Als ik blij blijf dan wil ik ook een winterpaar.

Hoe zit het met waterdichtheid?
Mijn leguano zijn namelijk bij het geringste natte gras namelijk al nat van binnen.
Door pearlsofpassion
Ze zijn niet waterdicht, ze zijn net waterdoorlatend. Dat is de bedoeling. Snel nat, snel droog.

Ik heb de mijne vandaag beschadigt. :'(
Achter de scherpe ijzeren onderhoekpunt van onze achterdeur blijven haken.
Ze zijn gelukkig niet compleet gescheurd (had best gekund, ik viel bijna omdat ik bleef haken dus best veel kracht), maar wel een gaatje.
Heb het wat proberen herstellen maar je ziet het natuurlijk wel. Ik hoop gewoon dat het niet verder uitrafelt. :-\
OH, en ik ben zo kwaad op mezelf! Ben ook zo'n lomp geval! Tomme toch he! :'(
Door Siberienne
Ik heb nieuwe fingers! Uitverkoop, net mijn maat en passen perfect. Heerlijk soepel en zacht, grotendeels ‘nepleer. Laat de zomer maar komen ;D (worden mijn wandel /hardloop schoenen. Dus deze kleur zullen ze niet lang hebben ;D )
Bijlagen
0B4C71B5-A05D-4241-AC08-B9F2FD14C5B2.jpeg
0B4C71B5-A05D-4241-AC08-B9F2FD14C5B2.jpeg (2.79 MiB) 1584 keer bekeken
6D8D762D-DB5F-4251-BA57-7E856C104DEA.jpeg
6D8D762D-DB5F-4251-BA57-7E856C104DEA.jpeg (2.77 MiB) 1584 keer bekeken
ABAD4354-4A59-4869-A9D2-ABA19DB15DB8.jpeg
ABAD4354-4A59-4869-A9D2-ABA19DB15DB8.jpeg (2.93 MiB) 1584 keer bekeken
Door Kaio
Nice! :)
Zijn dat van die aqua's?

Vanwege al die gaatjes?

Ze hebben wel een lekker zooltje :biggrin2:
Echt wel anders dan de mijne, denk wel inderdaad meer voor hardlopen als ik ze zo zie inderdaad

Ik heb hoofdzakelijk zwarte , al zien die na gebruik ook bruin uit :biggrin2: dus uiteindelijk hebben ze allemaal dezelfde kleur :P
Maar ze kunnen de komende week weer aan :D
Door Siberienne
Kaio schreef: zo 21 jun 2020, 08:32 Nice! :)
Zijn dat van die aqua's?

Vanwege al die gaatjes?

Ze hebben wel een lekker zooltje :biggrin2:
Echt wel anders dan de mijne, denk wel inderdaad meer voor hardlopen als ik ze zo zie inderdaad

Ik heb hoofdzakelijk zwarte , al zien die na gebruik ook bruin uit :biggrin2: dus uiteindelijk hebben ze allemaal dezelfde kleur :P
Maar ze kunnen de komende week weer aan :D
Het is de V run; hardloop schoentje
Door Kaio
Siberienne schreef: Het is de V run; hardloop schoentje
oo die hebben ze dan ook mooi luchtig gemaakt. :)
Door Siberienne
Kaio schreef: ma 22 jun 2020, 11:58 oo die hebben ze dan ook mooi luchtig gemaakt. :)
Ja dat vonden mijn zweetvoeten ook :biggrin2: ze hebben ook anti-stink. Ik loop nogal graag in het bos en dan houd ik mijn voeten in Fingers toch niet altijd droog, dan is dit net zo fijn dat 't water er weer uit stroomt zeg maar :biggrin2: :biggrin2:
Door Fenixjuh
Ik heb schoenen van de site van Hannabelgje gekocht! En nieuwe fivevingers, die ik nu heb, zijn een beetje uitgewoond :)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Door hannabelgje
Fenixjuh schreef:Ik heb schoenen van de site van Hannabelgje gekocht! En nieuwe fivevingers, die ik nu heb, zijn een beetje uitgewoond :)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Wildlings? Welke?

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door